eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoZorganizowanie obozu profilaktycznego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 8-15 lat w 2025 roku.



Og³oszenie z dnia 2025-05-29

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zorganizowanie obozu profilaktycznego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 8-15 lat w 2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 523826459

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.nitka@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie obozu profilaktycznego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 8-15 lat w 2025 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-130e3084-e3b3-4a40-936a-79b395ea8f7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00254874

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00002601/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.19 Zorganizowanie obozu profilaktycznego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 8-15 lat w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116875

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¶li dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116875

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/ poprawienia/ uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy – Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
2. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452 ze zm.), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl (...) Dalsze informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Koronowa, Plac Zwyciêstwa 1, 86-010 Koronowo.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ poprzez adres e-mail: ochronadanych@um.koronowo.pl, we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody, w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze danych, wynikaj±cych z zadañ gminy – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605) oraz aktów wykonawczych do uPzp, zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osob±, której dane dotycz±, okre¶lonym w tre¶ci zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wy³±cznie na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, us³ug IT oraz podmioty wspieraj±ce w ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, inne podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz podmioty, które wyst±pi± o informacje na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Pañstwo danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy, tj. 5 lat. W przypadku projektów dofinansowanych z bud¿etu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynika³ bêdzie z zasad okre¶lonych w Wytycznych
w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, Funduszu Spójno¶ci, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Funduszy Europejskich na Infrastrukturê, Klimat i ¦rodowisko, Funduszy dla Rozwoju Spo³ecznego, Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy, na lata 2021 -2027.
9. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane.
10. W zawi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych jeste¶cie Pañstwo uprawnieni do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych (w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego),
2) sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) wniesienia ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych naruszy³oby przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
11. Nie przys³uguje Pañstwu prawo:
1) do usuniêcia danych osobowych;
2) do przenoszenia danych osobowych;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
12. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
13. Wykonawca, który pozyska³ bezpo¶rednio lub po¶rednio dane osobowe osób fizycznych w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest zobowi±zany wype³niæ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016) wobec tych osób.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie obozu profilaktycznego dla dzieci i m³odzie¿y w wieku 8-15 lat w 2025 r. Obóz profilaktyczny w jednym 8 dniowym (7 nocy) turnusie dla 80 osób, w terminie wybranym od dnia 10 lipca 2025 r. do dnia 24 sierpnia 2025 r., na terenie Polski, nad Ba³tykiem,
Szczegó³owy zakres okre¶lony zosta³ w za³. nr 3 i 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Us³ugi biur podró¿y i podobne

55243000-5 - Us³ugi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny:
Lp = C+ J + O + W

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ us³ugi – oferowane atrakcje (J)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ us³ugi – odleg³o¶æ miejsca zakwaterowania uczestników obozu od przeznaczonej dla uczestników obozu pla¿y nadmorskiej z ratownikiem WOPR– (O)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ us³ugi – warunki/standard o¶rodka (W) wg oceny indywidualnej cz³onków komisji przetargowej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ aktywny wpis do Centralnego Rejestru Organizatorów Turystyki i Po¶redników Turystycznych, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211), a w przypadku podmiotów zagranicznych posiada stosowne zezwolenie, je¿eli jest wymagane do prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej, wydane w kraju siedziby Wykonawcy - wraz z zasiêgiem terytorialnego wykonywania dzia³alno¶ci obejmuj±cej miejsce zorganizowania obozu profilaktycznego bêd±cego przedmiotem zamówienia.
Uwaga: W zakresie wykazania spe³nienia warunku nie jest mo¿liwe poleganie na zdolno¶ciach innego podmiotu. W przypadku podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie powy¿szy warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli co najmniej jeden z podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspólnie posiada ww. wpis i podmiot ten zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
2)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na zorganizowaniu co najmniej 5-dniowego obozu profilaktycznego/terapeutycznego/socjoterapeutycznego dla min. 50 dzieci lub m³odzie¿y z realizacj± programu w zakresie profilaktyki uzale¿nieñ.
Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie wspólnie oraz
w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunku polega na zdolno¶ciach innego podmiotu warunek opisany w pkt a) musi byæ spe³niony
w ca³o¶ci przez co najmniej jednego Wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie/podmiot trzeci i podmiot ten zobowi±zany bêdzie zrealizowaæ us³ugi, których wskazane w pkt 4) zdolno¶ci dotycz± (podwykonawstwo).
b) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
• co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± kwalifikacje do sprawowania funkcji Kierownika wypoczynku/obozu profilaktycznego - spe³niaj±ca warunki okre¶lone w ustawie z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty,
• co najmniej 6 osób posiadaj±cych kwalifikacje do sprawowania funkcji wychowawcy w trakcie obozu profilaktycznego spe³niaj±cych warunki okre¶lone w ustawie z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty,
• co najmniej jedna osoba realizuj±ca program profilaktyczny w trakcie obozu, posiadaj±ca odpowiednie kwalifikacje tj. terapeuta uzale¿nieñ, pedagog szkolny, socjoterapeuta, pracownik socjalny lub równowa¿ne.
Uwaga: Zamawiaj±cy wymaga co najmniej 8 osób, nie zezwala na po³±czenie ww. funkcji.
W przypadku, gdy Wykonawca celem wykazania spe³nienia warunku polega na zdolno¶ciach innego podmiotu oraz w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie wspólnie warunek opisany w pkt b) podmiot udostêpniaj±cy zasób zobowi±zany bêdzie zrealizowaæ us³ugi, których wskazane w pkt b) zdolno¶ci dotycz± (podwykonawstwo).

Zamawiaj±cy bêdzie bada³ podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514)
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego oraz przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu zostanie przes³any wykonawcy wraz z wezwaniem do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu zostanie przes³any wykonawcy wraz z wezwaniem do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
3) Kopiê wpisu do Centralnego Rejestru Organizatorów Turystyki i Po¶redników Turystycznych, zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powi±zanych us³ugach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211), (podmiot zagraniczny - kopia zezwolenia, je¿eli jest wymagane do prowadzenia dzia³alno¶ci turystycznej, wydane w kraju siedziby Wykonawcy) - wraz z zasiêgiem terytorialnego wykonywania dzia³alno¶ci obejmuj±cej miejsce zorganizowania obozu profilaktycznego bêd±cego przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

UWAGA PRZEDMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:
3.1 Programu w zakresie profilaktyki uzale¿nieñ min.10 godzin. Program powinien obejmowaæ np. bloki tematyczne dotycz±ce relacji interpersonalnych, kszta³towania umiejêtno¶ci w zakresie rozwi±zywania problemów uzale¿nieñ, stresu, agresji i innych emocji oraz zagro¿eñ p³yn±cych z kontaktu dzieci i m³odzie¿y z alkoholem, ¶rodkami psychoaktywnymi i innymi u¿ywkami - z podzia³em na dni.
3.2 Program kulturalno-rozrywkowy i rekreacyjno-sportowy z podzia³em na dni.
3.3 Ramowy program obozu z uwzglêdnieniem realizacji Programu profilaktycznego, Programu kulturalno-rozrywkowego i rekreacyjno-sportowego a tak¿e zaoferowanych dodatkowych atrakcji w ramach kryterium oceny ofert. Program powinien obejmowaæ ka¿dy dzieñ obozu z podzia³em na godziny.
3.4 Co najmniej 12 zdjêæ obrazuj±cych warunki bytowe miejsca realizacji obozu tj. w szczególno¶ci:
- 2 zdjêcia, ró¿ne ujêcia sto³ówki ,
- 3 zdjêcia ró¿nych ³azienek w budynku zakwaterowania,
- 2 zdjêcia ró¿nych pokoi budynku zakwaterowania,
- 2 zdjêcia, ró¿ne ujêcia ¶wietlicy,
- 1 zdjêcie boiska,
- 1 zdjêcie terenu zewnêtrznego o¶rodka,
- 1 zdjêcie budynku zakwaterowania – ujêcie ogólne.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± tre¶ci± oferty w tym dotycz± kryterium oceny ofert i NIE PODLEGAJ¡ UZUPE£NIENIU (art. 107 ust. 3 uPzp). Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada siê w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny), lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku nie za³±czenia dokumentów z pkt 3.1-3.3 oferta podlega odrzuceniu poniewa¿ s³u¿± potwierdzeniu zgodno¶ci z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia.
W przypadku nie za³±czenia zdjêæ (pkt 3.4), Zamawiaj±cy nie przyzna punktów w tym kryterium.
W przypadku z³o¿enia do oferty przedmiotowych ¶rodków dowodowych w niew³a¶ciwej formie (skan bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, bez podpisu osobistego, bez podpisu zaufanego), Zamawiaj±cy dopuszcza poprawienie formy tego przedmiotowego ¶rodka dowodowego na w³a¶ciw± (czynno¶æ formalna), nie dopuszcza uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu- z art. 125 ust. 1 uPzp, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ(za³±cznik nr 2 do SWZ) –sk³ada ka¿dy wykonawca/wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty(umocowanie); odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),
PE£NOMOCNICTWO ORYGINA£ w formie elektronicznej (elektroniczny podpis kwalifikowany), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub ELEKTRONICZNA KOPIA DOKUMENTU (skan dokumentu sporz±dzonego w formie pisemnej) po¶wiadczona przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub po¶wiadczona przez mocodawcê elektronicznym podpisem kwalifikowany lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, za³±czenie do oferty zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 4 SWZ (za³±cznik nr 5 do SWZ), wraz z o¶wiadczeniem potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, z³o¿one przez ten podmiot (za³±cznik nr 4 do SWZ);
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, za³±czenie do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 6 do SWZ);
5) przedmiotowe ¶rodki dowodowe(nie podlegaj± uzupe³nieniu, patrz rozdzia³ III pkt 3 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ:
 o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 5 uPzp oraz przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (za³±cznik nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy wykonawca,
 o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu - sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu(za³±cznik nr 2 do SWZ).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 6 do SWZ).
4. O¶wiadczenie, w którym mowa w pkt. 3 sk³ada ka¿dy z wykonawców lub jeden
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który umocowany zosta³ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców wystêpuj±cych z ofert± wspóln± zostanie dokonana z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawca który wyka¿e spe³nienie warunku musi ¶wiadczyæ na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi, co do których te zdolno¶ci s± wymagane – opis sposobu spe³niania warunków zawarto w rozdziale VII pkt 2 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1116875

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
Jeden turnus - 8 dni (7 nocy) w terminie wybranym przez Wykonawcê w okresie od dnia 10 lipca 2025 r. do dnia 24 sierpnia 2025 r.
Nie podanie terminu i miejsca realizacji w formularzu oferty spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
Po wyborze oferty, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wg kryteriów, komisja dokona wizji lokalnej celem potwierdzenia warunków o¶rodka przed podpisaniem umowy.
1. Przed podpisaniem umowy, wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest dostarczyæ zamawiaj±cemu:
1) kopiê opinii w³a¶ciwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej, potwierdzaj±c± spe³nianie przez obiekt o¶rodka wypoczynkowego, w tym budynek/domki zakwaterowania uczestników wymagañ ochrony przeciwpo¿arowej,
2) aktualn± w okresie realizacji przedmiotu zamówienia polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotê/sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 z³ na jedno i kilka zdarzeñ. W przypadku gdy Wykonawca nie bêdzie w³a¶cicielem lub nie bêdzie posiada³ praw do dysponowania miejscem zakwaterowania uczestników obozu (podwykonawstwo) wymagana jest równie¿ polisa w³a¶ciciela / dysponenta miejsca zakwaterowania (podwykonawcy),
3) za¶wiadczenia o niekaralno¶ci (KRK) za przestêpstwa pope³nione umy¶lnie i niefigurowaniu w Rejestrze Przestêpstw na Tle Seksualnym wszystkich osób realizuj±cych zadanie (kadra zgodnie z wykazem Wykonawcy),
4) o¶wiadczenie o sprawdzeniu kadry - zgodnie z wykazem osób, w Rejestrze Sprawców Przestêpstw na Tle Seksualnym (RSPTS), zgodnie z ustaw± z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnym (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 31 z pó¼n. zm.),
5) kopiê dokumentu potwierdzaj±cego kwalifikacje realizatora programu profilaktycznego z elementami profilaktyki uzale¿nieñ oraz dane kontaktowe – mail, nr telefonu,
6) kopie dokumentów potwierdzaj±cych kwalifikacje kadry – kierownik obozu, wychowawcy realizuj±cy przedmiot umowy,
7) szczegó³owy jad³ospis podczas trwania ca³ego obozu, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego. W przypadku braku akceptacji Zamawiaj±cego lub wniesieniu uwag do jego tre¶ci Wykonawca jest zobowi±zany do jego modyfikacji zgodnie z oczekiwaniami, Zamawiaj±cego,
8) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e Wykonawca oraz o¶rodek zakwaterowania uczestników posiadaj± wprowadzone Standardy Ochrony Ma³oletnich zgodnie z ustaw± z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnym i ochronie ma³oletnich (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802.).
2. W przypadku, gdy warto¶æ przedmiotu niniejszego zamówienia przekroczy dwukrotno¶æ kapita³u zak³adowego Wykonawcy posiadaj±cego status spó³ki z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ kopiê umowy spó³ki lub uchwa³ê zgromadzenia wspólników, upowa¿niaj±c± zarz±d spó³ki do zawarcia umowy
o udzielenie zamówienia publicznego (art. 230 ustawy z dnia 15.09.2000 r. Kodeks spó³ek handlowych t.j. Dz. U. z 2024 poz. 18).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.