Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234416/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kurs z zakresu metody Mechanicznego Diagnozowania i Terapii wg McKenziego
w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu” – III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 4434545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz-ns.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsz-ns.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl https://bip.malopolska.pl/pwszns1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kurs z zakresu metody Mechanicznego Diagnozowania i Terapii wg McKenziegow ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu” – III postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be055d71-2fed-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00035283/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w nowym Sączu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382-21/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia studentów kierunku fizjoterapii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu”.Część nr 1: Zastosowanie metody Mechanicznego Diagnozowania i Terapii wg McKenziego (moduł A) w odcinku lędźwiowym kręgosłupa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia studentów kierunku fizjoterapii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu”.Część nr 2: Zastosowanie metody Mechanicznego Diagnozowania i Terapii wg McKenziego (moduł B) w odcinku szyjnym i piersiowym kręgosłupa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29850,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia studentów kierunku fizjoterapii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu”Część nr 3: Zastosowanie (na poziomie zaawansowanym) Mechanicznego Diagnozowania i Terapii w leczeniu kręgosłupa lędźwiowego oraz wprowadzenie do Mechanicznego Diagnozowania i Terapii kończyny dolnej (moduł C).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29850,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia studentów kierunku fizjoterapii Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu w ramach projektu pn. „Zintegrowany Program Rozwoju Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu”Część nr 4: Zastosowanie (na poziomie zaawansowanym) Mechanicznego Diagnozowania i Terapii w leczeniu kręgosłupa szyjnego i piersiowego oraz wprowadzenie do Mechanicznego Diagnozowania i Terapii kończyny górnej (moduł D).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 29850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofert”.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.10.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w ww. przepisie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofert”.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.10.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w ww. przepisie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofert”.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.10.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w ww. przepisie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofert”.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 27.10.2021 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w ww. przepisie.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.114.2025 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, (...) na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, wapnia zjonizowanego i hemoglobiny tlenkowęglowej wraz z dzierżawą analizatora.
- BZP.271.127.2025 Wykonanie robót (..) pod nazwą: "Remont instalacji elektrycznej mieszkaniu komunalnym położonym przy ul. Węgierskiej 22/3 w Nowym Sączu"
- BZP.271.120.2025 Dostawa licencji oprogramowania graficznego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.126.2025 "(...)" - przebudowa budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Samochodowych w Nowym Sączu - etap drugi instalacje elektryczne".
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym Sączu".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
- Przeprowadzenie szkoleń i zajęć dla uczestników projektu: "Wspieraj, Wzmacniaj, Usamodzielniaj - Program deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej i wsparcia osób usamodzielnianych"
- Świadczenie usług- kursów/ szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu pn. "Akademia Aktywności Zawodowej Obywateli Państw Trzecich w powiecie ostródzkim i mrągowskim"
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





