eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekZimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie
Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63/ 222 31 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://zdp.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/10021/status/rodzaj/wzp/zwr/0/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie
Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f30a52fa-27fa-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003807/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225673/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236928,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie II

1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie II na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Brudzew, Turek, Władysławów, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ

Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 54231,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie III

1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie III na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Przykona, Dobra, Turek, Brudzew, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ

Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 74598,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 -Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w rejonie VI

1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie VI na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Władysławów, Tuliszków, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.

2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ

Zamawiający, mimo należytej staranności, w chwili przygotowywania dokumentów przetargowych, nie jest w stanie przewidzieć, dokładnego zakresu rzeczowego usług przy zimowym utrzymaniu dróg co do ilości godzin pracy sprzętu i (lub) transportu na poszczególnych zadaniach i asortymentach, gdyż nie jest możliwe określenie warunków atmosferycznych, jakie będą panowały w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 108098,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta została odrzucona, w związku z czym ziściła się przesłanka do unieważnienia postępowania, wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta została odrzucona, w związku z czym ziściła się przesłanka do unieważnienia postępowania, wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta została odrzucona, w związku z czym ziściła się przesłanka do unieważnienia postępowania, wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.