eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › "Docieplenie dachu oraz ścian budynku nie objętych ochroną konserwatorską wraz z wykonaniem instalacji odgromowej"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Docieplenie dachu oraz ścian budynku nie objętych ochroną konserwatorską wraz z wykonaniem instalacji odgromowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 36 "Złota Rybka"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221144110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 16

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-245

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 620 51 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@p36.edu.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ps36gdynia.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Docieplenie dachu oraz ścian budynku nie objętych ochroną konserwatorską wraz z wykonaniem instalacji odgromowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d5cf0cc-1f91-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00164035/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 TERMOMODERNIZACJA ŚCIAN I DACHU BUDYNKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193700/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS36.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 194364,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Docieplenie dachu oraz ścian budynku nie objętych ochroną konserwatorską wraz z wykonaniem instalacji odgromowej”. Roboty budowlane obejmują docieplenie dachu całego budynku wraz z instalacją odgromową oraz docieplenie ścian budynku w zakresie elewacji E oraz części elewacji F oraz wszelkich pozostałych robót opisanych w OPZ, zgodnie z załącznikiem graficznym, stanowiącym Załącznik nr 1.2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia wraz z charakterystycznymi parametrami określającymi wielkość robót przedstawiono w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia” (dalej jako „OPZ”)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych stanowi:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, w tym m.in.:
3.1.1. Dokumentacja Projektowa
3.1.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
3.2. projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
3.3. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:
3.3.1. Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości czynnego obiektu użyteczności publicznej przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych, dostawy ciepła oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej. Wykonawca zobowiązany jest do:
3.3.1.1. uzgodnienia terminów ewentualnych przerw w dostawie mediów nie powodujących braku możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej, z odpowiednimi służbami oraz przedstawicielami placówki.
3.3.1.2. zapewnienie bezpiecznego, wygodnego dojścia do budynku szkoły, placów zabaw w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót.
3.4. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję.
Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje - Rozdział 3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231850,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363300347

7.3.3) Ulica: Morska 147

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-206

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.