eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RydułtowyZakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu „Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu „Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a2bd4e5-2dc7-4c05-b2e6-db144708a01e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036801/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000004.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 319478,32 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54775,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 „Dostawa oprogramowania i dysków twardych” obejmuje dostawę oprogramowania oraz dysków twardych w następujących ilościach:
1. Oprogramowanie Windows Serwer 2022 Standard lub równoważne -2 szt.
2. Dysk twardy do serwera Dell PowerEdge R750 - 28 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, dysków twardych, których parametry techniczne oraz funkcjonalność została opisana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4a do SWZ.
2. Dyski oraz oprogramowanie określone w ust. 1:
1) są fabrycznie nowe i nieużywane, nieregenerowane,
2) są kompletne,
3) spełniają wymogi określone w SWZ,
4) są wolne od praw i obciążeń na rzecz osób trzecich,
5) są wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w oryginalnym opakowaniu do siedziby Urzędu Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
4. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy (z możliwością skrócenia o 2 tygodnie).
5. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż na okres 36 miesięcy.
6. Urządzenia winny posiadać certyfikat CE lub równoważny dokument potwierdzający dopuszczenie sprzętu do obrotu w Europejskim Obszarze Gospodarczym w celu potwierdzenia, iż produkt spełnia wymogi dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 43616,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 „Dostawa urządzeń sieciowych” obejmuje dostawę przełączników sieciowych w liczbie - 2 szt.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych, których parametry techniczne oraz funkcjonalność została opisana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4b do SWZ.
2 Przełączniki określone w ust. 1:
1) są fabrycznie nowe i nieużywane, nieregenerowane,
2) są kompletne,
3) spełniają wymogi określone w SWZ,
4) są wolne od praw i obciążeń na rzecz osób trzecich,
5) są wolne od wad fizycznych i prawnych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w oryginalnym opakowaniu do siedziby Urzędu Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
4. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy (z możliwością skrócenia o 2 tygodnie).
5. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższej niż na okres 36 miesięcy.
6. Urządzenia winny posiadać certyfikat CE lub równoważny dokument potwierdzający dopuszczenie sprzętu do obrotu w Europejskim Obszarze Gospodarczym w celu potwierdzenia, iż produkt spełnia wymogi dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, które obowiązują w Unii Europejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 11158,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51792,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51792,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51792,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complus Krzysztof Grzelczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652128545

7.3.3) Ulica: Lisiec Mały 30b

7.3.4) Miejscowość: Lisiec Mały (Stare Miasto)

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51792,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7928,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7928,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7928,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC Integral Systemy Komputerowe Marek Papée i Katarzyna Suchoń – Papée Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310213874.

7.3.3) Ulica: Czarnieckiego 20/12

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7928,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podstawowy termin dostawy wynosi 6 tygodni z możliwością skrócenia max o 2 tygodnie. Wykonawcy w ofercie zadeklarowali 4 tygodnie (28 dni).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.