Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257962/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Łagiewnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ŁAGIEWNIKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022116748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowiańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk-lagiewniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-lagiewniki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna, gospodarka odpadami,
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Łagiewnikach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e62047fd-037b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00246609/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Łagiewnikach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e62047fd-037b-11ee-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zuk-lagiewniki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty winny być opatrzone bezpiecznym elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca, zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 – dalej RODO), wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji niniejszej umowy.
2. Zgodnie z art.13 ust 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Łagiewnikach ul. Słowiańska 13, 58-210 Łagiewniki
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e -mail: biuro@msvs.com.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy oraz wykonania ciążących na Zamawiającym obowiązków prawnych -na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO.
4) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Oznacza to, że w niektórych sytuacjach, jeśli będzie to konieczne, dane mogą być przekazane w celu realizacji obowiązków Zamawiającego.
5) Dane osobowe przechowywane będą przez czas:
a) trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu;
b) wykonywania obowiązków prawnych;
c) w którym przepisy nakazują Zamawiającemu przechowywać dane;
d) w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku;
e) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń i wierzytelności.
6) Wykonawca posiada prawo do:
a) żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7) Podanie danych osobowych przez wykonawcę jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
8) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Zamawiającego, w tym profilowaniu, jak również dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
3. Treść umowy jest jawna i podlega udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach dostępie do informacji publicznej.
4. Wykonawca oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości i godzi się na to, że dotyczące go dane, w tym dane osobowe (imię i nazwisko/nazwa), data Umowy, jej przedmiot, numer, data obowiązywania oraz wartość wynagrodzenia brutto mogą zostać udostępnione osobom trzecim w przypadku obowiązku Zamawiającego udzielenia informacji publicznej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 820000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Łagiewnikach
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj.: benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz oleju napędowego (ON) na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Łagiewnikach
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VI SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku musi on przedłożyć na wezwanie aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz.716 t.j.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia tj. posiada co najmniej jedną stacją paliw znajdująca się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Słowiańskiej 13 w Łagiewnikach (odległość mierzona przebiegiem trasy dojazdowej drogami publicznymi), która będzie czynna co najmniej od poniedziałki do piątku w godzinach 7:00-15:00.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków, o których mowa w ww. ust. 2 – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegóły znajdują się w załączonym SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ilość zakupionego paliwa7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-07 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferty składane elektronicznie za pomocą portalu ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Szczegóły w SWZINNE PRZETARGI ŁAGIEWNIKI
więcej: przetargi ŁAGIEWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna oleju napędowego dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o.
- DOSTAWA BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ I OLEJU NAPĘDOWEGO
- 6-D-2025 - Zakup i dostawa oleju napędowego dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- dostawy paliw dla Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby gminy Mokrsko w 2025r."
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.