Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197807/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00203166/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00209993/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-483b721c-e590-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Utrzym. cmentarzy komunalnych w Słupsku: Część 1 Utrzym. cment. komun. przy ul. R. dr. M. Josepha, Część 2 Utrzym. cment. komun. przy ul. Zach., Część 3 Utrzym. mogił wojen. przy ul. R. dr. M. Josepha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197807
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.14.2023.ZP6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część 1 pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku, z wyłączeniem mogił wojennych” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”.2.W zakresie części 1 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi:
1)prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew,
2)utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.
3.Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:
1)dla części 1 – załącznik nr 11A do SWZ, w tym:
a)podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,
b)utrzymanie zimowe cmentarza,
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.
5.Przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:
1)podstawa -ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,
2)opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 1 nr 1A.
6.Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).
7.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 1 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach – formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.
8.Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1)na część 1: 70 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 345147,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część 2 pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. Zachodniej w Słupsku” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”.2.W zakresie części 2 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi:
1)prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew,
2)utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.
3.Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:
1)dla części 2 – załącznik nr 11B do SWZ, w tym:
a)podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,
b)utrzymanie zimowe cmentarza,
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.
5.Przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:
1)podstawa -ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,
2)opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 2 nr 1B.
6.Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).
7.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 2 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach – formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.
8.Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1)na część 2: 70 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 253274,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część 3 pn. „Utrzymanie mogił wojennych znajdujących się na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku (pomnik Pomordowanych Polaków, mogiły żołnierzy Armii Krajowej, mogiły Aliantów, pomnik Matki Polki)” w ramach postępowania na wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Słupsku”.2.W zakresie części 3 będą wykonywane prace porządkowe i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ, które obejmują między innymi:
1)prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, pielęgnacja grobów zaniedbanych, utrzymanie grobów historycznych, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew,
2)utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 10 do SWZ.
3.Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego:
1)dla części 3 – załącznik nr 11C do SWZ, w tym:
a)podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,
b)utrzymanie zimowe cmentarza,
4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.
5.Przedmiot zamówienia dla części 3 obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:
1)podstawa -ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,
2)opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ - odpowiednio dla części 3 nr 1C.
6.Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).
7.Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia dla części 3 dokładnie określone zostały w SWZ, w tym w szczególności w załącznikach – formularz cenowy, harmonogram rzeczowy i wzór umowy.
8.Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z suma ubezpieczenia nie mniejszą niż:
1)na część 3 : 10 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.5.) Wartość części: 26993,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395928,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540665,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395928,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623
7.3.3) Ulica: Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395928,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-12 do 2025-06-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 625 415,95 zł brutto, w tym na: Część 2 w wysokości 253 274,93 zł.
W przedmiotowym postępowaniu dot. części 2, oferty złożyli:
1. Część nr 2 – „Utrzymanie cmentarzy komunalnych przy ul. Zachodniej w Słupsku”:
1) Konsorcjum: JANTAR 2 Sp. z o.o. – Lider, Ogrody Sp. z o.o.- Członek konsorcjum z siedzibą w Słupsku,
PODSTAWA cena brutto: 322 627,17 zł
UTRZYMANIE ZIMOWE cena brutto: 26 856,58 zł
OPCJA cena brutto: 29 087,96 zł
RAZEM cena brutto: 378 571,71 zł
2) ECO-PLAN Spółka Akcyjna z siedzibą w Słupsku,
PODSTAWA cena brutto: 339 235,13 zł
UTRZYMANIE ZIMOWE cena brutto: 53 943,17 zł
OPCJA cena brutto: 51 327,96 zł
RAZEM cena brutto: 444 506,26 zł
Wobec powyższego stwierdzono, że oferta z najniższą ceną, odpowiednio dla części 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378571,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444506,26 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30518,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44984,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30518,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390005623
7.3.3) Ulica: Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30518,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-12 do 2025-06-12INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





