eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Remont drogi gminnej K420081-ul. Salamandra - etap II, od km 0+990,00 do km 1+917,68 Gmina Kościelisko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej K420081–ul. Salamandra – etap II,
od km 0+990,00 do km 1+917,68 Gmina Kościelisko.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101

1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182023400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej K420081–ul. Salamandra – etap II,
od km 0+990,00 do km 1+917,68 Gmina Kościelisko.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a931b1fe-7dbd-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009280/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej, K420081 - ul. Salamandra - etap II- w miejscowości Kościelisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033452/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej K420081, ul. Salamandra – etap II, od km 0+990,00 do km 1+917,68, kategoria ruchu KR 3-4

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1.1. Kompleksową obsługę geodezyjną łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
1.1.2. Remont drogi w km 0+990,00 – 1+917,68:
 roboty przygotowawcze
 roboty rozbiórkowe
 utwardzenie pobocza przy przejściach dla pieszych
 likwidacja przełomów
 remont nawierzchni jezdni
 remont elementów odwodnienia
 regulacja wysokościowa nawierzchni na zjazdach
 elementy bezpieczeństwa, oznakowanie zgodnie z POR
 roboty wykończeniowe
 wymiana opraw oświetlenia ulicznego
 wykonanie i montaż tablicy informacyjnej- 2 szt. o wym. 180x120 cm
1.1.3. Sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
1.1.4. Wykonanie niezbędnych prób technologicznych,
1.1.5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej
1.1.6. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 10 do SWZ- dokumentacja - STWiORB, przedmiar robót, Projekt Stałej Organizacji Ruchu, minimalne parametry opraw oświetlenia ulicznego, wytyczne do tablic informacyjnych- przy czym należy przyjąć kategorię ruchu KR 3-4.
1.1.7. Dokumentacja w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy, 34-511 Kościelisko, ul. Nędzy- Kubińca 101, pokój nr 113 w godzinach pracy Urzędu
1.1.8. Podstawą do obliczenia ceny ofertowej jest dołączony do specyfikacji przedmiar robót. Wykonawca nie może pominąć jakiejkolwiek pozycji przedmiaru robót ani też modyfikować przedmiaru bez zgody Zamawiającego.
1.1.9. Zamawiający ma prawo do zakwalifikowania materiałów pochodzących z rozbiórki (w tym materiału z frezowania asfaltu – destrukt) do wykorzystania na własne potrzeby, w takim wypadku wykonawca ponosi koszty transportu tych materiałów z załadunkiem i wyładunkiem) na miejsca wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km od placu budowy.
1.1.10. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli nie zostaną mu przyznane środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części przedmiotowego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 1, informuje, iż dokonał unieważnienia przedmiotowego postępowania w trybie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
UZASANIENIE: cena oferty najkorzystniejszej 2 484 108,25 zł brutto; Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia –kwotę w wysokości 940 000,00 zł, a po jej zwiększeniu 1 793 841,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2484108,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2742117,86 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.