Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196284/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaszubska 9
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@krwiodawstwo.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://krwiodawstwo.kalisz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://krwiodawstwo-kalisz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19221b54-a0e0-4949-a654-22ac350cec81
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RCKiK/18-I/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 427200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem jest sukcesywna dostawa 6000 szt. zestawów jednorazowych do pobierania osocza z igłami i płynami antykoagulacyjnymi wraz z dzierżawą 3 szt. separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – obowiązki Wykonawcy”, „Formularz ofertowy” oraz „Projektowane postanowienia umowy”, stanowiące załączniki do SWZ.
4. Ostateczny termin dostarczenia, montażu i bezawaryjnego rozruchu urządzeń oraz przeszkolenia personelu w siedzibie Zamawiającego oraz wskazanym Oddziale Terenowym – do 4 tygodni od podpisania umowy.
Termin dostawy zestawów do pobierania osocza wraz z igłami i płynami antykoagulacyjnymi – sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novohemo K.E. Nyczka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952189463
7.3.3) Ulica: Mydlana 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVOHEMO K.E. NYCZKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NOVOHEMO K.E. NYCZKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu, ul. Dzigorzewska 4, 98-200 Sieradz
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Topola Mała ul. Piaskowa, gm. Ostrów Wielkopolski - ETAP I
- Dostawa oprogramowania do symulacji procesów FlexSim
- "Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego"
- Projekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta - Etap II - połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Akcesoria do monitorowania nerwu błędnego, monitorowania ciśnienia i rzutu serca, kaniule i układy do wysokoprzepływowej terapii tlenem, spike do butelek
- Dostawa sprzętu do wysokoprzepływowej terapii tlenem, zestawy do punkcji i zestawy do tracheotomii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu urologicznego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.