eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Remont dróg gminnych na terenie gminy Szerzyny



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie gminy Szerzyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521

1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6517300 wewn. 129

1.5.8.) Numer faksu: 14 6517901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szerzyny@zgwrp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,345055,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych na terenie gminy Szerzyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d77fe4af-1c5a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FER.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2357002,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont drogi gminnej Szerzyny – Radoszyce Nr 200605K w miejscowości Swoszowa i Szerzyny w km 0+550 – 2 +900 (dz. ewid. nr: 1090 i 1092 obręb Swoszowa i 162 obręb Szerzyny)
W ramach planowanych prac planuje się wykonanie na odcinku w/w drogi o długości 2350 mb następujących robót: oczyszczenie i skropienia istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 3,3 m, wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 3,3 m, oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem, uzupełnienie obustronne poboczy do niwelety nawierzchni na szer. 30 cm mieszanką kruszywa wraz ze skropieniem emulsją i utrwaleniem grysami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 730128,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Remont drogi gminnej Ołpiny - Teresin Nr 200634K w miejscowości Ołpiny w km 2+500 – 3+730 (dz. ewid. nr: 1537/1 obręb Ołpiny)
W ramach planowanych prac planuje się wykonanie na odcinku w/w drogi o długości 1230 mb następujących robót: oczyszczenie i skropienia istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 3,8 m, wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 3,8 m, oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem, uzupełnienie obustronne poboczy do niwelety nawierzchni na szer. 30 cm mieszanką kruszywa wraz ze skropieniem emulsją i utrwaleniem grysami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 406252,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Remont drogi gminnej Czermna – Srokowiec - Szerzyny Nr 203857K w miejscowości Czermna w km 0+000 – 1+100 (dz. ewid. nr: 2683 i 2624/1 obręb Czermna)
W ramach planowanych prac planuje się wykonanie na odcinku w/w drogi o długości 1100 mb następujących robót: rozebranie nawierzchni na odcinku 150 m i wymiana podbudowy gr. 40 cm ( 0-31,50), oczyszczenie i skropienia istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 2,70 m, wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 2,70 m, oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem, uzupełnienie obustronne poboczy do niwelety nawierzchni na szer. 30 cm mieszanką kruszywa wraz ze skropieniem emulsją i utrwaleniem grysami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 327478,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Remont drogi gminnej Czermna – Zakobyle Nr 200612K w miejscowości Czermna w km 0+000 – +350 (dz. ewid. nr: 1939 obręb Czermna)
W ramach planowanych prac planuje się wykonanie na odcinku w/w drogi o długości 350 mb następujących robót: frezowanie istniejącej nawierzchni bez wywozu destruktu, stabilizacja podbudowy emulsja i cementem MCE, wykonanie warstwy odprężającej z kruszywa o gr 12 cm, wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 2,7 m, wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 2,7 m, oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem, uzupełnienie obustronne poboczy do niwelety nawierzchni na szer. 30 cm mieszanką kruszywa wraz ze skropieniem emulsją i utrwaleniem grysami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 181477,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Remont drogi gminnej Żurowa – Niwa Nr 200627K w miejscowości Żurowa w km 0+380 – 1+250 (dz. ewid. nr: 676,629, 415 obręb Żurowa)
W ramach planowanych prac planuje się wykonanie na odcinku w/w drogi o długości 870 mb następujących robót: frezowanie istniejącej nawierzchni bez wywozu destruktu (szer nawierzchni 3,40 m), korytowanie obustronne wykonanie podbudowy (dla poszerzenia podbudowy do szer. całkowitej 4.40), stabilizacja podbudowy emulsja i cementem MCE( szer. stabilizacji 4,40 m, gr. 30 cm), wykonanie warstwy odprężającej z kruszywa o gr 12 cm (0-31.50), wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltowej o grubości warstwy 3+4 cm szer. 4,0 m, zbrojenie siatką z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie miń. 80 KN/M2), wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej o grubości warstwy 5 cm szer. 4,0m, oblanie krawędzi nawierzchni, uzupełnienie obustronne poboczy do niwelety nawierzchni na szer. 30 cm mieszanką kruszywa wraz ze skropieniem emulsją i utrwaleniem grysami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 711666,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630319,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793846,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630319,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Drogowo Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630319,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391424,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469923,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391424,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391424,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289811,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362468,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289811,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289811,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157117,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271569,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157117,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kroczek KROCZ BUD Krocz i Buduj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowackiego 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157117,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646190,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 873394,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646190,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kroczek KROCZ BUD Krocz i Buduj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531

7.3.3) Ulica: Słowacka 26

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646190,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.