eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolanów › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO W WOLANOWIE WRAZ Z BUDOWĄ ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI SANITARNE



Ogłoszenie z dnia 2021-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO W WOLANOWIE WRAZ Z BUDOWĄ ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI SANITARNE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLANÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD GMINY WOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 20

1.5.2.) Miejscowość: Wolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-625

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wir@wolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wolanow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOMUNALNEGO W WOLANOWIE WRAZ Z BUDOWĄ ZBIORNIKA NA NIECZYSTOŚCI SANITARNE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baa04294-1aaa-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynku komunalnego w Wolanowie wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186643/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.9.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148164,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku komunalnego w Wolanowie wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne”
Budynek murowany w zwartej zabudowie długości 10,20mb, wysokości 6,60m do gzymsu. Roboty obejmować będą remont lokalu usługowego, klatki schodowej, kominów ponad dachem, termomodernizacja elewacji budynku, częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie nowego chodnika do obiektu od strony południowej tj. wejścia do części mieszkalnej oraz wymiana zbiorników na nieczystości płynne typu szambo.
1.2.Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
1.Remont lokalu usługowego – prace do wykonania
- częściowe odbicie tynków ze ścian i sufitów i ich uzupełnienie
- skucie płytek glazurowanych ze ścian i gresu z posadzek
- ługowanie farby olejnej lamperii oraz tapety natryskowej
- wykucie z muru okien (witryn0 oraz drzwi wejściowych zewnętrznych z PCV
- demontaż urządzeń sanitarnych, podejść i odejść wod-kan, instalacji wody oraz
przepływowych podgrzewaczy wody
- wykonanie nowego nadproża stalowego z 2[160mm dł. 3,90m rozpiętości miedzy podporami
- rozbiórka ścianki gk przy umywalce i wykonanie nowej
- licowanie ścian płytkami glazurowanymi w pom. umywalki i wc
- wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych oraz malowania
- montaż nowych witryn i drzwi zewnętrznych z PCV (wg załączonego wykazu)
- wykonanie posadzki z gresu antypoślizgowego
- montaż drzwi harmonijkowych do pom. umywalki i wc
- wykonanie nowych instalacji wod-kan wraz z montażem urządzeń t j. umywalki oraz muszla ustępowa , baterie zawory itp.
- montaż podgrzewcza wody –terma o poj.30l
- montaż opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz oraz gniazdek i wyłączników,
- wywóz gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z poniesieniem opłat za ich utylizację
2.Remont klatki schodowej w części mieszkalnej
- częściowe odbicie tynków ze ścian i sufitów i ich uzupełnienie
- rozbiórka ścianki z luksferów
- ługowanie farby olejnej lamperii , zeskrobanie starej farby emulsyjnej i klejowej
- wykonanie jednowarstwowych gładzi gipsowych na ścianach i suficie
- montaż witryny PCV po naświetlu z luksferów
- naprawa posadzki cementowej podestów oraz stopni schodowych z betonu
- wykonanie okładziny schodów i podestów z gresu antypoślizgowego R10 płytka stopnicy ryflowana
- wykonanie malowania farba emulsyjna dwukrotni oraz ftalową lamperii ścian do wys. 1,50m
- malowanie elementów stalowych – rur, balustrady itp.
- montaż opraw plafonowych IP44,
- wywóz gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z poniesieniem opłat za ich utylizację
3.Remont kominów ponad dachem
- zabezpieczenie połaci w zakresie bhp i możliwości wykonawstwa płytami OSB,
wykonanie pomostów i zastaw zabezpieczających
- rozbiórka czapek betonowych
- rozebranie kominów z cegieł do poziomu połaci dachu
- przemurowanie kominów z cegły pełnej kl. 20 w układzie przewodów poprzedzającym rozbiórkę
- wykonanie obróbek blacharskich czapek na uprzednio zamontowanej płycie OSB
-ocieplenie ścian kominów styropianem gr. 5cm i wykonanie na nich wyprawy tynkarskiej akrylowej
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wywóz gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z poniesieniem opłat za ich utylizację,
4.Termomodernizacja elewacji
- wykucie z muru okna w lokalu mieszkalnym
- demontaż szyldów, wyłączników , puszek itp. z elewacji
- wykucie z muru wsporników starego przyłącza eNN
- rozebranie obróbek blacharskich- parapetów zewnętrznych
UWAGA: wykonane jest nowe orynnowanie, rury spustowe, obróbki gzymsowe i attykowe
- montaż okna PCV w lokalu mieszkalnym wg załączonego wykazu stolarki
- naprawa płyty balkonowej żelbetowej wraz wymianą balustrady balkonu, obróbki blacharskiej oraz ułożenie gresu antypoślizgowego na posadzce płyty balkonowej
- uzupełnienie i naprawa gzymsów z cegły
- skucie podestu przed wejściem do lokalu usługowego z wykonaniem nowego z kostki brukowej wraz z wyprofilowaniem spadku na długości ok. 2m na chodniku z kostki (przełożenie) wzdłuż ściany budynku na szer. 1,50 m
- rozbiórka daszka żelbetowego nad wejściem El. tylna
- skucie cegieł gzymsów pod parapetami okien
- wykonanie nowych obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych
- ocieplenie ścian budynku w systemie BSO styropianem gr. 10cm EPS 70 040 frezowanym oraz ościeży j. w. gr. 2cmm , wyprawa elewacyjna akrylowa o fakturze nakrapianej gr 1,5mm
- malowanie farbą fasadowa gzymsu
UWAGA: kolorystyka elewacji w uzgodnieniu z Inwestorem
- malowanie farba poliwinylową elementów stalowych
- ustawienie rusztowań zewnętrznych do wykonania prac
- montaż opraw plafonowych Elewacja tylna i frontowa
5.Nawierzchnie z kostki gr. 6cm – chodnik od strony południowej
- rozbiórka starego utwardzenia z bloczków betonowych
- wykonanie korytowania i podbudów
- wykonanie chodnika z kostki gr. 6cm wraz z obrzeżami szer. 1,00 m z poszerzeniem przed wejściem do budynku ok. 3,00x2,00
6.Wymiana zbiorników na nieczystości płynne typu szamba
- demontaż 4 szt. starych zbiorników wraz z przykanalikami (odkopanie, demontaż , wywiezienie na wysypisko)
- montaż nowych zbiorników 4kpl. o poj. 2,50m3 każdy wraz z przykanalikami fi 160mm
- zbiorniki polietylenowe z nadbudową, posiadające certyfikat szczelności oraz deklaracje właściwości użytkowych lub deklarację zgodności producenta. (sprawdzenie szczelności instalacji przykanalików, zasypanie, zagęszczenie gruntu po wykopach, ewentualna miejscowa wymiana gruntu na piasek uporządkowanie terenu)
UWAGA: Ze względu na trudne warunki wymiany zbiorników tj. utrudniony dostęp ze względu na małą powierzchnię terenu na którym się znajdują, sugeruje się Wykonawcy wizję lokalna na miejscu i przeanalizowanie technologii i organizacji robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170726,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH M-BUD Lucyna Marszałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991926758

7.3.3) Ulica: Świerczek 24 D

7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.