eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trawica › Zakup wraz z dostawą maszyny (recyklera) do konserwacji nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą maszyny (recyklera) do konserwacji nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8a

1.5.2.) Miejscowość: Trawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94)3185227

1.5.8.) Numer faksu: (94)3168481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą maszyny (recyklera) do konserwacji nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e580ff5-20e9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00063216/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup maszyny (recyklera) do konserwacji nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karnieszewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup maszyny drogowej (recyklera) do konserwacji nawierzchni drogowych oraz jej dostawę do siedziby Nadleśnictwa Karnieszewice tj. Trawica 8a, 76-004 Sianów („siedziba Zamawiającego”).
3.2. Wymagania:
a) Urządzenie fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytkowania, wymagany rok produkcji 2020-2021,
b) Maszyna przystosowana do konserwacji dróg polnych, leśnych gruntowych nieulepszonych oraz twardych nieulepszonych (np. tłuczeń) o granulacji do 31,5 mm,
c) Urządzenie wykonuje jednocześnie (przy jednym przejeździe) następujące czynności związane z konserwacją dróg: frezowanie, mieszanie materiału, profilowanie oraz zagęszczanie,
d) Frezowanie na głębokość minimum 12 cm,
e) Szerokość robocza – minimum 2 mb,
f) Masa własna – minimum 2000 kg,
g) Napęd WOM maszyny min. 500 obr. / min,
h) Maszyna podłączana do ciągnika rolniczego TUZ KAT. I lub II,
i) Gwarancja Wykonawcy – minimum 12 miesięcy.
3.3. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przez wyspecjalizowany personel, ponadto zapewni dostępność części zamiennych (pełny serwis) w okresie gwarancji.
3.4. Wykonawca usunie usterki i wady niezwłocznie (nie dłużej niż 10 dni od zawiadomienia go o usterce i wadach pocztą e-mail).
3.5. Na dostarczony sprzęt, Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji (maksymalnie 36 miesięcy). Zaoferowanie terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
3.6. Termin gwarancji będzie liczony od daty bezusterkowego odbioru dostawy.
3.7. Podstawą do przekazania przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisanie przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego.
3.8. W ramach gwarancji Wykonawca musi zapewnić bezpłatną obsługę serwisową na dostarczony sprzęt.
3.9. Usługi w okresie gwarancji realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu umowy lub w serwisie Wykonawcy, a koszty transportu przedmiotu zamówienia do serwisu i po naprawie pokryje Wykonawca.
3.10. Wykonawca dostarczy gwarancje, instrukcje oraz wszystkie inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia sporządzone w języku polskim wraz z dostawą osprzętu.
3.11. Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu umowy przy siedzibie Zamawiającego na własny koszt zapewniając jego należyte zabezpieczenie w czasie transportu oraz dbałość przy załadunku i rozładunku.
3.12. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników wyznaczonych do obsługi sprzętu. Szkolenie powinno odbyć się w dniu dostawy (w czasie pierwszego uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego) i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację sprzętu.
3.13. Wykonawca zobowiązuje się do wydania zaświadczeń o odbytym szkoleniu dla pracowników Zamawiającego.
3.14. Nazwa i kody dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
• 34920000-2 - Sprzęt drogowy
• 34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
3.15. Zamawiający działając na podstawie art. 91 ust. 2 PZP informuje, że ze względów technologicznych i wykonawczych nie ma możliwości podzielenia niniejszego zamówienia na części. Tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 PZP. Przy zamówieniu niniejszej maszyny (recyklera) nie ma możliwości jej podziału na części składowe. Ewentualna potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, spowodowałaby brak spójności dostawy. Jednocześnie potencjalny podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.
3.16. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
3.17. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3.18. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
3.19. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
3.20. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt dostawa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
3.21. Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3.22. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 95 PZP

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367142,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367142,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367142,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKO TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010504763

7.3.3) Ulica: Pawła Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367142,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.