Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00277549/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych- sprawa 37/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych- sprawa 37/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b453ee8-fae0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Czyszczenie urządzeń sozotechnicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 37/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147274,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi opróżniania i czyszczenia urządzeń sozotechnicznych (separatory, łapacze tłuszczu, skrobi, błota i oleju piaskowniki, przepompownie) na rzecz jednostek wojskowych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowe opróżnianie i czyszczenie urządzeń wraz z kompleksową obsługą urządzeń:
• całkowite opróżnienie zbiorników z nieczystości płynnych oraz stałych.
• sprawdzanie drożności wlot-wylot;
• czyszczenie poszczególnych elementów składowych urządzeń (w tym mechaniczne oczyszczenie ścian zbiorników z powstałych osadów oraz kratek ściekowych z nieczystości tj. przy myjniach samochodowych)
• napełnienie zbiorników wodą (wodę do zalania zbiorników po wykonaniu usługi oraz do realizacji usługi Wykonawca zapewni we własnym zakresie i w cenie oferty);
• uporządkowanie terenu wokół oczyszczonego urządzenia.
Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych następować będzie po uzgodnieniu z Zamawiający terminu wykonania usługi zgodnie z harmonogramem. Realizacja opróżniania i czyszczenia urządzeń sozotechnicznych III i IV kwartału musi odbywać się w odstępie czasowym ze względu na konieczność zapełnienia się zbiorników.
2) Wykonawca usługi jest wytwórcą odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz.699 z późn.zm.).
Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne powstających w trakcie wykonywania usługi odbywać się musi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2022 r. poz. 2556
t.j.)
ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 z t.j.)
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dalszy sposób (po wykonaniu usługi) postępowania
z odpadami powstającymi w trakcie świadczenia usługi.
• Wykonywane czynności nie mogą powodować zagrożenia dla ludzi, zwierząt i mienia oraz ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz pełne koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w ramach świadczonych usług.
• Pracownicy Wykonawcy, którzy będą wykonywać prace na terenach kompleksów wojskowych winni przestrzegać przepisów bhp i ppoż. oraz być ubrani w odpowiednią odzież ochronną (oznakowaną np. logiem, nazwą firmy) oraz stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno–porządkowych dla danego kompleksu uregulowanych przez właściwych dowódców jednostek wojskowych oraz stosować się do przepisów o ochronie informacji niejawnych.
Wykonawca jest zobowiązany do posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności
w zakresie przetwarzania odpadów powstałych w wyniku czyszczenia urządzeń wskazanych w przedmiocie zamówienia w zależności od charakteru prowadzonej działalności zgodnie z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 j.t.) ważne co najmniej do
31.12.2023 r.
lub
w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada powyższego zezwolenia jest zobowiązany posiadać, przez okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym, aktualną umowę z firmą / podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie w zakresie przetwarzania odpadów powstałych w wyniku czyszczenia urządzeń objętych przedmiotem wykonania umowy, wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 r. poz. 699 j.t.).
Wykonawca na etapie realizacji umowy jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia powyższych dokumentów.
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że oferta nr 3, złożona przez Wykonawcę Zakład Usług Komunalnych UNIKOM Piotr Orłowicz ul. Jasiniecka 5, 85-796 Bydgoszcz, która uzyskała najwyższą liczbę punktów (kryterium ceny: 100,00 pkt.) i jest jedyną ofertą ważną spośród trzech złożonych ofert, przewyższa o 37.563,26 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 159 056,95 zł)a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny tej oferty stanowiącej kwotę 196 620,21 zł.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163926,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311070,78 PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.