Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175502/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o.
dzianie 4.2 współfi ze śr europ w ramach RPOWL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432707624
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 30 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@np.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Przedsiębiorstwa Nieruchomości Puławskie Sp. z o.o.dzianie 4.2 współfi ze śr europ w ramach RPOWL
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb36c6b9-1139-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Energia Odnawialna dla Nieruchomości Puławskich Sp. z o.o. w Puławach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś. Piorytetowa : 4 Eneria Przyjanza Środowisku, działnie 4.22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175502/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/FOTOWOLTAIKA/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Przedsiębiorstwa „Nieruchomości Puławskie” Sp. z o.o. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznych ukierunkowanych na wykorzystywanie energii na własne potrzeby. Instalacje będą zlokalizowane na :
1) Na dachu budynku administracyjno – biurowym przy ul. Dęblińskiej 2, położonego na działce ewid. nr 941/23, gm. Puławy, przewidywana moc instalacji wyniesie 28,08 kWp.
2) Na dachu budynku Hali Targowej przy ul. Piaskowej 7, położonego na działce ewid. nr 344 i 344/1 gm. Puławy, przewidywana moc instalacji wyniesie 49,92 kWp.
3. System fotowoltaiczny podłączony będzie na stałe do sieci elektroenergetycznej. Ewentualna nadwyżka energii elektrycznej wyprodukowana przez fotoogniwa odsprzedawana będzie zarządcy sieci elektroenergetycznej.
4. W skład instalacji fotowoltaicznej wchodzą:
1) Budynek Hali Targowej przy ul. Piaskowej 7 w Puławach:
- panele fotowoltaiczne,
- konstrukcja montażowa stalowo – aluminiowa ,
- inwerter,
- system monitoringu TIK ,
- okablowanie ,
- rozdzielnice z zabezpieczeniami ,
- instalacja uziemiająca .
2) Budynek Administracyjno – Biurowy przy ul. Dęblińskiej 2 w Puławach:
- panele fotowoltaiczne,
- konstrukcja montażowa stalowo – aluminiowa ,
- inwerter ,
- system monitoringu TIK,
- okablowanie,
- rozdzielnice z zabezpieczeniami ,
- instalacja uziemiająca.
W skład podstawowego wyposażenia instalacji paneli fotowoltaicznych wchodzić będą co najmniej:
- Moduły fotowoltaiczne;
- Konstrukcje wraz z uchwytami dla instalacji modułów PV,
- Okablowanie części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC)
- Inwerter dla obsługi paneli PV,
- Zabezpieczenia elektryczne części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC)
Instalacje muszą posiadać urządzenie do inteligentnego monitoringu energii wytworzonej (TIK). Monitoring poprzez stronę WWW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ:
- dokumentacji projektowej,
- przedmiarze robót.
5. Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji wynoszący :
a) moduły fotowoltaiczne: minimum 12 lat gwarancji ,
b) przetwornice/inwertery: minimum 15 lat,
c) pozostałe urządzenia: minimum 2 lata (24 miesiące),
d) wykonane prace montażowe: 5 lat (60 miesięcy)
Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez strony protokołu odbioru częściowego dla poszczególnej lokalizacji. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.
6. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny.
8. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SWZ,
9. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
10. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
a) SWZ,
b) dokumentacja projektowa,
11. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej schematy elektryczne, rysunki techniczne, dane techniczne wybudowanych elementów wraz z uruchomieniem instalacji oraz przeprowadzeniem wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi,
• Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi,
• Przekazanie instalacji Zamawiającemu,
• Zgłoszenie instalacji do operatora sieci,
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na etapie badania ofert uchybił obowiązku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty przedmiotowego środka dowodowego w zakresie tj. certyfikatu na falowniki firmy Pro – Energia Agnieszka Ostrowska – Kostow, Żywnego 6/22, 20-854 Lublin.Zamawiający w dniu 29.09.2021r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Na przedmiotowe zawiadomienie w dniu 04.10.2021r. wpłynęło zażalenie Wykonawcy firmy Pro – Energia Agnieszka Ostrowska – Kostow, Żywnego 6/22, 20-854 Lublin na czynności Zamawiającego polegające na :
1) wyborze najkorzystniejszej oferty tj. RED ALERT Paweł Borzęcki;
2) zaniechaniu odrzucenia oferty wykonawcy RED ALERT Paweł Borzęcki z uwagi na brak przedłożenia wszystkich wymaganych w SWZ certyfikatów.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 55 ust. 4 ustawy Pzp powołał Biegłego do badania i oceny ofert, który stwierdził, iż postawione zarzuty w pkt. 2 zażalenia przez firmę Pro – Energia Agnieszka Ostrowska – Kostow są zasadne. Jednocześnie, dostrzegł iż, firma składająca zażalenie do oferty na przedmiotowe postępowanie nie załączyła certyfikatu na falowniki.
Z uwagi na brak możliwości powtórzenia czynności badania ofert i wezwania Wykonawcy do uzupełnieni braków Zamawiający unieważnił postępowanie
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Wykonanie usługi koszenia płodów rolnych kombajnem zbożowym dla Łukasiewicz - INS, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie Górnym
- Wzmocnienie dostępu do AOS SPZOZ w Puławach dzięki przebudowie, modernizacji i wyposażeniu w sprzęt medyczny Przychodni Specjalistycznej.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- zmiana aranżacji pomieszczeń lokalu usługowego w Stargardzie przy ul. Słowackiego 22E .3 na cele działalności Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek na potrzeby powstania dziennego domu pomocy społ.
- Rozbudowa Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. oraz zakup wyposażenia w celu poprawy jakości opieki długoterminowej dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO
- ZMIANA UKŁADU FUNKCJONALNEGO ŁAZIENEK DLA PACJENTÓW I TOALETY DLA PERSONELU
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Modernizacja strefy saun w Pływalni MCSiR Nowy Targ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.