eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisewo › Termomodernizacja budynku hotelowego wraz z remontem i przebudową oraz dostosowaniem do użytkowania przez osoby niepełnosprawne



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku hotelowego wraz z remontem i przebudową oraz dostosowaniem do użytkowania przez osoby niepełnosprawne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Lisewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kowal@lisewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lisewo.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c6347cf-ad0c-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku hotelowego wraz z remontem i przebudową oraz dostosowaniem do użytkowania przez osoby niepełnosprawne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6347cf-ad0c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042205/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja i termomodernizacja obiektu nad J. Starogrodzkim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGiI.271.1.2023.PK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2978517,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa postępowania:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU HOTELOWEGO WRAZ Z REMONTEM i PRZEBUDOWĄ ORAZ DOSTOSOWANIEM DO UŻYTKOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE”.
zadanie dofinansowane z :
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 EFRR
oraz
Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
2. Zakres robót obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji wraz z remontem i przebudową, aranżacją oraz dostosowaniem do użytkowania przez osoby niepełnosprawne w budynku zlokalizowanym w Chełmnie na działce nr 532/10, przy ulicy Gen. J. Jastrzębskiego 5.
-demontaż istniejącego ocieplenia ścian,
-montaż ocieplenia ścian,
-przebudowa układu witryn elewacji z PCV, montaż nowych witryn o odpowiedniej izolacyjności termicznej i rolet antywłamaniowych,
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej PCV,
-montaż stolarki okiennej i drzwiowej o odpowiedniej izolacyjności termicznej,
-zamurowanie świetlików stropu tarasu,
-demontaż istniejących barierek tarasu,
-remont nawierzchni i ocieplenie tarasu,
-montaż nowych barierek tarasu oraz budowa murków,
-remont istniejących schodów zewnętrznych, podestów, podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz niecek doświetlających pomieszczenia piwnicy (rozwiązanie odwadniające),
-budowa wewnętrznych ścianek działowych zgodnie z projektem aranżacji wnętrza parteru budynku,
-instalacja pompy ciepła powietrze-woda
-instalacja fotowoltaiczna
Dostosowanie budynku do użytkowania przez osoby niepełnosprawne
-remont toalety z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych,
-przebudowa układu włączników oświetlenia z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych,
-rozwiązania funkcjonalne i materiałowe dotyczące strefy wejścia i recepcji
-rozwiązania materiałowe z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
-montaż pętli indukcyjnych
-montaż instalacji fotowoltaicznej
-podłączenie projektowanych żaluzji antywłamaniowych
-montaż instalacji odgromowej
-instalacja (wymiana) kotła,
-instalacja (wymiana) centrali wentylacyjnej.
-remont posadzek + remont zewnętrznych posadzek
-remont ścian
-remont sufitów (demontaż istniejących sufitów i wykonanie nowych)
-wykonanie nowego podziału wnętrza w tym ściany mobilnej
-wykonanie balustrad
-likwidacja istniejącej tablicy rozdzielczej,
-wykonanie tablicy rozdzielczej dla pomieszczeń objętych aranżacją,
-wykonanie zasilania napędów drzwi rozsuwanych automatycznie,
-wykonanie zasilania urządzeń wentylacji / klimatyzacji,
-wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
-wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne,
-remont instalacji sanitarnych, elektrycznych i wentylacyjnych.
-wykonanie sygnalizacji alarmowo-przyzywowa w WC przystosowanym dla osób nie-pełnosprawnych.
-wykonanie połączeń wyrównawcze,
-wykonanie Wentylacji mechanicznej – rekuperacja
-wykonanie Instalacji klimatyzacji i ogrzewania (pompa ciepła).

Szczegółowy zakres robót opisano w niżej wymienionych dokumentach:
1) dokumentacja budowlana (Dokumentacja składa się z 2 projektów, które się wzajemnie uzupełniają tj.
1.TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU HOTELOWEGO WRAZ Z REMONTEM i PRZEBUDOWĄ ORAZ DOSTOSOWANIEM DO UŻYTKOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE opracowany przez PROJEKT1 Marek Bielicki
2.PROJEKT ARANŻACJI SALI KONFERENCYJNEJ, RESTAURACYJNEJ ORAZ RECEPCJI OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO NAD JEZIOREM STAROGRODZKIM W CHEŁMNIE opracowany przez FORJU Katarzyna Łukowska
Pozycje 6.1 i 6.2 projektu pod nazwą „2) PROJEKT ARANŻACJI SALI KONFERENCYJNEJ, RESTAURACYJNEJ ORAZ RECEPCJI OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO NAD JEZIOREM STAROGRODZKIM W CHEŁMNIE” realizowane będą wg. projektu pod nazwą „1) TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU HOTELOWEGO WRAZ Z REMONTEM i PRZEBUDOWĄ ORAZ DOSTOSOWANIEM DO UŻYTKOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE” (pozycje 6.1 i 6.2 zostały wyłączone z przedmiaru dla projektu nr 2 i są ujęte w przedmiarze projektu nr 1))
Roboty ujęte w pozycjach 6.9, 6.10, 6.12 tj. Ekran projekcyjny, ściana zielona, meble z projektu „2) PROJEKT ARANŻACJI SALI KONFERENCYJNEJ, RESTAURACYJNEJ ORAZ RECEPCJI OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO NAD JEZIOREM STAROGRODZKIM W CHEŁMNIE” NIE BĘDĄ realizowane w ramach niniejszego zamówienia. Pozycje te roboty te zostały usunięte z przedmiaru.
Roboty ujęte w pozycji 13 (tj. plany tyflograficzne ) dokumentacji pod nazwą „1) TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU HOTELOWEGO WRAZ Z REMONTEM i PRZEBUDOWĄ ORAZ DOSTOSOWANIEM DO UŻYTKOWANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE” NIE BĘDĄ realizowane w ramach niniejszego zamówienia. Pozycje te roboty te zostały usunięte z przedmiaru.
2) przedmiary robót (dokument pomocniczy)
Pozycje które nie będą realizowane zostały usunięte z przedmiarów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SWZ wraz z załącznikami do SWZ stanowiącymi jej integralną część.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45212421-3 - Roboty budowlane w zakresie restauracji

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357734,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3715452,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3357734,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBAŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9562301674

7.3.3) Ulica: ul. BOLESŁAWA CHROBREGO 151

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3357734,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.