Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232491/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Rutkach, Szkoły Podstawowej w Kołomyi oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu w roku szkolnym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rutki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Rutki-Kossaki
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862763161
1.5.8.) Numer faksu: 862763160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminarutki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Rutkach, Szkoły Podstawowej w Kołomyi oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu w roku szkolnym 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-937e3bbe-2cbc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027313/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Rutkach, Szkoły Podstawowej w Kołomyi oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 472222,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Rutkach, Szkoły Podstawowej w Kołomyi oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu w roku szkolnym 2021/2022”, część 2 – „Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Rutki do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Długoborzu w roku szkolnym 2021/2022”. Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych specjalnych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie im opieki w trakcie wsiadania, przewozu i wysiadania na trasie: miejsce zamieszkania – Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Długoborzu i z powrotem;
- Pierwsze dowożone dziecko z miejscowości świadczenia usługi powinno być zabrane nie wcześniej niż o godz. 6:50;
- Dowóz i przywóz odbywał się będzie codziennie w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku (zgodnie z organizacją roku szkolnego oraz harmonogramem zajęć;
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy ustalone wynagrodzenie za 1 km tylko za faktycznie przejechane kilometry. Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usługi;
- Uczniowie objęci dowozem: Grądy-Woniecko – 1 dziecko niepełnosprawne (7 lat), Zambrzyce-Plewki - 1 dziecko niepełnosprawne (7 lat) na wózku inwalidzkim i 1 uczeń Branżowej Szkoły I Stopnia, liczba uczniów dowożonych może ulec zmianie;
- Szacunkowa długość trasy: dzienna ilość kilometrów na trasie: rano Grądy-Woniecko - Zambrzyce-Plewki – Długobórz - 52 km; po południu Długobórz – Zambrzyce-Plewki- Grądy-Woniecko - 52 km; łącznie dzienna długość trasy - 104 km;
- Wybrany w wyniku postępowania Wykonawca Zamówienia wspólnie z Zamawiającym przed podpisaniem umowy dokonają pomiaru długości trasy i ustalą jej przebieg.
2) Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1.11.2021 r. do dnia 24.06.2022 r. w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami placówek.
3) Przewiduje się możliwość przejazdów uczniów (w ramach obowiązkowych zajęć lub w ramach wykonywania zadań statutowych szkół) na zajęcia dodatkowe, zawody, warsztaty.
4) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia nauki szkolnej oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów busem/autobusem, a także na zewnątrz pojazdu (po jego zatrzymaniu) przy przechodzeniu uczniów przez jezdnię. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
5) Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na realizację usługi musi posiadać zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych.
6) Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży zgodne z obowiązującymi przepisami.
7) W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.
8) Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.
9) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
10) Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów.
11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronieinternetowej prowadzonego postępowania informację nazwach albo imionach i nazwiskach
oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach
zamieszkania wykonawców, których oferty zostały złożone. W niniejszym postępowaniu
złożono jedną ofertę: MISTRAL TRAVEL Agnieszka Maszczyk ul. Lipowa 17, 18-400 St.
Łomża p/sz
Zamawiający na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp odrzuca ofertę złożona przez
firmę MISTRAL TRAVEL Agnieszka Maszczyk, ul. Lipowa 17, 18-400 Stara Łomża przy
Szosie, jako że nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający po przeprowadzeniu pozytywnej deszyfracji w systemie miniPortal pliku
odebranego w ePUAP otrzymał kolejne pliki zaszyfrowane przez miniPortal. Przy próbie
odszyfrowania tych plików pojawił się komunikat: „Wybrany plik nie został przesłany prze
ePUAP”, natomiast przy próbie otworzenia tych plików za pomocą programu 7-zip pojawił się
komunikat „Błąd Folderów skompresowanych (zip)”. Po przedstawieniu powyższej sytuacji w
dziale technicznym systemu miniPortal otrzymano informację, że nie ma technicznej
możliwości odszyfrowania plików podwójnie zaszyfrowanych.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego
postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie
informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego
postępowania http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl/.
.............
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- "Świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2025/2026"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.