Ogłoszenie z dnia 2023-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nadzoru autorskiego systemu AMMS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-049
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_marciniak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru autorskiego systemu AMMS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91dbe492-0771-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługi objęcia nadzorem autorskim systemu AMMS, spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. art. 305 pkt. 1, art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a), b) Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, gdyż zamówienie na usługi objęcia nadzorem autorskim systemu AMMS, może być realizowane tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Biorąc pod uwagę, że Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego AMMS, wskazać należy, iż na rynku nie istnieją inni Wykonawcy zdolni zrealizować niniejsze zamówienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/908/EI/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego systemu AMMS wg „Formularza cenowego” i wg „Wykazu licencji objętych usługami nadzoru autorskiego”, stanowiących integralną część zaproszenia, które stanowić będą załączniki do umowy.
2. Miejsce wykonywania ww. usługi – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wynegocjowany wzór umowy. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca Asseco Poland S.A., Rzeszów nie przystąpił do negocjacji dnia 27.12.2022r. godz. 10.00, pomimo skutecznie wysłanego zaproszenia do negocjacji, na co wskazuje jednoznacznie otrzymany raport z Platformy Zakupowej OpenNexus: „Czas wysłania 2022-12-16 12:25:55 Od platformazakupowa.pl by OpenNexus <postepowania@platformazakupowa.pl>Temat Otrzymałeś wiadomość w postępowaniu: USŁUGA NADZORU AUTORSKIEGO SYSTEMUAMMS(706826)Status ok Data statusu 2022-12-16 12:25:56”INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Skład, druk i dostawa albumu pt. "Piękno Dolnośląskich Lasów. 100 - lecie LP"
- Usługa ochrony kompleksu wojskowego w Wałbrzychu przy ul. Piotra Skargi 47-49
- Przebudowa laboratorium Wodnego Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu - etap I (prace rozbiórkowe).
- Dostawa i montaż toalety publicznej w obszarze pętli autobusowo-tramwajowej realizowanej w ramach inwestycji nr 03900 -Budowa torowiska tramwajowego i pętli tramwajowo-autobusowej w ul. Rogowskiej
- Wykonanie remontu pomieszczeń na parterze budynku laboratorium Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii przy ul. gen. Fieldorfa 6 we Wrocławiu
- SZP/242-307/2023_Dostawa, wniesienie oraz montaż krzeseł ewakuacyjnych, pokrowców przeciwpyłowymi oraz szaf metalowych na krzesła ewakuacyjne na potrzeby Politechniki Wrocławskiej .
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie rozbudowy internetowego systemu informatycznego (aplikacji internetowej) "Strefa ID.UJ"
- 59/ZP/2023 Dostawa wraz z wdrożeniem oraz usługą utrzymania i aktualizacji platformy przeciwdziałania cyberzagrożeniom oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- usługa asysty technicznej i konserwacji, hostingu, rozwoju i modyfikacji oraz poprawy użyteczności Systemu Obsługi Dotacji (SOD)
- Usługi wsparcia dla oprogramowania typu BPM (Business Process Management)
- Świadczenie usług utrzymania, wsparcia i rozwoju Elektronicznych Tablic Ogłoszeniowych (ETO)
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.