eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4



Og³oszenie z dnia 2023-06-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 4781355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3339cd7a-0507-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00253791

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00099042/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.16 Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod nazw±: „Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4” – znak sprawy: AO-II.26.1.29.2023.KBA.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista postêpowañ PZP”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania (po up³ywie terminu sk³adania ofert dokumentacja jest dostêpna w zak³adce „W toku”).
2) Zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê na konto u¿ytkownika w zak³adce „Korespondencja”.
3) Przyst±pienie do postêpowania:
a) przyst±pienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c) rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym),
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,
lub
- je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych,
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na siê kontaktowaæ z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku
(z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach,
w szczególno¶ci: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
10. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z za³±cznikami przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
12. O terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku
na Platformie.
13. Osobami uprawnionymi do kontaktów s±:
1) Krzysztof Bartosik – nr telefonu 81 4781355, krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl;
2) Andrzej Danaj – nr telefonu 81 4416533, andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczys³awa Kar³owicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. A. Grottgera 4) e-mail:
kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl;
3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO),
tj. przetwarzanie niezbêdne jest do wype³nienia obowi±zku prawego ci±¿±cego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów
lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy,
b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotycz±cych podstaw wykluczenia
z postêpowania okre¶lonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±czenie w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie bêd± udostêpniane odbiorcom danych za wyj±tkiem podmiotów, które s± upowa¿nione na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych).
5. Odbiorcami danych bêd± podmioty na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, tj. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi wsparcia i serwisu (podmiot przetwarzaj±cy).
6. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7. Podmiotom, których dane s± przetwarzane przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1) dostêpu do swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych, w zakresie okre¶lonym ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AO-II.26.1.29.2023.KBA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (Zakres us³ug oraz obowi±zków Wykonawcy):
1) Dozór nad bezpieczeñstwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomo¶ci,
2) Zapewnienie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w obiektach,
3) Ochrona mienia znajduj±cego siê na terenie chronionym przed:
a) kradzie¿± z w³amaniem,
b) wandalizmem i chuligañstwem,
c) ekscesami ze strony osób bêd±cych pod dzia³aniem alkoholu lub narkotyków,
d) wypadkami losowymi i awariami np. po¿ar, zalanie itp.
4) Otwieranie i zamykanie w okre¶lonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5) Wydawanie u¿ytkownikom obiektu przed rozpoczêciem i przyjmowanie po zakoñczeniu pracy kluczy od zamkniêæ g³ównych (holi i korytarzy) na poszczególnych piêtrach.
6) Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprz±taj±cym lokale u¿ytkowe usytuowane w budynku.
7) Odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeñ u¿ytkowanych przez instytucje funkcjonuj±ce w obiekcie.
8) Udzielanie informacji interesantom o rozmieszczeniu poszczególnych instytucji
w budynku, komunikacji wewnêtrznej w obiekcie i w razie konieczno¶ci instrukta¿u obs³ugi d¼wigu osobowego.
9) Wy³±czanie d¼wigów po zakoñczeniu pracy oraz w³±czanie przed rozpoczêciem pracy.
10) Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakoñczeniu pracy sprz±taczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawid³owo¶ci (pozostawionych bez zamkniêcia drzwi korytarzy i holi, ciekn±cych kranów, w³±czonych odbiorników elektrycznych itp.).
11) Zapalanie, wygaszanie o¶wietlenia klatki schodowej, wej¶cia do budynku
i pomieszczeñ na parterze w zale¿no¶ci od potrzeb.
12) Dbanie o porz±dek na holu w czasie dy¿uru (w miarê potrzeb zmywanie, podmiatanie itp.)
13) Utrzymanie czysto¶ci na schodach wej¶ciowych wraz podjazdem.
14) Prowadzenie ksi±¿ki pracy portierni, w której odnotowuje siê zdarzenia zaistnia³e
w czasie pe³nienia dy¿uru.
15) Odnotowanie w rejestrze dostêpu do budynku, ka¿dorazowego wej¶cia poza godzinami s³u¿bowymi osób upowa¿nionych, posiadaj±cych stosowne zezwolenie.
16) Odnotowanie w rejestrze dostêpu do budynku, ka¿dorazowego wej¶cia osób upowa¿nionych do dostêpu do stacji bazowych przez operatorów telefonii komórkowej wed³ug zawartych umów dzier¿awy,
17) Niezw³oczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiaj±cego o dostrze¿onych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach
i na terenie nieruchomo¶ci, oraz o wszelkich zaistnia³ych nieprawid³owo¶ciach
lub zdarzeniach.
18) Obs³uga zapór drogowych przy parkingu s³u¿bowym (umo¿liwienie wjazdu na teren parkingu tylko samochodom nale¿±cym do instytucji, z którymi zawarte s± umowy
o najem miejsc parkingowych i gara¿y).
19) Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywaj±cego siê na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemys³owych umieszczonych na zewn±trz i wewn±trz budynku, przesy³aj±cych nagrania w czasie rzeczywistym.
20) Obs³uga bramy budowli ¶mietnikowej.
21) Obs³uga centrali instalacji sygnalizacyjno-alarmowej p. po¿arowej z jednoczesn± weryfikacj± sygna³ów z budynku wg. szczegó³owej instrukcji postêpowania w tym zakresie.
22) Obs³uga instalacji antyw³amaniowej budynku polegaj±c± na rozbrojeniu systemu
na rozpoczêcie pracy i uzbrojeniu instalacji na zakoñczenie pracy - zgodnie
z otrzyman± instrukcj± wewnêtrzn±.
23) Odpowiednie reagowanie na dostrze¿one zagro¿enia po¿arowe,
24) Wezwanie Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w przypadku bezpo¶redniego zagro¿enia po¿arowego – oraz osób wskazanych przez Zamawiaj±cego i dyrektorów poszczególnych instytucji. Do czasu przybycia stra¿y, po godzinach pracy przygotowaæ klucze do otwarcia drzwi pomiêdzy przedsionkami p. po¿arowymi,
a poszczególnymi kondygnacjami. Po przybyciu stra¿y po¿arnej wskazaæ miejsce po¿aru lub kondygnacjê na której wygenerowany zosta³ alarm po¿arowy przez SAP oraz ³±cze hydrantu znajduj±ce siê na ¶cianie frontowej od strony ul. Kar³owicza (strona po³udniowa),
25) Zapewnienie ¶rodków ³±czno¶ci oraz wsparcia patrolu interwencyjnego,
26) Sprz±tanie terenu przyleg³ego do budynku, ci±gów komunikacyjnych o pow. 254 m2 (od strony wschodniej i strony zachodniej wzd³u¿ budynku do placu wewnêtrznego przyobiektowego) polegaj±ce na: codziennym zamiataniu ci±gów pieszych, pochylni dla osób niepe³nosprawnych usuwaniu ¶niegu, lodu, posypywaniu ¶liskiej nawierzchni materia³ami uszorstniaj±cymi w obrêbie posesji.
27) Zg³aszanie do Zamawiaj±cego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i ¶niegu.
28) Niezw³oczne informowanie upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego
o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeñstwa obiektu,
29) Podejmowanie innych czynno¶ci wy¿ej nieokre¶lonych, a niezbêdnych
do prawid³owego realizowania ochrony osób i mienia w obiekcie Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a tak¿e warunki realizacji us³ugi i obowi±zki Wykonawcy opisane s± w Za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± ³±czn± punktacj± do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych w terminie ofert, które spe³ni± wymagania formalne na podstawie nastêpuj±cego zestawu
kryteriów oceny: Cena brutto za ca³o¶æ zamówienia - max. 60 pkt; Do¶wiadczenie zawodowe liczone w miesi±cach osoby skierowanej do realizacji
zamówienia (kryterium oceny dotyczy pracownika wpisanego na listê Kwalifikowanych Pracowników Ochrony) - max. 20 pkt;
Kryterium spo³eczne: „Zatrudnienie do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jednej) osoby niepe³nosprawnej w pe³nym wymiarze dla
osoby niepe³nosprawnej” - max. 15 pkt, Do¶wiadczenie Wykonawcy mierzone okresem prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w
zakresie us³ug ochrony - max. 5 pkt.
4. Punkty w powy¿szych kryteriach zostan± przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych – Za³±cznik nr 2
do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupe³nieniu.
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów po zsumowaniu
punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta mo¿e uzyskaæ 100 pkt.
6. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
7. W przypadku uzyskania równej ilo¶ci punktów przez dwie lub wiêcej ofert, wy¿ej w rankingu oceniona bêdzie oferta Wykonawcy,
który wskaza³ najni¿sz± cenê.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Do¶wiadczenie zawodowe liczone w miesi±cach osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Wykonawcy mierzone okresem prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniaj±cymi, je¶li decyzja o udzieleniu koncesji by³a zmieniana) na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób
i mienia wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie
z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r.,
poz. 1995) w zakresie nie wê¿szym ni¿ rodzaj i przedmiot dozoru opisany w przedmiocie zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) wykonywa³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych nale¿ycie, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ochronie nieruchomo¶ci zabudowanych o warto¶ci minimum 40 000,00 z³otych brutto ka¿da, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesiêcy.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê do¶wiadczenia w zakresie us³ugi wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uzna warunek
za spe³niony, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert, czê¶æ us³ugi zosta³a wykonana na kwotê co najmniej 40.000,00 z³otych brutto i realizacja czê¶ci
tej us³ugi trwa³a co najmniej 6 miesiêcy.
Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
b) przez ca³y okres ¶wiadczenia us³ugi bêdzie dysponowa³ do jej wykonania przynajmniej jedn± osob± (pracownik ochrony), która wpisana jest na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadaj±c± za¶wiadczenie
o wpisie, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - aktualnej koncesji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) na wykonywanie dzia³alno¶ci ochrony osób i mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
- wykaz us³ug (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 6 do SWZ;
- wykaz osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych
za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 600,00 z³otych (s³ownie: sze¶æset i 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Banku
PKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Us³uga dozoru mienia i obiektu po³o¿onego w Lublinie przy ul. Kar³owicza 4
AO-II.26.1.29.2023.KBA”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a
sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) musi zostaæ z³o¿ony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz
z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy
lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zosta³y przewidziane w Istotnych postanowieniach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ, szczególnie w
paragrafie 15.
Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-19 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ((Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z pó¼n. zm.)
z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Wykluczenie na podstawie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji.
4. Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
5. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej.
7. Karê pieniê¿n±, o której mowa w ust. 6, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do
20 000 000 z³.
c.d. 4.2.10): Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lipca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
w tym:
£±czna liczba godzin us³ugi dozoru mienia i obiektów Zamawiaj±cego to:
- 126 dni po 16 godz. i 26 dni po 7 godz., co ³±cznie daje 2 198 godz.
ochrona w dni robocze od godz. 6:00 do godz. 22:00, w soboty od godz. 7:00 do godz. 14:00.
Wa¿ne:
Termin trwania us³ugi mo¿e zostaæ skrócony ze wzglêdu na sprzeda¿ nieruchomo¶ci, przekazanie innemu u¿ytkownikowi lub wykonanie robót inwestycyjnych na obiekcie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.