Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239529/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00255895/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00272084/01 - Wynik z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni odnawialnych źródeł energii służącego do realizacji zajęć praktycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 244 90 94
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252484
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00239529
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin realizacji zamówienia;
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
części nr 1 i 2 - do 90 dni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- dostawa przedmiotu umowy po zakończeniu remontu pracowni, przewidywany termin zakończenia prac remontowych 01.10.2025 r. jednak nie później niż do 80 dni od dnia zawarcia umowy,
- montaż i uruchomienie przedmiotu umowy do 5 dni od dnia dostawy,
- szkolenie pracowników do 5 dni od dnia montażu i uruchomienia przedmiotu umowy .
części nr 3 i 4 - do 90 dni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- dostawa przedmiotu umowy po zakończeniu remontu pracowni, przewidywany termin zakończenia prac remontowych 01.10.2025 r. jednak nie później niż do 85 dni od dnia zawarcia umowy,
- szkolenie pracowników do 5 dni od dnia dostarczenia przedmiotu umowy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514). Do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej nie później niż do dnia 30.05.2025 r. do godziny 09:30,00
4. 3. Dot. sekcji V ust 5.5): Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP jedynie z zakresu potwierdzenia podstaw Wykonawcy do wykluczenia.
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia;
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
części nr 1 i 2 - do 90 dni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- dostawa przedmiotu umowy po zakończeniu remontu pracowni, przewidywany termin zakończenia prac remontowych 01.10.2025 r. jednak nie później niż do 80 dni od dnia zawarcia umowy,
- montaż i uruchomienie przedmiotu umowy do 5 dni od dnia dostawy,
- szkolenie pracowników do 5 dni od dnia montażu i uruchomienia przedmiotu umowy .
części nr 3 i 4 - do 90 dni od dnia zawarcia umowy, w tym:
- dostawa przedmiotu umowy po zakończeniu remontu pracowni, przewidywany termin zakończenia prac remontowych 01.10.2025 r. jednak nie później niż do 85 dni od dnia zawarcia umowy,
- szkolenie pracowników do 5 dni od dnia dostarczenia przedmiotu umowy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514). Do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej nie później niż do dnia 03.06.2025 r. do godziny 09:30,00
4. 3. Dot. sekcji V ust 5.5): Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP jedynie z zakresu potwierdzenia podstaw Wykonawcy do wykluczenia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-30 09:30
Po zmianie:
2025-06-03 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-30 10:00
Po zmianie:
2025-06-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-27
Po zmianie:
2025-07-02
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
- "Projekt Wielki Piec Huty Pokój - Centrum Transformacji w Rudzie Śląskiej - Nadzór Inwestorski"
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni mechatroniki w celu realizacji zajęć praktycznych (7 części)
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont tarasu w budynku przy ul. Plebiscytowej 12
- Bieżąca obsługa oraz remonty przepompowni wód deszczowych zlokalizowanych na obszarze górniczym KWK Ruda w okresie 24 miesięcy, z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Chotel Czerwony i Brzezie oraz Gminnego Centrum Kultury w Wiślicy wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Wojtkowej
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej (2 części) w ramach projektu "Dobry zawód - moja przyszłość"
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.