Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205316/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00212693/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kutrowskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpolawa@kwpsp.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e238f9fa-eb71-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e238f9fa-eb71-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 3 sztuk łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz załącznik nr 1 do niego (stanowiący OPZ oraz formularz asortymentowy).
Miejsce dostawy: siedziba Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie, przy ul. Kutrowskiego 20, 55-200 Oława
Zamawiający wymaga aby serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich elementów dostawy odbywał się na terenie RP.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przyczyny niedokonania podziału zamówienia: niewielki zakres zamówienie powoduje, że jest ono odpowiednia dla małych i średnich przedsiębiorców, ponadto udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy spowoduje uproszczenie spraw organizacyjnych związanych z serwisem i gwarancją na dostarczone produkty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje prawa opcji ani udzielenia zamówień podobnych.
Do wyceny oferty należy przyjąć stawki VAT obejmujące stan na dzień składania ofert, w przypadku ich zmian w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona odpowiednich zmian umowy.
Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 34521000-5
Zamawiający informuje na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy, że w celu wyszacowania zamówienia zwrócił się do jednej z firm z prośbą o wycenę zamówienia, zapytanie Zamawiający przekazuje w załączeniu do SWZ. W odpowiedzi Zamawiający dostał oszacowanie na podstawie zapytania, które stanowi załącznik do protokołu z postępowania. Jednocześnie Zamawiający celem zapewnienia, że powyższe działania nie zakłócą konkurencji w postępowaniu wyznaczył termin składania ofert dwukrotnie dłuższy niż minimalny przewidziany w ustawie, co ma pozwolić na zachowanie uczciwej konkurencji i należyte przygotowanie ofert wszystkim Wykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34521000-5 - Łodzie specjalistyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423253,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427500,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423253,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ROTO-TECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015548433
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 11 lokal 3
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423253,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-20INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sobocisko
- Modernizacja drogi gminnej nr 111401D: ul. Brylantowej w Oławie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kwarcową do przystanku kolejowego Oława Zachodnia
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla: Budowy ciągów pieszo - rowerowych w południowym rejonie miasta Oława wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji, w podziale na 2 zadania
- Modernizacja drogi w m. Osiek - droga powiatowa nr 1561 D
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Ścinawie Polskiej
więcej: przetargi w Oławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.