Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W CZERSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771287711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przytorowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czersk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34ab6ff4-b54b-4978-a1e5-42cdc3636c83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038507/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług polegających na realizacji projektu pn. "Jesteśmy do usług" realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Świadczenie usług polegających na realizacji Projektu pn. „Jesteśmy do usług!” realizowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytet: FEPM.05.00, Działanie FEPM.05.17, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
godnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy PZP 1. można udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli spełnione są łącznie, wskazane w lit.a-c tego przepisu warunki. RAZEM MOŻNA WIĘCEJ - SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH została założona przez Gminę Czersk oraz Gminę Chojnice, które są jej jedynymi członkami. W skład organów decyzyjnych wchodzi przedstawiciel Gminy Czersk, która może wspólnie z Gminą Chojnice wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje Spółdzielni. Spółdzielnia nie działa w interesie sprzecznym z interesami Gminy. Ponad 90% jej działalności dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez ww. gminy. W Spółdzielni nie ma udziału kapitału prywatnego. CUS w Czersku, któremu Gmina Czersk powierzyła przygotowanie i przeprowadzenie postępowania, przekazuje realizację zadania Spółdzielni, jako podmiotowi wyposażonemu w potencjał umożliwiający jego wykonanie. Powierzenie zadania Spółdzielni zapewni możliwość ścisłej kontroli jakości wykonania zadania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 594890 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi asystenckie: świadczenie usług asystencji osobistej osób z niepełnosprawnością dla 30 OWW przez 10 asystentów począwszy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 23 maja 2025r. do dnia 31 stycznia 2026r. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową liczbę godzin usług asystencji osobistej ok. 5 040 godzin w ciągu całego okresu świadczenia usług asystencji osobistej, przy czym zamawiający zastrzega że w miesiącu styczniu 2026r. nie może zostać wyrobionych więcej niż 420 godz. łącznie przez wszystkich asystentów.
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez 6 specjalistów (SUO) w miejscu zamieszkania dla 20 osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (OWW), w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 23 maja 2025 r., do dnia 31 stycznia 2026r.
- rehabilitację fizyczną (2 specjalistów), świadczoną przez fizjoterapeutów (średnio 4 godziny miesięcznie na 1 OWW, 1 wizyta/tydzień po 1h),
- usługi pielęgnacyjne (2 specjalistów), realizowane przez pielęgniarki (4 godziny miesięcznie na 1 OWW, 1 wizyta/tydzień po 1h), wspierające proces leczenia, uzupełniające względem pielęgniarskiej opieki środowiskowej,
- pracę socjalną (2 specjalistów), realizowaną przez pracowników socjalnych (4 godziny miesięcznie na 1 OWW, 1 wizyta/tydzień po 1h), obejmującą wsparcie aktywności i samodzielności życiowej oraz pracę z rodziną.
Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową łączną liczbę godzin specjalistycznych usług opiekuńczych ok. 2 880 godzin w ciągu całego okresu świadczenia usług specjalistycznych, przy czym zamawiający zastrzega że w miesiącu styczniu 2026r. nie może zostać wyrobionych więcej niż 80 godz. rehabilitacji fizycznej, 80 godz. usługi pielęgnacyjnej, 80 godz. pracy socjalnej, łącznie 240 godz. przez wszystkich specjalistów.
Opieka wytchnieniowa: świadczenie usług opieki wytchnieniowej w miejscu zamieszkania dla 10 osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (OWW), przez 3 opiekunów na rzecz ich opiekunów faktycznych (OF), w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 23 maja 2025 r., do dnia 31 stycznia 2026 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową łączną liczbę ok. 1200 godzin usług opieki wytchnieniowej, przy czym zamawiający zastrzega że w miesiącu styczniu 2026r. nie może zostać wyrobionych więcej niż 100 godz. łącznie przez wszystkich opiekunów.
Specjalistyczne poradnictwo prawne: świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa prawnego dla opiekunów faktycznych (OF) oraz osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (OWW), w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 23 maja 2025 r., do dnia 31 stycznia 2026 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową łączną liczbę ok. 24 godzin indywidualnych porad prawnych udzielanych przez wykwalifikowanego prawnika, przy czym zamawiający zastrzega że w miesiącu styczniu 2026r. nie może zostać wyrobionych więcej niż 2 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
79100000-5 - Usługi prawnicze
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Razem Można Wiecej - Spółdzielnia Socjalna osób Prawnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521199484
7.3.3) Ulica: Dworcowa 15
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAZEM MOŻNA WIĘCEJ - SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH
jakie przetargi wygrała firma
RAZEM MOŻNA WIĘCEJ - SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA OSÓB PRAWNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 594890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-23 do 2026-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) usługi asystencji osobistej
w 2025r -50,00 zł brutto/brutto
w 2026r -51,00 zł brutto/brutto
b) specjalistyczne usługi opiekuńcze:
• rehabilitacja fizyczna
w 2025r -150,00 zł brutto/brutto
w 2026r -153,00 zł brutto/brutto
• usługa pielęgnacyjna
w 2025r -90,00 zł brutto/brutto
w 2026r -91,80 zł brutto/brutto
• praca socjalna
w 2025r -50,00 zł brutto/brutto
w 2026r -51,00 zł brutto/brutto
c) usługi opieki wytchnieniowej
w 2025r -50,00 zł brutto/brutto
w 2026r -50,00 zł brutto/brutto
d) usługi specjalistycznego poradnictwa
w 2025r -150,00 zł brutto/brutto
w 2026r -153,00 zł brutto/brutto
INNE PRZETARGI CZERSK
- Doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Czersk, w tym: Plac zabaw przy ul. Krętej w Czersku ( dz.nr 2321/5 obr. Czersk)
- "Dowożenie uczniów do szkół i przedszkoli gminnych, Szkoły Podstawowej w Odrach i Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na części"
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie pielęgniarek/pielęgniarzy w Oddziałach Szpitalnych
- Obsługa prawna Gminy Wołów.
- Usługa wraz z dostawą 500 urządzeń do teleopieki na rzecz osób powyżej 60 roku życia w ramach z Programu Korpus Wsparcia Seniorów
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla mieszkańców Gminy Lisewo, z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY POLEGAJĄCE NA WSPARCIU W POSTACI TRENINGÓW BIOFEEDBACK ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARCIA"
- Obsługa prawna Biura Edukacji w latach 2025-2026
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.