eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem na obiekcie przy ul. Wolności 139 w Chorzowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem na obiekcie przy
ul. Wolności 139 w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem na obiekcie przy
ul. Wolności 139 w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75aaad13-9392-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000350/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią wraz z oświetleniem na obiekcie przy ul. Wolności 139 w Chorzowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027690/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.1.2021.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią ze sztucznej trawy o wymiarach 61 x 95 i polu gry 58.00 x 90.00 m na terenie kompleksu boisk KRESY w Chorzowie, przy ul. Wolności 139 w Chorzowie. W projekcie jest przewidziana nawierzchnia z trawy syntetycznej wys. 45 do 50 mm instalowanej na macie prefabrykowanej o gr. min. 10mm – max. 12mm wraz z wyznaczeniem linii dla boiska. Trawa syntetyczna zasypywana jest piaskiem kwarcowym oraz granulatem EPDM z recyklingu w kolorze szarym w ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym. Boisko będzie dostępne dla zawodników jako boisko treningowe.
Przewiduje się również budowę piłkołapu wys. 6 metrów usytuowanego od strony zachodniej oraz od strony południowej zaplanowano przeniesienie istniejącego piłkołapu długości 30 metrów o około 2 metry w kierunku rzeki Rawa. Od strony wschodniej istniejący piłkołap. Konstrukcja piłkołapu wykonana ze stalowych profilów zamkniętych o wymiarach 80 x 80 x 4 mm. Montaż ogrodzenia polega na zabetonowaniu w uprzednio wykonanych wykopach słupów w blokach fundamentowych o wymiarach 50 x 50 cm wylanych z betonu B20 MPa. Głębokość posadowienia min 1 metr poniżej terenu istniejącego.
Płyta otoczona będzie obejściem z trawy syntetycznej o szerokości za bramkami 2,5 metra, a po bokach dłuższych szerokości 1,5 metra. Na płycie będzie boisko treningowe do piłki nożnej o wymiarach 58 x 90 metrów, oraz dwa boiska treningowe typ ORLIK o wymiarach 28 x 58 metrów. Elementem uzupełniającym będzie montaż oświetlenie boiska z 6 masztów oświetleniowych.

Przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia, Wykonawca ma obowiązek geodezyjnego wyznaczenia obiektu budowlanego w terenie, a po wybudowaniu – geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, obejmującej położenie obiektu budowlanego na gruncie oraz wszystkich nowych sieci zewnętrznych podziemnych (kalkulacja własna).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, które stanowią jego integralną część, tj.:
- przedmiary robót –poglądowy - załącznik nr 8;
- specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9;
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10.
4. Rozwiązania równoważne
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim musza odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i możliwie jak najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów, do wyrobów przykładowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów zamiennych wraz parametrami tych materiałów.
W przypadku, gdy w SWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej w SWZ lub załącznikach do SWZ norma należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna".
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
6. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcą wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest zależne od woli oferenta.
Zamawiający wyznacza następujący termin przeprowadzenia fakultatywnych, nieobowiązkowych wizji lokalnych:
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnych terenu inwestycji.

7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) Roboty budowlane [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
2) Roboty ziemne [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót]
3) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i elektronicznych [czynności szczegółowo określone w przedmiarze robót].
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy Załącznik nr 5 do SWZ oraz w Rozdziale XXIX pkt.3 ppk.5
UWAGI:
1) Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni, w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu wyjaśnień w powyższym zakresie oraz przedstawić dowody wskazane przez Zamawiającego (określone w niżej wymienionym pkt.2) .
2) W celu wykazania spełnienia warunku zatrudnienia, możliwe będzie żądanie przez Zamawiającego kopii umów o pracę zawierających: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. Ponadto Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
3) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanego przez Zamawiającego oświadczenia/dokumentu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 14 ust. 1 pkt h) wzoru umowy.
5) Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest, na etapie przed podpisaniem umowy, do przedłożenia wykazu pracowników, którzy faktycznie będą wykonywali roboty budowlane każdego rodzaju w ramach niniejszego zamówienia. Nieprzedłożenie przez wybranego wykonawcę ww. dokumentu tj. wykazu pracowników, Zamawiający potraktuje jako odmowę podpisania umowy.
UWAGA: przedmiotowe środki dowodowe w pkt. 5.8 ogłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2029500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2029500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP SPORT Jan Pietraszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471348538

7.3.3) Ulica: ul. Górska 88

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-318

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2029500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.