eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUtrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483b721c-e590-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Utrzym. cmentarzy komunalnych w Słupsku: Część 1 Utrzym. cment. komun. przy ul. R. dr. M. Josepha, Część 2 Utrzym. cment. komun. przy ul. Zach., Część 3 Utrzym. mogił wojen. przy ul. R. dr. M. Josepha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.14.2023.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 1 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku, z wyłączeniem mogił wojennych” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”.
2.W zakresie części 1 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi:
1)prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew,
2)utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.
3.Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:
1)dla części 1 – załącznik nr 11A do SWZ, w tym:
a)podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,
b)utrzymanie zimowe cmentarza,
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.
5.Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:
1)podstawa -ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,
2)opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 1 nr 1A.
6.Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).
7.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 1 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach – formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.
8.Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1)na część 1: 70 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 345147,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 2 pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. Zachodniej w Słupsku” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”.
2.W zakresie części 2 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi:
1)prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew,
2)utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.
3.Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:
1)dla części 2 – załącznik nr 11B do SWZ, w tym:
a)podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,
b)utrzymanie zimowe cmentarza,
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.
5.Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:
1)podstawa -ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,
2)opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 2 nr 1B.
6.Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).
7.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 2 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach – formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.
8.Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1)na część 2: 70 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 253274,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 3 pn. „Utrzymanie mogił wojennych znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Krajowej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki)” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”.
2.W zakresie części 3 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi:
1)prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew,
2)utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.
3.Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:
1)dla części 3 – załącznik nr 11C do SWZ, w tym:
a)podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,
b)utrzymanie zimowe cmentarza,
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.
5.Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:
1)podstawa -ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,
2)opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 3 nr 1C.
6.Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).
7.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 3 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach – formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.
8.Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1)na część 3 : 10 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.5.) Wartość części: 26993,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395928,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540665,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395928,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623

7.3.3) Ulica: Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395928,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-12 do 2025-06-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 625 415,95 zł brutto, w tym na: Część 2 w wysokości 253 274,93 zł.
W przedmiotowym postępowaniu dot. części 2, oferty złożyli:
1. Część nr 2 – „Utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. Zachodniej w Słupsku”:
1) Konsorcjum: JANTAR 2 Sp. z o.o. – Lider, Ogrody Sp. z o.o.- Członek konsorcjum z siedzibą w Słupsku,
PODSTAWA cena brutto: 322 627,17 zł
UTRZYMANIE ZIMOWE cena brutto: 26 856,58 zł
OPCJA cena brutto: 29 087,96 zł
RAZEM cena brutto: 378 571,71 zł
2) ECO-PLAN Spółka Akcyjna z siedzibą w Słupsku,
PODSTAWA cena brutto: 339 235,13 zł
UTRZYMANIE ZIMOWE cena brutto: 53 943,17 zł
OPCJA cena brutto: 51 327,96 zł
RAZEM cena brutto: 444 506,26 zł
Wobec powyższego stwierdzono, że oferta z najniższą ceną, odpowiednio dla części 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378571,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444506,26 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30518,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44984,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30518,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623

7.3.3) Ulica: Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30518,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-12 do 2025-06-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.