Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133447/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00150868/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00160409/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Milejczycach wraz z budową kompleksu sportowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILEJCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Milejczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-332
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milejczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.milejczyce.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07c641d2-c1b8-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Milejczycach wraz z budową kompleksu sportowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07c641d2-c1b8-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051198/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Szkoły Podstawowej w Milejczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIN.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Szkoły Podstawowej w Milejczycach wraz z budową kompleksu sportowego na działce nr geod. 1130/2, ul. Szkolna, gmina Milejczyce.
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Milejczycach obejmuje:
a) remont wszystkich pomieszczeń z wyjątkiem kotłowni, magazynu opału i pomieszczenia technicznego,
b) docieplenie budynku,
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
d) wymianę pokrycia dachowego,
e) wymianę grzejników i rurociągów instalacji c.o.,
f) remont instalacji kanalizacji sanitarnej i instalacji hydrantowej.
Budowa kompleksu sportowego obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego w miejscu istniejącego boiska asfaltowego, z nawierzchnią polipropylenową, modułową, umożliwiającego grę w piłkę ręczną, mini-nożną, koszykówkę, siatkówkę, tenis.
Zamówienie obejmuje budowę utwardzonego parkingu z dojazdem od strony wjazdu z ulicy (działka nr geod. 1131/4) projektowaną nawierzchnią utwardzoną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą wielobranżowe projekty techniczne oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Andrzej Martus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050427509
7.3.3) Ulica: Zielonogórska 17 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-675
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA INSTALACJI DO ZAGOSPODAROWANIA OSADU ŚCIEKOWEGO
- Remont istniejącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej poprzez wymianę starej instalacji elektrycznej, wymianę instalacji CO i CWU, modernizację pokoi gościnnych
- Remont i rozbudowa ujęcia wody w Koczale
- "Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych drogi wewnętrznej na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80 oraz na terenie Bazy I w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5. "
- "Adaptacja (remont) dwóch szklarni wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach realizowanego przedsięwzięcia "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa"
- Wykonanie robót związanych z remontem drugiego piętra Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej w ramach projektu "Politechnika Warszawska Ambasadorem Innowacji na Rzecz Dostępności".
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.