Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/PN/35/2022 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/PN/35/2022 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ac9f6c-4496-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W celu wyłonienia wykonawcy, który zrealizuje w/w zamówienie, Zamawiający przeprowadził 2 postępowania:
- znak ZP/PN/10/2022 - nr ogłoszenia w BZP 2022/BZP 00314839/01 z dnia 22.08.2022;
- znak ZP/PN/16/2022 – nr ogłoszenia w BZP 2022/BZP 00330191/01 z dnia 02.09.2022.
w trybie podstawowym. Wszystkie postępowania zostały unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 uPzp, gdyż do ww.
postępowania nie złożono żadnej oferty.
W niniejszym postępowaniu pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/35/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
2. Kod CPV:
03221000-6 Warzywa
03222000-3 Owoce i orzechy
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Zaproszenia – OPZ – poz. 1 do 140.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu.
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa serwerów, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- 194/2025 Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I I II STOPNIA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu w podziale na 5 części
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla wybranych jednostek na rok 2025
- Dostawy warzyw świeżych i owoców.
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.