eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiór › Wymiana oświetlenia w Szkole Podstawowej przy ul. Tuwima 33 w Kobiórze na energooszczędne



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia w Szkole Podstawowej przy ul. Tuwima 33 w Kobiórze na energooszczędne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kobiórska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kobiór

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobior.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-219978ea-df7f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia w Szkole Podstawowej przy ul. Tuwima 33 w Kobiórze na energooszczędne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219978ea-df7f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033067/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana oświetlenia w Szkole Podstawowej przy ul. Tuwima 33 w Kobiórze na energooszczędne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163977,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Wymiana oświetlenia w Szkole Podstawowej przy ul. Tuwima 33 w Kobiórze na energooszczędne”.
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem ze środków dotacji celowej z budżetu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii w ramach Funduszu Odporności w 2023 roku oraz ze środków umorzenia pożyczki Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Katowicach .
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Demontaż opraw oświetleniowych przeznaczonych do wymiany
2) Montaż nowych opraw z ledowym źródłem światła
3) Montaż dodatkowych opraw z ledowym źródłem światła
4) Montaż oświetlenia awaryjnego
5) Pomiar natężenia oświetlenia

Wymiana oświetlenia dotyczy pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i piętrze budynku szkoły. Pomieszczenia, w których montowane będzie oświetlenie energooszczędne to sale lekcyjne, sala gimnastyczna, korytarze oraz kuchnia.

Uwaga: Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest zachować ciągłość funkcjonowania obiektu w sposób nie narażający na niebezpieczeństwo. Ze względu na rodzaj obiektu użyteczności publicznej, roboty związane z realizacją zamówienia należy prowadzić po zakończeniu zajęć lekcyjnych lub w dni wolne od nauki w uzgodnieniu z dyrektor szkoły.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w:

a) Dokumentacji projektowej (zał. nr 4 do SWZ)
b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 5 do SWZ)
c) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
d) Przedmiarze robót (zał. nr 6 do SWZ), mającego charakter pomocniczy.
Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
e) Wzorze umowy (zał. nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195541,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161991,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP-FIRMA ELEKTRYCZNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292427338

7.3.3) Ulica: UROCZYSKO

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-605

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161991,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.