Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185470/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na monitorowaniu pojazdów przy zimowym utrzymaniu dróg, przy wykorzystaniu technologii GPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na monitorowaniu pojazdów przy zimowym utrzymaniu dróg, przy wykorzystaniu technologii GPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e3a4ec-19de-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.83 Usługi monitoringu pojazdów do ZUD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185470/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.195.2021.mg
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64992 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż urządzeń GPS i wdrożenie systemu, umożliwiającego monitorowanie pojazdów w ilości 77 szt., przy wykorzystaniu technologii GPS wraz z transmisją danych o lokalizacji pojazdów podczas zimowego utrzymania dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w sezonach zimowych 2021 r.-2022 r., 2022 r.- 2023 r., zwanego dalej systemem.
2) System powinien zapewnić:
- Wskazania bieżących lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym, pokazywane na mapie (kierunek jazdy, aktualną prędkość, itp.);
- Możliwość identyfikacji danych pojazdów na mapie (marka pojazdu, nr rej.) ;
- Możliwość wskazania graficznego, na podkładzie mapowym, przejechanej trasy, średniej prędkości, ilości i czasu zatrzymań;
- Możliwość zapisywania i odczytywania historii pracy pojazdów w okresie sezonu zimowego;
- Możliwość tworzenia raportów pracy i ich wydruku w formacie pliku pdf oraz eksportu do pliku xls dla każdego pojazdu (dzienny, tygodniowy, miesięczny lub dowolnie wybrany okres) z uwzględnieniem godzin pracy, postoju (zatrzymań), ilości przejechanych kilometrów, itp.;
- Obsługa systemu przez przeglądarkę internetową;
- Dla każdego Rejonu system powinien zostać zabezpieczony hasłem i loginem lecz wszystkie Rejony (RDW + ZDW) powinny mieć możliwość podglądu aktualnej pracy sprzętu w innych Rejonach (bez możliwości ingerencji);
3) Usługa monitoringu pracy pojazdów do zimowego utrzymania dróg świadczona będzie
w okresach zimowych od 1 listopada do 30 kwietnia w latach 2021 - 2023.
4) Wszelkie prace przygotowawcze związane z uruchomieniem systemu monitoringu,
w tym montaż urządzeń, będą wykonywane przed rozpoczęciem świadczenia usługi monitoringu;
5) Do prac przygotowawczych należy również zaliczyć zdalne szkolenie pracowników
w systemie on-line, związane z obsługą i możliwościami systemu monitoringu;
6) W ramach zamówienia Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni dostawę, montaż i demontaż urządzeń GPS niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu dla 77 pojazdów używanych podczas zimowego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie województwa lubelskiego. Urządzenia te stanowić będą własność Wykonawcy;
7) Miejsce montażu urządzeń GPS i ich ilość wskazuje załącznik nr 2, a realizacja montażu odbywać się będzie w siedzibach Obwodów Drogowych, po uzgodnieniu terminu montażu (telefonicznie lub mailowo);
8) Wykonawca powinien zapewnić zdalną pomoc techniczną w godz. 7 – 15 (telefoniczną lub przez komunikator internetowy);
9) Czas naprawy/wymiany urządzenia GPS nie może przekraczać 48 godzin od chwili zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną (mailem) przez Kierownika Obwodu Drogowego.
10) Czas usunięcia usterki systemu monitoringu nie może przekraczać 24 godzin od chwili zgłoszenia przekazanego Wykonawcy drogą elektroniczną (mailem) przez Kierownika Obwodu Drogowego.
11) Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art.58 ust.4 ustawy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43232,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142065 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43232,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotik Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000659463
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa, nr 5/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-217
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43232,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wdrożenie systemu telemetrii zintegrowanego z systemem SAP dla floty Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w okresie 48 miesięcy
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





