eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi O³awa › Dostawa 3 ³odzi ratowniczych wraz z wyposa¿eniem oraz przyczepami pod³odziowymi



Og³oszenie z dnia 2023-06-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa 3 ³odzi ratowniczych wraz z wyposa¿eniem oraz przyczepami pod³odziowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA POWIATOWA PAÑSTWOWEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W O£AWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kutrowskiego 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: O³awa

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpolawa@kwpsp.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olawa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e238f9fa-eb71-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 ³odzi ratowniczych wraz z wyposa¿eniem oraz przyczepami pod³odziowymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e238f9fa-eb71-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00252762

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00205316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 3 sztuk ³odzi ratowniczych wraz z wyposa¿eniem oraz przyczepami pod³odziowymi



Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz za³±cznik nr 1 do niego (stanowi±cy OPZ oraz formularz asortymentowy).

Miejsce dostawy: siedziba Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w O³awie, przy ul. Kutrowskiego 20, 55-200 O³awa

Zamawiaj±cy wymaga aby serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich elementów dostawy odbywa³ siê na terenie RP.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Przyczyny niedokonania podzia³u zamówienia: niewielki zakres zamówienie powoduje, ¿e jest ono odpowiednia dla ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorców, ponadto udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy spowoduje uproszczenie spraw organizacyjnych zwi±zanych z serwisem i gwarancj± na dostarczone produkty.

Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiaj±cy nie przewiduje prawa opcji ani udzielenia zamówieñ podobnych.

Do wyceny oferty nale¿y przyj±æ stawki VAT obejmuj±ce stan na dzieñ sk³adania ofert, w przypadku ich zmian w trakcie trwania umowy Zamawiaj±cy dokona odpowiednich zmian umowy.

Kody opisuj±ce przedmiot zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV): przedmiot g³ówny: kod CPV: 34521000-5

Zamawiaj±cy informuje na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy, ¿e w celu wyszacowania zamówienia zwróci³ siê do jednej z firm z pro¶b± o wycenê zamówienia, zapytanie Zamawiaj±cy przekazuje w za³±czeniu do SWZ. W odpowiedzi Zamawiaj±cy dosta³ oszacowanie na podstawie zapytania, które stanowi za³±cznik do protoko³u z postêpowania. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy celem zapewnienia, ¿e powy¿sze dzia³ania nie zak³óc± konkurencji w postêpowaniu wyznaczy³ termin sk³adania ofert dwukrotnie d³u¿szy ni¿ minimalny przewidziany w ustawie, co ma pozwoliæ na zachowanie uczciwej konkurencji i nale¿yte przygotowanie ofert wszystkim Wykonawcom.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34521000-5 - £odzie specjalistyczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 423253,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 427500,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423253,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ROTO-TECH" SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015548433

7.3.3) Ulica: ul. Ko¶cielna 11 lokal 3

7.3.4) Miejscowo¶æ: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 423253,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.