Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247303/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00247303/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27 (po zmianach)
- 2021/BZP 00247458/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00252392/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-30
- 2022/BZP 00016224/01 - Wynik z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, papieru toaletowego, czyściw włókninowych w tym podawanych przez specjalistyczne dozowniki wraz z ich najmem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930090240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Weigla 5
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-981
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@4wsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254430
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00247303/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu
w przypadku, gdy wartości netto przedmiotu umowy obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe stosuje się odpowiednio.
2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena (wartość) brutto umowy, a cena (wartość) netto pozostanie niezmienna.
3) W przypadku niewykorzystania wartości umowy lub z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż
o 12 miesięcy od daty jej zakończenia.
4) Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji przez okres 12 miesięcy. W przypadku przedłużenia umowy wynagrodzenie wykonawcy, o którym mowa w Załączniku nr 3, może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 2207);
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r.
o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1342 ze zm.);
d) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
- jeżeli zmiany wymienione wyżej będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Waloryzacja nastąpi na pisemny wniosek wykonawcy skierowany do zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Wniosek należy złożyć w maksymalnym terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian przepisów. W przypadku sporu o zasadność wprowadzenia waloryzacji może zostać wprowadzona waloryzacja sądowa w myśl art. 3571 K.c.. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu w tym zakresie.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne
i korzystne dla zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
3. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) – dalej RODO.
Po zmianie:
1. Oprócz przesłanek wymienionych w art. 455 PZP zamawiający przewiduje następujący zakres zmian w umowie, które będą mogły być wprowadzone w formie aneksu:
1) Wszystkie wartości netto określone przez wykonawcę są ustalone na okres obowiązywania umowy.
2) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa, w takim przypadku zamawiający dopuszcza zmianę zapisów umowy w formie aneksu.
3) W przypadku niewykorzystania wartości umowy lub z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza w formie aneksu wydłużenie terminu obowiązywania umowy nie więcej jednak niż
o 12 miesięcy od daty jej zakończenia.
4) Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji przez okres 12 miesięcy. W przypadku przedłużenia umowy wynagrodzenie wykonawcy, o którym mowa w Załączniku nr 3, może podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 2207);
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r.
o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1342 ze zm.);
d) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
- jeżeli zmiany wymienione wyżej będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zmiany będą konieczne
i korzystne dla zamawiającego. Za zmiany korzystne należy uznać wszelkiego rodzaju nowe postanowienia, które wzmacniają pozycję zamawiającego jako wierzyciela z tytułu świadczenia niepieniężnego (np. wydłużenie okresu rękojmi, skrócenie terminu wykonania zamówienia, obniżenie ceny, podwyższenie kar umownych), oraz te zmiany, które prowadzą do wzmocnienia jego pozycji jako dłużnika z tytułu świadczenia pieniężnego (np. wydłużenie terminu zapłaty).
3. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmiany umowy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz. U. UE. L 119 z 04.05.2016 s. 1) – dalej RODO,
4. Zamawiający dopuszcza w formie aneksu zmianę umowy w przypadku zaniechania produkcji określonego gatunku lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania lub je przewyższać, co wykonawca udokumentuje odpowiednimi dokumentami przed podpisaniem aneksu. Przesłanką niezbędną do takiego działania Zamawiającego jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości zamawianego w ten sposób towaru muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-05 10:30
Po zmianie:
2021-11-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-05 11:00
Po zmianie:
2021-11-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-04
Po zmianie:
2021-12-07
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK - 2 ZADANIA.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania
- Dostawa asortymentu do terapii podciśnieniowej -1 zadanie
- Sukcesywne dostawy słomy pszennej i siana łąkowego do ZOO Wrocław sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa croissantów i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/47/2025
- Dostawa dwóch przyczep do transportu quadów dla Straż miejskiej Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów higienicznych, naczyń jednorazowych dla SPZOZ we Włodawie.
- Sukcesywne dostawy pieluszek, pieluchomajtek, podkładów chłonnych i ginekologicznych
- Dostawa środków czystości
- dostawa artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego do Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.