eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOŚCICKIE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851664020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-101

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 688 0512

1.5.8.) Numer faksu: 146880511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: leszek.nowicki@mcm.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/884060

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Mościckie Centrum Medyczne Sp. Z. o. o

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72bc85cd-c4bb-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043240/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa prania i najmu bielizny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/P/MCM/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 207900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zmówienia jest świadczenie prania, prasowania, dezynfekcji oraz naprawy asortymentu, będącego własnością Zamawiającego, w ilościach i rodzaju określonych w załączniku nr 1A do SWZ, zwanego „asortymentem szczegółowym” oraz dzierżawa bielizny szpitalnej zgodnie z wymogami i ilościami określonymi w załączniku nr 1A do SWZ prania bielizny szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy oraz transport brudnej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej od Zamawiającego, transport czystej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej do Zamawiającego po wykonaniu usługi prania w zakresie i na warunkach opisanych szczegółowo w niniejszej SWZ i umowie.
4. Usługa prania wykonywana będzie w pralni, która posiada barierę higieniczną przez co należy rozumieć fizyczny i funkcjonalny podział na strefę czystą i brudną.
Zakres usługi obejmuje:
5. Transport brudnej oraz czystej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej. Przewóz asortymentu odbywać się będzie środkami transportu osobno przeznaczonymi na transport „czysty” i „brudny” lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzielona komorę załadunkową wykluczającą jakikolwiek kontakt brudnego i upranego asortymentu.

6. Pranie i maglowanie odzieży ochronnej personelu (w szczególności: mundurków, fartuchów, - uwaga zwłaszcza na napy, guziki , zamki
7. Pranie materacy, kocy, poduszek
8. Oddzielne pranie nakładek na mopy
9. Dezynfekcję skażonej pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej (w razie potrzeby materacy, kocy, poduszek)
10. Reperowanie uszkodzonej bielizny szpitalnej, drobne naprawy, przyszywanie guzików, łatanie niewielkich dziur, zszywanie rozdarć, zakup oraz wymiana zamków błyskawicznych i nap (jeżeli uszkodzenia powstały z winy Wykonawcy)
11. Pakowanie i dostarczanie czystej bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej (bez wszelkiego rodzaju zabrudzeń i plam) z zachowaniem podziału komórki organizacyjnej - Oddział Opieki Długoterminowej i Hospicyjnej oraz Przychodnia
12. Dzierżawienie Zamawiającemu bielizny szpitalnej
13. Wykonawca zapewnia worki płócienne do dostarczenia czystej bielizny
14. Wykonawca dostarczać będzie odzież fasonową na wieszakach .
15. Wykonawca dostarczy bieliznę szpitalną wyszczególnioną w zał. 1A w tabeli 2 na wniosek Zamawiającego najpóźniej do dnia następnego od złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98315000-4 - Usługi prasowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201447,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216751,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201447,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Kraków Sp Z. o. o,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego

7.3.4) Miejscowość: Karków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-719

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201447,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.