Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY JARACZEWO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Jaraczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001140677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627408021
1.5.8.) Numer faksu: 627408021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas_jar@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeasjaraczewo.naszbip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY JARACZEWO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a44a6af-e71e-4a10-94dc-2a9f04eb6985
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Jaraczewo w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a44a6af-e71e-4a10-94dc-2a9f04eb69853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e- zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZEAS.251.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozach dzieci i młodzieży szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 do przedszkoli oraz szkół na terenie gminy Jaraczewo. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie trasy, na których orientacyjna łączna dzienna ilość kilometrów wynosi 298 km. Przewidywana liczba kilometrów w okresie 01.09.2025-26.06.2026 to 54 832 km. Minimalna liczba miejsc w desygnowanym do wykonywania usługi środku przewozowym została określona poniżej, indywidualnie dla każdej trasy. Poniższa charakterystyka tras zawiera również łączną dzienną długość km oraz godziny odjazdów. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia Zamawiający.
Opis przebiegu tras z godzinami odjazdów:
TRASA I
Kurs I: SP Jaraczewo- parking – Panienka od strony Chwałkowa –Panienka (posesja nr 10) Panienka (Mec) – Bielejewo (posesja nr 1) – Bielejewo (sołtys) – Bielejewo (wieś) – Panienka skrzyżowanie – Panienka PKS – SP Góra – Brzostów PKS – Brzostów Rondo – Zalesie Huby II – Zalesie Huby I (sołtys) – Zalesie Huby (rozwidlenie) – Zalesie szkoła – Zalesie PKS (rondo) – SP Góra – Łobez krzyż – Łobez PKS – SP Jaraczewo – Przedszkole Jaraczewo – SP Jaraczewo
Kurs II: SP Jaraczewo – Łobez PKS – Łobez krzyż – SP Góra – Parzęczew PKP - Parzęczew – Brzostów PKS – Brzostów Rondo – Zalesie Huby II – Zalesie Huby I (sołtys) – Zalesie Huby (rozwidlenie) – Zalesie szkoła – Zalesie (posesja 5 a) – Panienka PKS – Panienka skrzyżowanie- Bielejewo (posesja nr 1) – Bielejewo (sołtys) – Bielejewo (wieś) – Panienka (Mec) – SP Góra
Kurs III: SP Góra – Brzostów PKS – Brzostów rondo – Zalesie Huby II – Zalesie Huby I (sołtys)– Zalesie Huby (rozwidlenie) - Zalesie szkoła – Zalesie (posesja 5a) – Panienka PKS – Panienka skrzyżowanie – Bielejewo (posesja 1) – Bielejewo (sołtys) – Bielejewo (wieś) – Panienka (Mec) – SP Góra – Parzęczew – Rusko (szkoła)- Cerekwica Nowa- Cerekwica Stara – SP Góra – Zalesie PKS – Zalesie szkoła – Zalesie Huby (rozwidlenie) – Panienka PKS – Panienka skrzyżowanie- Bielejewo wieś- Panienka (Mec) – Brzostów PKS – Brzostów rondo –SP Jaraczewo
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 70 miejsc siedzących ( o ilości dostępnych miejsc decyduje wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz aktualne badania techniczne). Długość trasy wynosi 162 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę w następujący sposób: poniedziałek- piątek w godzinach kurs I: 6.45 – 8.10, kurs II: 12.55 – 13.51,
III: 14.00- 16.05
TRASA II
Kurs I: Jaraczewo- Cerekwica Stara (P. Tomczak) – Cerekwica Nowa – SP Rusko – Gola, ul. Okrężna – Niedźwiady - Gola tartak - Gola PKS - Gola sklep – Łukaszewo – Przedszkole Jaraczewo- Jaraczewo szkoła – Łobzowiec- SP Wojciechowo – Przedszkole Jaraczewo
Kurs II: Jaraczewo szkoła – Gola sklep – Gola PKS – Gola tartak – Niedźwiady – Gola ul. Okrężna – Łukaszewo – Wojciechowo – Łobzowiec – Jaraczewo szkoła
Kurs III: Jaraczewo szkoła – Jaraczewo ul. Topolowa – Gola sklep – Gola PKS – Gola tartak – Niedźwiady – Gola ul. Okrężna – Łukaszewo – Wojciechowo- Łobzowiec – SP Jaraczewo - Łobez – Gola sklep – Gola PKS – Gola tartak – Niedźwiady – Gola ul. Okrężna- Łukaszewo- Jaraczewo
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych realizowany będzie autobusem posiadającym minimum 60 miejsc siedzących (o ilości dostępnych miejsc decyduje wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz aktualne badania techniczne).
Długość trasy wynosi 136 km dziennie. Przewoźnik wykonywać będzie usługę
w następujący sposób: poniedziałek- piątek w godzinach : kursy I: 6.40 – 8.15,
kurs II: 12.30 – 13.25, kurs III: 14.05 – 15.28
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena: waga 60%
Czas podstawienia autobusu zastępczego: waga 40%
Razem: 100%
2. Cena stanowi 60% kryterium wyboru. Punkty przyznawane w kryterium „cena” będą liczone według następującego wzoru:
C = (Cn / Co) x 60 pkt
Gdzie:
C - przyznane punkty
Cn - najniższa cena oferowana (brutto) spośród ważnych ofert
Co - cena oferty ocenianej (brutto)
3. Czas podstawienia autobusu zastępczego w miejsce awarii stanowi 40% kryterium wyboru. Punkty przyznawane w kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego” będą liczone według następującego wzoru:
- czas podstawienia autobusu do 30 minut - 40 pkt,
- czas podstawienia autobusu powyżej 30 minut do 60 minut - 20 pkt,
- czas podstawienia autobusu powyżej 60 minut - 0 pkt
4. Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w/w kryteriów w skali 0-100 punktów. Kryterium: ceny zostanie ocenione w oparciu o stosunek kryterium z najkorzystniejszej oferty do oferty ocenionej i iloczyn wagi procentowej kryterium 60% maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów tj. 60. Kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia tj. 40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają Wykluczeniu na podstawie rozdziału XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na cały okres objęty realizacją zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r poz. 1539 ze zm.).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż
80 000 PLN;
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej 1 usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dowodów że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przez usługę porównywalną należy rozumieć usługę przewozu osób wykonywaną przez okres co najmniej 6 miesięcy o wartości 200 000 złotych brutto;
b) w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem następującymi jednostkami sprzętowymi (co najmniej dwiema):
- 2 autobusy – 1 posiadający minimum 70 miejsc siedzących oraz 1 posiadający minimum 60 miejsc siedzących ( o ilości dostępnych miejsc decyduje wpis do dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz aktualne badania techniczne),
c) w zakresie potencjału osób, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:
- 2 osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę - to jest minimum dwie osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami posiadające wymagane uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U . z 2024 poz. 1616 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zgodnie z art. 125 ust. 1 PZP aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega Wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) ważna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na cały okres objęty realizacją zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (dz. U. z 2024 r poz. 1539 ze zm.);
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
3) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku usługi nadal wykonywanej, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert — załącznik nr 4 do SWZ
4) wykaz minimum 2 osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ
5) wykaz posiadanego potencjału technicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty załącza się pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku, o którym mowa w ust. 16, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 9 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 9 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy, w tym dotyczące zmiany i odstąpienia od umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: : https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-06 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-05
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł na sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Suchorzewko i Gola
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Syców do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 2 zadania"
- Dowożenie uczniów do szkół w gminie Węgorzewo od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r. oraz od 01.09.2026 r. do 30.06.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- "Kompleksowa organizacja wyspowego stoiska wystawienniczego "ODPOCZYWAJ NA WSI" podczas 3 imprez targowych i plenerowych odbywających się w II połowie 2025 r".
- "Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół prowadzonych na terenie Gminy Kołaczkowo od dnia 1.09.2025 r. do 26.06.2026 r. wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki na każdej trasie.
- Dowożenie dzieci do szkół na terenie Gminy Sobienie-Jeziory
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.