Og³oszenie z dnia 2021-09-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00255077/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS Mys³owice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS Mys³owice
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-201e2be7-1622-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00181759
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002418/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 Us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.mops.myslowice.bip.info.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê w formie elektronicznej za pomoc± poczty elektronicznej, email sekretariat@mops-myslowice.pl oraz zp@mops-myslowice.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ mo¿e równie¿ sk³adaæ Wykonawca za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki za po¶rednictwem ePUAP.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach opisany w pkt. 1 SWZ
Inspektorem Danych Osobowych jest Agnieszka Kotwas, kontakt: agnieszka.kotwas@mops-myslowice.pl,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt. 5 SWZ,
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja w oparciu o art. 18 i 74 Pzp
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
20.2 Posiada Pani/Pan:
- na podst. art. 15 RODOD prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podst. Art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
- na podst. Art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
20.3 Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b , d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241-11/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1198000 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 960000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w miejscu zamieszkania klienta us³ug opiekuñczych na podstawie art. 50 ustawy o pomocy spo³ecznej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1876 z pó¼. zm.) tj. us³ug opiekuñczych.
Us³ugi opiekuñcze obejmuj± pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb ¿yciowych, opiekê higieniczn±, zlecona przez lekarza pielêgnacjê oraz, w miarê mo¿liwo¶ci, zapewnienie kontaktów z otoczeniem; przewidywana ilo¶æ to ok. 2600 godzin/miesiêcznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do swz/umowy;
Podana ilo¶æ godzin jest warto¶ci± szacunkow± i Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci godzin o 20%, z tego tytu³u Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe ani prawne;
¦wiadczenie us³ug opiekuñczych nastêpuje zgodnie z ilo¶ci± godzin, zakresem i w przedziale czasowym ustalonym w decyzji administracyjnej przyznaj±cej us³ugi.
Szczegó³owe zasady realizacji us³ugi oraz wymogi dotycz±ce zatrudnienia personelu na umowê o pracê reguluje umowa stanowi±ca za³±cznik nr 8 do swz.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty wa¿ne, oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
- cena brutto za 1 godzinê us³ug opiekuñczych – 60pkt.
- kwalifikacje zawodowe kadry – 40 pkt.
Zasady przyznawania odpowiedniej ilo¶ci punktów s± nastêpuj±ce:
- za cenê brutto C zostan± przyznane punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
C = cena minimalna x 60pkt x 100 %.,
cena badana
- za kwalifikacje zawodowe kadry ¶wiadcz±cej us³ugi
K= Za udokumentowane kwalifikacje zawodowe kadry przewidzianej do realizacji zamówienia, które uprawniaj± do wykonywania zawodu:
• Pracownika socjalnego lub
• Psychologa lub
• Pedagoga lub
• Logopedy lub
• Terapeuty zajêciowego lub
• Pielêgniarki / pielêgniarza lub
• Asystenta osoby niepe³nosprawnej lub
• Opiekunki ¶rodowiskowej lub
• Specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej lub
• Fizjoterapeuty
Za ka¿de udokumentowane kwalifikacje zawodowe opiekuna, Wykonawca otrzyma 40 pkt. Punkty za kwalifikacje zawodowe bêd± wyliczone jako ¶rednia w stosunku do wszystkich osób wykazanych jako kadra przewidziana do realizacji zamówienia przy czym 1 opiekun mo¿e otrzymaæ max 40 pkt.
Najkorzystniejsza oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje zawodowe kadry
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – do¶wiadczenie wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat w ¶wiadczeniu co najmniej 2 us³ug opiekuñczych przez co najmniej rok za kwotê co najmniej 500.000,00 z³ brutto ka¿daoraz
posiadaj± minimaln± ilo¶æ kadry przewidzianej do realizacji zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do swz/umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca do oferty oprócz o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca do oferty oprócz o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ do³±cza wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy (np. zwiêkszenie do 20 % warto¶ci umowy o którym mowa w §3 pkt 1 i 2) wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.2. W przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, na wniosek Zamawiaj±cego zostanie zawarty aneks w formie pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-18
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jako¶æ kszta³cenia (z podzia³em na 10 czê¶ci):
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych pól rozdzielczych budowy przeciwwybuchowej dla Oddzia³ów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Szkolenie pn.: "Rodzic w Centrum"
- "Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Remont budynku stacji po¶redniej PT609 dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OPIEKUÑCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJ¡CYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Asystent seniora - czê¶æ VII
- Asystent seniora - czê¶æ VI
- Asystent seniora - czê¶æ V
- Asystent seniora - czê¶æ IV
- Asystent seniora - czê¶æ III
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.