Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126074/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00140080/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00142059/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zad. inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa układu komunikacyjnego na os. Paderewskiego w rejonie ul. Sikorskiego i Pułaskiego – etap II”. Zamówienie udz. w 2 częściach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. (dawniej Katowicka Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.) działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wandy 6
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-322
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zad. inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa układu komunikacyjnego na os. Paderewskiego w rejonie ul. Sikorskiego i Pułaskiego – etap II”. Zamówienie udz. w 2 częściach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc45ac76-b71a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017862/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie robót bududowlanych -„Rozbudowa układu komunikacyjnego na os. Paderewskiego w rejonie ul. Sikorskiego i Pułaskiego – etap II”. Zamówienie udzielane w 2 częściach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126074/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/ZIR/TP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4695194,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych w zakresiebudowy odcinka ulicy Pułaskiego od ul. Granicznej do ul. gen. Szeptyckiego wraz z odwodnieniem, oświetleniem, miejscami postojowymi, ścieżką rowerową i przebudową kolidującej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa układu komunikacyjnego na os. Paderewskiego w rejonie ul. Sikorskiego i Pułaskiego – etap II”.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń,
- wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- wycinki drzew,
- prac rozbiórkowych,
- jezdni ul. Pułaskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Graniczną do skrzyżowania
z ul. Szeptyckiego wraz ze ścieżką rowerową, chodnikami i parkingami,
- ścieżki rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Szeptyckiego w kierunku ul. Sikorskiego,
- oświetlenia ulicznego,
- kanału technologicznego,
- kanalizacji deszczowej,
- przebudowy sieci energetycznej,
- zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
- przebudowy urządzeń infrastruktury podziemnej kolidującej z projektowanym rozwiązaniem,
- regulacji istniejących urządzeń infrastruktury technicznej i dostosowania do rozwiązań projektowych,
- trawników oraz ich pielęgnacji w okresie gwarancyjnym,
- nasadzenia drzew i krzewów i ich pielęgnacji w okresie gwarancyjnym,
- docelowej organizacji ruchu (oznakowania pionowego i poziomego),
- przywrócenia zagospodarowania terenu przyległego do stanu pierwotnego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
- projektowane postanowienia umowne,
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31321210-7 - Kabel niskiego napięcia
31321220-0 - Kabel średniego napięcia
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 4206447,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych w zakresiebudowy chodnika i ścieżki rowerowej z oświetleniem, kanałem technologicznym oraz przebudową kolidującej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa układu komunikacyjnego na os. Paderewskiego w rejonie ul. Sikorskiego i Pułaskiego – etap II”.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń,
- wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- wycinki drzew,
- prac rozbiórkowych,
- ścieżki rowerowej, chodników na odcinku od ul. Sikorskiego w kierunku ul. Szeptyckiego,
- wykonania chodników,
- oświetlenia ulicznego,
- kanału technologicznego,
- przebudowy lub zabezpieczenia urządzeń infrastruktury podziemnej kolidującej z projektowanym rozwiązaniem,
- regulacji istniejących urządzeń infrastruktury technicznej i dostosowania do rozwiązań projektowych,
- trawników oraz ich pielęgnacji w okresie gwarancyjnym,
- nasadzenia drzew i krzewów i ich pielęgnacji w okresie gwarancyjnym,
- docelowej organizacji ruchu (oznakowania pionowego i poziomego),
- przywrócenia zagospodarowania terenu przyległego do stanu pierwotnego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
- projektowane postanowienia umowne,
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31321210-7 - Kabel niskiego napięcia
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
31321220-0 - Kabel średniego napięcia
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
77211600-8 - Sadzenie drzew
4.5.5.) Wartość części: 488746,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5999498,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7465096,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5999498,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832050129
7.3.4) Miejscowość: Gdów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTBUD STANISŁAW BOGUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTBUD STANISŁAW BOGUTA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5999498,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745171,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958230,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745171,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD I TZ "ROMUS" Jerzy Musiał, maciej Rotyński Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542271881
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-389
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745171,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Naprawa uszkodzeń muru attyki od strony ul. Ligonia budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz naprawa odspojonej zewnętrznej wyprawy tynkarskiej muru attyki od strony ul. Lompy.
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Kabel niskiego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.