eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IwkowaZakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 468

1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwkowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b92ac29f-c663-4a36-856e-9ad79af81211

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92ac29f-c663-4a36-856e-9ad79af81211

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu szóstego „Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, działanie nr 10: „Wsparcie kształcenia ogólnego” programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027. Projekt jest finansowany ze środków Fundusz Europejski Fundusz Społeczny Plus oraz Budżetu Państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59344,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część 1: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Iwkowej ; adres: Iwkowa 525, 32-861 Iwkowa

Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

1.2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 17639,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część 2: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Iwkowej Nagórzu; adres: Iwkowa 463, 32-861 Iwkowa


Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

1.2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

4.5.5.) Wartość części: 14731,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część 3: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Władysława Orkana w Dobrocieszu; adres: Dobrociesz 136, 32-862 Porąbka Iwkowska

Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

1.2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8780,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu „Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część 4: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Gen. Marcina Kątskiego w Kątach; adres: Kąty 21, 32-862 Porąbka Iwkowska

Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia (dalej: „OPZ”) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (specyfikacja ma być sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ), będącego jednocześnie Opisem Przedmiotu Zamówienia.

1.2. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do 2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
Powyższy termin należy rozumieć jako podpisanie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32342412-3 - Głośniki

39100000-3 - Meble

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

37524200-9 - Gry planszowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18192,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42104,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handolwo Usługowe EL HYDRO s.c.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586

7.3.3) Ulica: Suchowola 46

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3817,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3817,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3817,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handolwo Usługowe EL HYDRO s.c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3817,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16347,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA BORAWSKA APLY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011836017

7.3.3) Ulica: ul. Zagórzańska 28c

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-965

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handolwo Usługowe EL HYDRO s.c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586

7.3.3) Ulica: Suchowola 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.