Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00195131/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2710 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HAJNOWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 683 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdphajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b141c4e0-b93e-4dec-9a90-c1a9d4f282391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja dróg publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2710 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b141c4e0-b93e-4dec-9a90-c1a9d4f28239
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041163/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy kruszywa do wyrówniania dróg powiatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.26.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw kruszywa naturalnego – żwiru o uziarnieniu 0/31,5 mm na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce. Dostawy będą świadczone każdorazowo na żądanie Zamawiającego na teren budowy przez niego wskazany, własnym transportem Wykonawcy – tj. za pomocą samochodów samowyładowczych. Ilość jednorazowej dostawy kruszywa Zamawiający ustali wraz z Wykonawcą.
2. Szacunkowa ilość zamawianego kruszywa: 2710 m3 = ok. 4878 ton [1 tona=1 Mg, 1 m3 =1,80 tony].
3. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania zawarte w normach:
- PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” lub równoważnej.
4. Dostarczone kruszywo powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie ww. norm. Dostarczone kruszywo powinno być czyste, nie zawierać domieszek materiałów niepożądanych typu: glina, humus, odpady metalowe, plastikowe, drewniane i inne oraz materiałów niebezpiecznych: azbest, popiół, itp..
5. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie przy współudziale Wykonawcy pobierze próby kruszywa oraz zleci ich przebadanie przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku uzyskania wyniku stwierdzającego niezgodność materiału z warunkami określonymi w SWZ Wykonawca zwraca Zamawiającemu koszty wykonania badania (tj. dostarczenie próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiającego). Koszty te zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. Wynik badania potwierdzający wady dostarczonego materiału jest tożsamy z uznaniem reklamacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wymiany materiału wadliwego na wolny od wad w wyznaczonym terminie. W przypadku dostarczenia kruszywa nieodpowiedniej jakości (tzn. niespełniającej wymagań określonych w wyżej wspomnianych normach).
6. Terenem budowy będzie:
a) Droga powiatowa nr 1633B (Hoźna – Potoka) odcinek od skrzyżowania z DP1630B w kierunku miejscowości Hoźna do granicy powiatu (Gmina Narew) – ilość kruszywa 787 m3
b) Droga powiatowa nr 1676B (Rutka -Grabowiec) odcinek pomiędzy tymi miejscowościami (Gmina Dubicze Cerkiewne) – ilość kruszywa 1000 m3
c) )Droga powiatowa nr 1630B (Trześcianka – Białki – Ogrodniki – Rohozy – Dr. 685) Ogrodniki do skrzyżowania z DP1633 (Gmina Narew) – ilość kruszywa 520 m3
d) Droga powiatowa nr 1642B Skupowo - (Gmina Narewka) – ilość kruszywa 403 m3.
7. Dostawy mogą być również dostarczane do siedziby Zamawiającego -tj. m. Hajnówka 17-200, ul. Bielska 41, jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne.
8. Wyżej określone ilości kruszywa są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości kruszywa w zależności od potrzeb pod warunkiem posiadania zdolności finansowych, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmniejszenie ilości dostaw nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
9. Oferowana cena jest ceną ryczałtową tzn. będzie uwzględniać koszt kruszywa, jego transportu oraz wyładowania, a także wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. Dostawy kruszywa będą odbierane w godzinach. 7.00-15.00 przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego. Na okoliczność odbioru dostawy zostanie sporządzony protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
11. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury za faktycznie dostarczone kruszywo w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania , przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212120-7 - Żwir
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304504,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tołwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360550090
7.3.3) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 10
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kotówka - etap I
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług transportowo przeprowadzkowych w zakresie wyposażenia pomieszczeń biurowych, sprzętów oraz przewozu akt i dokumentów Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tarnów do szkół w roku 2025 i 2026.
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Transport w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw łamanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





