Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202432/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00213975/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00392763/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/1rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88817642-e6fe-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029930/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa środków higieny i konserwacji obuwia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314263,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i konserwacji obuwia zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SWZ oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabeli niniejszego rozdziału , przy czym ilości ujęte w opcji w tabeli, w kolumnie „ilość w opcji” mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowej ujętej w kolumnie „ilość podstawowa” w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub mailem lub faxem) w terminie do 3 tygodni od dnia zawarciu umowy. Zamówienie publiczne zostanie wykonane w terminie
1) w zakresie zamówienia podstawowego – do 30 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.,
2) w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 30 dni roboczych liczonych od dnia poinformowania Wykonawcy o realizacji dostaw w zakresie opcji, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711540-4 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne
33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry
39812200-9 - Pasty do butów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260988,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438210,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260988,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe "ARAMIS" Stanisław Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 739-105-75-09
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 243
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-804
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260988,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie zamówienia podstawowego do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.
2) w zakresie zamówienia w ramach prawa opcji do 5 dni roboczych od dnia poinformowania przez Zamawiającego o skorzystaniu z „Prawa opcji”, zgodnie z §2 ust. 6 niniejszej umowy, nie później niż do dnia 30 listopada 2022 r.
2. W przypadku, gdy termin na realizację umowy zakończyłby się po 30 listopada 2022 r.,
to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę jest 30 listopada 2022 r.
3. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji zamówienia przypadałby na dzień wolny od pracy
tj. sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy, to termin realizacji zamówienia przypada na roboczy dzień poprzedzający dzień realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała oraz części zamiennych do suchych skafandrów nurkowych
- Dostawy produktów mleczarskich
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala powiatowego na cele administracyjne - I piętro skrzydło południowe
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluszek dla niemowląt.
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.