Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180370/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811782182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957657975
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdst@powiatchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bippzd.powiatchoszczenski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządca drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1301f86c-3a48-4565-bef5-b1fdfea9a107
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061429/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.ST.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych:
-Ciągnik fabrycznie nowy wcześniej nierejestrowany - rok produkcji minimum 2024, bez wad uszkodzeń, sprawny technicznie, przystosowany do poruszania się po drogach publicznych.
-Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego zawarto w rozdziale II podrozdział 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471828,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471828,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MASZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272030309
7.3.3) Ulica: Zapole 79/5
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471828,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Dostawa płytek i kleju dla SPZOZ w Choszcznie
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników proj. pn. "Dom- RODZINA" współfinansowanego ze środków UE w ramach programu FEPZ 2021-2027- etap I
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BYŁEGO POGOTOWIA NA AMBULATORIUM W ZESPOLE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHOSZCZNIE
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej w gminie Podedwórze wraz z doposażeniem ujęcia wody w Opolu i oczyszczalni ścieków w Nowych Mostach oraz zakup urządzenia do konserwacji sieci kanalizacyjnej
- Zakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem dla SDOO w Nowych Liniach i brony chwastownika dla ZDOO w Białogardzie
- "ZAKUP I DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH"
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych, awarii chemiczno-ekologicznych oraz sanitarno-epidemiologicznych w powiecie oleskim
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.