Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192692/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fbb24ab-e30a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„EMOTICA AL.-Inteligentny System Contact Center”, akronim EMOTICA AI, zgodnie z umową z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju nr POIR.04.01.04-00-0079/19, z dnia 26.09.2020 r. w ramach funduszy europejskich: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa IV – Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.1 – Badania naukowe i prace rozwojowe,Poddziałanie 4.1.42.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192692/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-19/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7433,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dyski SSD, dyski serwerowe SSD, dyski przenośne SSD4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233180-6 - Urządzenia z pamięcią flash
4.5.5.) Wartość części: 7284,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewody Smart Serial4.5.3.) Główny kod CPV: 32572300-6 - Kabel komunikacyjny specjalnego zastosowania
4.5.5.) Wartość części: 1859,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7990,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9683,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7990,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRAMKO 2 Sp. J. J. Strykowski, S. Miazga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-10-24-824
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-013
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"FRAMKO 2" J. STRYKOWSKI, S. MIAZGA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7990,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2228,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2774,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2228,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT- TECHNOLOGIES PIOTR TOMCZYK , DARIUSZ BIERNAT , MACIEJ PERMUS SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-019-88-08
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2228,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby ORZ i ścieżek w ramach realizacji projektu pn.: "Działania służące zachowaniu różnorodności biologicznej poprzez budowę Ośrodka Rehabilitacji (...)
- Modernizacja nawierzchni sportowej hali i sali treningowej dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72 w Kielcach
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 13 w Kielcach, ul. Romualda 8
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - Przebudowa ul. Szczecińskiej w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą odczynników do sekwencjonowania NGS dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa zestawów komputerowych z systemem operacyjnym i pakietem biurowym
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług publicznych dla mieszkańców MOF Łukowa
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wiązownica
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup sprzętu i oprogramowania"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.