Og³oszenie z dnia 2021-11-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00181759/01 - Og³oszenie z dnia 2021-09-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS Mys³owice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.mops.myslowice.bip.info.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS Mys³owice2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-201e2be7-1622-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00255077
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002418/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181759/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.241-11/21
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1198000 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 960000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w miejscu zamieszkania klienta us³ug opiekuñczych na podstawie art. 50 ustawy o pomocy spo³ecznej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1876 z pó¼. zm.) tj. us³ug opiekuñczych.
Us³ugi opiekuñcze obejmuj± pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb ¿yciowych, opiekê higieniczn±, zlecona przez lekarza pielêgnacjê oraz, w miarê mo¿liwo¶ci, zapewnienie kontaktów z otoczeniem; przewidywana ilo¶æ to ok. 2600 godzin/miesiêcznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do swz/umowy;
Podana ilo¶æ godzin jest warto¶ci± szacunkow± i Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci godzin o 20%, z tego tytu³u Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe ani prawne;
¦wiadczenie us³ug opiekuñczych nastêpuje zgodnie z ilo¶ci± godzin, zakresem i w przedziale czasowym ustalonym w decyzji administracyjnej przyznaj±cej us³ugi.
Szczegó³owe zasady realizacji us³ugi oraz wymogi dotycz±ce zatrudnienia personelu na umowê o pracê reguluje umowa stanowi±ca za³±cznik nr 8 do swz.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 850200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1029600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRM Partner Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: PRM Stowarzyszenie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522200010
7.3.3) Ulica: Widoczna 37
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-647
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 850200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i m³odzie¿y w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Dostawa kontenera magazynowego do przechowywania materia³ów niebezpiecznych dla potrzeb ZPMW w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a.
- Modernizacja klasyfikacji wstêpnej. Dostawa dwóch przesiewaczy typu WK1 - 2,2 x 4,0 lub równowa¿nych oraz systemów: wibrodiagnostycznego zintegrowanego z systemem centralnego smarowania w ZPMW Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Remont pomostu technologicznego 236, 237 w ZPMW w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Psychoterapia indywidualna
- "Psychoterapia rodzinna"
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi wsparcia poprzez rozwój us³ug spo³ecznych: psychologa i logopedy dla mieszkañców Gminy Goleniów - w podziale na czê¶ci
- Us³ugi wsparcia w formie us³ug ¶wiadczonych przez opiekuna osoby starszej oraz opiekuna osoby z niepe³nosprawno¶ciami
- ¦wiadczenie us³ug mobilnego fizjoterapeuty
- Prowadzenie specjalistycznej terapii metod± Tomatis'a w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Kartuzach w ramach trwa³o¶ci projektu "Zintegrowany system us³ug spo³ecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- ¦wiadczenie us³ug na realizacjê specjalistycznych zajêæ w ramach zadañ WOKRO zadanie 2.4 Programu:
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w formie specjalistycznych us³ug opiekuñczych mieszkañcom miasta Ostro³êki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.