Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204666/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cee92eec-af0c-471d-a03f-7e72c7c0e1081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee92eec-af0c-471d-a03f-7e72c7c0e108
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026657/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230598,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiot zamówienia jest zadania pn. Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
W ramach zadania polegającego na remoncie dróg powiatowych nr 1937N na odcinku Jędrzejki - Lisewo oraz 1939N na odcinku Skrzypki - Lisewo zaplanowano wykonanie następującego zakresu rzeczowego:
Droga powiatowa nr 1939N Skrzypki – Lisewo:
- Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie warstwą o śr. gr. do 5 cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poziomych i pionowych w km 12+265 – 12+650 o dł. 0,385 km i szerokości 4,5 m
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem bazaltowym łamanym do nawierzchni drogowych o wym. 2-5 mm w km 12+265 – 12+650 o dł. 0,385 km i szerokości jezdni 4,0 m
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem łamanym do nawierzchni drogowych o wym. 5-11 mm w km 12+265 – 12+650 o dł. 0,385 km i szerokości jezdni 4,0 m
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem łamanym do nawierzchni drogowych o wym. 11-16 mm w km 12+265 – 12+650 o dł. 0,385 km i szerokości jezdni 4,0 m
- pobocza gruntowe z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. do 5 cm
Droga powiatowa nr 1937N Jędrzejki – Lisewo:
- Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm stabilizowanym mechanicznie warstwą o śr. gr. do 10 cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poziomych i pionowych w km 2+385 – 2+585 o dł. 0,200 km i szerokości 5,5 m oraz w km 5+084 – 5+524 o dł. 0,440 km i szerokości 5,5 m
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem bazaltowym łamanym do nawierzchni drogowych o wym. 2-5 mm w km 2+385 – 2+585 o dł. 0,200 km i szerokości 4,0 m oraz w km 5+084 – 5+524 o dł. 0,440 km i szerokości jezdni 4,0 m
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem łamanym do nawierzchni drogowych o wym. 5-11 mm w km 2+385 – 2+585 o dł. 0,200 km i szerokości
4,0 m oraz w km 5+084 – 5+524 o dł. 0,440 km i szerokości jezdni 4,0 m
- powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem łamanym do nawierzchni drogowych o wym. 11-16 mm w km 2+385 – 2+585 o dł. 0,200 km i szerokości
4,0 m oraz w km 5+084 – 5+524 o dł. 0,440 km i szerokości jezdni 4,0 m
- pobocza gruntowe z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. do 10 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- przedmiar robót,
- szczegółowe specyfikacje techniczne.
Przedmiar robót jest przykładowy. Załączony przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ) określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę.
Jeżeli Specyfikacja Warunków Zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 99 ust.1 pkt 5 „ustawy pzp”, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Załączony przedmiary robót (załącznik nr 9 do SWZ) nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.
Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych” – załącznik nr 12 do SWZ.
W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertowa obejmuje także:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- sporządzenie, zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie robót na czas budowy,
- zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.
UWAGA:
Zamawiający określił wymagania co do materiałów w dokumentacji projektowej i SST.
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane zostały rozpoczęte bezpośrednio po przekazaniu placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207215,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269417,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207215,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budromex Radom Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389278900
7.3.3) Ulica: Wolanowska 228
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207215,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
- DOSTAWA do siedziby Zamawiającego- Ełk ul. Suwalska 38 NOWEGO POJAZDU SPECJALNEGO - TYPU KARAWAN
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
- Znakowanie zwierząt z terenu Gminy Miasta Ełku w 2025 r.
- Usługa merytorycznego prowadzenia procesu inkubacji - Manager Inkubacji
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Wzmocnienie stropów budynku magazynowego Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Gorzołki 8
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Łużycką dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T6 w Bytomiu.
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.