Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225155/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
na dostawę mebli oraz sprzętu AGD dla laboratorium Analityki Medycznej oraz Zakładu Mikrobiologii SPZOZ Sanok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 800-lecia 26
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134656290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@zozsanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsanok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca63bd63-f57b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na dostawę mebli oraz sprzętu AGD dla laboratorium Analityki Medycznej oraz Zakładu Mikrobiologii SPZOZ Sanok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca63bd63-f57b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054062/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup mebli i sprzętu AGD - Laboratoria
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/TP/13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia w tym sprzętu AGD dla laboratorium Analityki Medycznej oraz Zakładu Mikrobiologii SPZOZ w Sanoku
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i /lub dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2023 wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, gdy jest to wymagane posiadać właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania z przedmiotowego sprzętu przez Zamawiającego tj.: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp.
Warunki gwarancji:
Wykonawca musi objąć gwarancją zaoferowane meble oraz sprzęt , od dnia instalacji i uruchomienia (stwierdzonego protokołem technicznego przekazania- odbioru) i obowiązuje przez okres min 24 miesięcy określony w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w formularzu przedmiotu zamówienia, parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 2 oraz wzorze umowy stanowiącym integralną część SWZ.
3. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ znaki towarowe, normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez
Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy.
Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wska-zywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania pro-duktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez
Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy.
Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wska-zywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania pro-duktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanieUzasadnienie prawne –Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne – w przedmiotowym postępowaniu złożona najkorzystniejsza oferta Wykonawcy GABI Sp. z o.o. Ul. Kościuszki 9, 36-100 Kolbuszowa przewyższa kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia o 111 096,06zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
- na dostawę próbówek i innego sprzętu laboratoryjnego dla SPZOZ w Sanoku
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
- na dostawę mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ Sanok
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych w ramach projektu pn. "Utworzenie Gminnego Żłobka w Wólce"
- Dostawa technologii kuchni wraz z montażem do budynków Przedszkola oraz biurowca IDEA na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego."
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.