Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240756/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00336415/01 - Wynik z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252802
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00240756/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-14 10:00
Po zmianie:
2022-07-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-14 10:30
Po zmianie:
2022-07-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-12
Po zmianie:
2022-08-17
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stocznia i Wystawy Stałej
- "Dostawa pojazdu mini śmieciarki o napędzie elektrycznym"
- "Dostawa implantów stosowanych w zabiegach stabilizacji szczytowo-potylicznej kręgosłupa oraz różnych wyrobów medycznych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku"
- Zagospodarowanie zaplecz podwórzowych przy ul. Bolesława Krzywoustego 17, Waryńskiego 45C oraz Wolności 16/Bliska 6 oraz Wolności 15 w Gdańsku
- Usługa wykon badań panelu gen "zespół hemolityczno-mocznicowy" obejmującego analizę sekwencji kodujących genów: ADAMTS13, C3, CD46, CFB, CFH, CFI, THBD, CFHR1, CFHR2, CFHR3, CFHR4, CFHR5 metodą NGS
- Dostawa licencji na okres 12 miesięcy licencji/ subskrypcji oprogramowania Microsoft Office 365 A3, w ramach programu Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES) dla PFB.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kopert i papieru xero - 2 zadania
- Sukcesywna dostawa papieru do kserokopiarek i drukarek dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych na 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa materiałów na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
- Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy i sali sesyjnej przy ul. Poznańskiej nr 19 w Miedzichowie z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.