Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176624/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00574641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin” (II Postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 512 186 788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin” (II Postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-972dc932-da12-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062054/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku socjalnego na świetlicę wiejską w Piaskach Wlk.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272224,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską w Piaskach Wielkich w gminie Wolin, objęte pozwoleniem na budowę nr 23/2019 z dnia 16 stycznia 2019 roku, polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku szatni na świetlicę wiejską na działce nr 5/94 obręb Piaski Wielkie, jedn. ewid. Gmina Wolin - Etap II, w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) Roboty ogólnobudowlane
- rozebranie ścianki działowej,
- schodów zewnętrznych od strony istniejącego wejścia do budynku,
- rozebranie nadproży i okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
- zerwanie posadzki cementowej,
- docieplenie posadzki styropianem,
- wykonanie posadzki cementowej,
- okładziny posadzki z płytek gresowych,
- tynki cementowe wewnętrzne,
- ściany działowe i sufity podwieszane w systemie z płyt gipsowo-kartonowych,
- gładzie gipsowe na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów,
- montaż stolarki drzwiowej,
- docieplenie elewacji w świetle zamurowanego otworu (aneks kuchenny),
- rozebranie nadproży,
- montaż nadproży prefabrykowanych,
- poszerzenie otworów drzwiowych,
- uzupełnianie tynków wewnętrznych,
- okładziny ścian z płytek,
- montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
- dwukrotne malowanie elewacji farbą silikonową,
- powiększenie spocznika betonowego przy wejściu do kotłowni,
- wykonanie ogrodzenia (wraz z furtką) istniejącego zbiornika gazowego,
2) Instalacje sanitarne
- demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej,
- budowa wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, instalacji wodnej oraz wentylacji wywiewnej.
- montaż nawiewników higrosterowanych,
- dostawa i montaż okapu kuchennego (400-500 m3/h),
- montaż osprzętu i armatury sanitarnej.
3) Instalacje elektryczne
- demontaż istniejącej instalacji,
- realizacja instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz połączeń wyrównawczych,
- montaż osprzętu elektroinstalacyjnego,
- montaż oświetlenia ewakuacyjnego oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
4) Pochylnia dla niepełnosprawnych
Realizacja pochylni zgodnie z wytycznymi § 71 oraz § 298, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w
sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, pochylnia stalowa ocynkowana systemowa, posadowiona na izolowanych dysperbitem betonowych stopach fundamentowych 30/30/25cm w rozstawie co 1m. Od strony wejścia głównego przewiduje się betonowy spocznik zabezpieczony stalowa balustradą.
Roboty przynależne do budowy podjazdu
- zerwanie warstwy humusu,
- wykonanie koryta w gruncie,
- zagęszczenie gruntu,
- wykonanie podkładu z chudego betonu,
- wykonanie podbudowy pod kostkęl betonową,
- wykonanie podkładu z chudego betonu pod stopy betonowe pochylni,
- wykonanie izolacji poziomej stóp z papy podkładowej,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dysperbitem stóp fundamentowych,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonanie krawężników.
5) Miejsca postojowe, utwardzenie pod śmietnik
- realizacja trzech miejsc postojowych w tym jednego dla niepełnosprawnych (do wykonania oznakowanie poziome miejsca farbą systemową) wraz z utwardzonym miejscem przeznaczonym na odpady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338319,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ KOWALCZYK FIRMA BUDOWLANA DOM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9860256258
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 41
7.3.4) Miejscowość: Wolin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ KOWALCZYK FIRMA BUDOWLANA DOM
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ KOWALCZYK FIRMA BUDOWLANA DOM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.