Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218961/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00231767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego” (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11049611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego” (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7cec969-4df5-4fd0-babe-42546b45a2c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064318/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Krakowskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Udział środków UE-85%2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do szkół Powiatu Krakowskiego realizujących projekt „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego” (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24), realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.
2) W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający przewiduje zakup i sukcesywną dostawę niżej wymienionych materiałów biurowych w maksymalnej ilości:
- Długopis – do 400 sztuk,
- Notes A4 kratka – do 400 sztuk,
- Ołówek z gumką – do 400 sztuk,
- Teczka A4 gruba/przestrzenna z gumką – do 400 sztuk.
3) Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części. W skład zamówienia wchodzą:
a) Długopis
• kolor wkładu: niebieski lub czarny,
• wkład długopisu wymienny lub nie,
b) Ołówek
• ołówek syntetyczny z gumką,
• ołówek grafitowy,
• długość minimum 13 cm,
c) Zeszyt
• format A5,
• minimum 80 kartek w kratkę,
d) Teczka skrzydłowa
• format A4 – teczka do przechowywania dokumentów w formacie A4.
• teczka na rzep,
• grzbiet o szerokości minimum 2 cm.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte są w:
a) projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ,
b) opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192123-9 - Długopisy z końcówką z włókna
30192130-1 - Ołówki
22815000-6 - Notatniki
22852100-8 - Okładki na akta
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 2 ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. tj. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądów Rejonowych w Miechowie oraz Suchej Beskidzkiej
- Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz Ośrodków Kuratorskich funkcjonujących przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie
- Zakup i montaż agregatów prądotwórczych dla budynków Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 i 9 w Krakowie wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa zestawów aparatów ochrony układu oddechowego dla KM PSP Kraków
- Zapewnienie wsparcia do posiadanego rozwiązania realizującego funkcjonalności Web Application Firewall
- Dostawa samochodów osobowych - z podziałem na części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO1.2.12
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.