Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225966/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00232070/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436771693
1.5.8.) Numer faksu: 436771006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c1c32f3-281d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000589/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225966/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.500.000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych), w tym: na finansowanie planowanego deficytu budżetu - 2.592.968,50 zł; na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - 907.031,50 zł.
2. Uruchomienie kredytu nastąpi w dwóch transzach na pisemną dyspozycję kredytobiorcy w formie przelewu na rachunek bieżący kredytobiorcy, w tym:
a. pierwsza transza w wysokości 2.500.000,00 zł - w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania umowy,
b. druga transza w wysokości 1.000.000,00zł - nie później niż do 20 grudnia 2021 r.
3. Okres karencji w spłacie kredytu od dnia postawienia do dyspozycji kredytu do 31 marca 2022 r.
4. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy kredytowej do 31 grudnia 2031 r.
5. Spłata kapitału nastąpi w 40 okresach kwartalnych, na koniec każdego kwartału:
a. w kwocie 50.000,00 zł każda rata, licząc od dnia 31 marca 2022 r. do 31 grudnia 2025 r.
b. w kwocie 100.000,00 zł każda rata, licząc od dnia 31 marca 2026 r. do 31 grudnia 2028 r.
c. w kwocie 125.000,00 zł każda rata, licząc od dnia 31 marca 2029 r. do 31 grudnia 2031 r.
6. Wysokość miesięcznych rat spłat kapitału może ulec zmianie w przypadku wykorzystania przez Zamawiającego mniejszej kwoty kredytu.
7. Odsetki od kredytu płatne będą miesięcznie, na ostatni dzień miesiąca.
8. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne i obliczane w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M powiększony o stałą marżę banku w okresie kredytowania.
9. Dla celów sporządzenia oferty należy przyjąć średnią wartość WIBOR 1M za okres od 5 października 2020 r. do 5 października 2021 r. tj. 0,187%.
10. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania całości kredytu lub wcześniejszej jego spłaty, bez pobrania przez bank dodatkowej prowizji lub opłaty. W przypadku wcześniejszej spłaty kapitału, odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu.
11. Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące wykorzystania udzielonego kredytu polegające na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłaty kredytu w całości bądź w części i dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy kredytowej w takim zakresie.
12. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego miesiąca jest ustalana w oparciu o stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia arytmetyczna w okresie od pierwszego do ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
13. Prowizje:
a. wysokość prowizji za gotowość banku od kwoty niewykorzystanego kredytu - 0%,
b. wysokość prowizji od kwoty spłaconej przed terminem - 0%
c. wysokość prowizji przygotowawczej - nie wyższa niż 0,1% od kwoty kredytu
14. Zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika.
15. Kosztami cyklu życia kredytu są:
a. koszty nabycia kredytu – wyłącznie koszt prowizji przygotowawczej,
b. koszty użytkowania kredytu – wyłącznie koszty odsetek,
c. koszty spłaty kredytu – nie występują (Zamawiający zastrzega, że koszty prowizji przygotowawczej oraz koszty oprocentowania kredytu są jedynymi kosztami w cyklu życia kredytu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160211,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186353,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160211,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8290007433
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 31
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W ZDUŃSKIEJ WOLI
jakie przetargi wygrała firma
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W ZDUŃSKIEJ WOLI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160211,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SĘDZIEJOWICE
więcej: przetargi SĘDZIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.