Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206397/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00212179/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowa gmina – Dostawa sprzętu informatycznego oraz zasilacza awaryjnego UPS w podziale na 2 części:
Część I–Dostawa sprzętu informatycznego, z prawem opcji,
Część II–Dostawa i montaż zasilacza UPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.doleszczak@um.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfrowa gmina – Dostawa sprzętu informatycznego oraz zasilacza awaryjnego UPS w podziale na 2 części:Część I–Dostawa sprzętu informatycznego, z prawem opcji,
Część II–Dostawa i montaż zasilacza UPS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69859e0d-ea49-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036931/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfrowa Gmina – Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172219,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z rozładunkiem sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami.2. Zakres zamówienia:
Lp. Rodzaj sprzętu Podstawowa liczba sztuk
1. System kopii zapasowych - NAS 1
2. Przełącznik sieciowy zarządzalny 3
3. Monitor 49” 1
4. Zestaw komputerowy 9
5. Monitor 24” 9
6. Pakiet biurowy 15
7. Laptop 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213000-5 - Komputery osobiste
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 94878,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem i modernizacją istniejącej instalacji zasilającej.2. Zasilacz UPS wraz z modułami bateryjnymi musi być zainstalowany w szafie RACK w serwerowni przy użyciu dedykowanych szyn. UPS będzie zasilał urządzenia w szafie RACK oraz komputery w budynku podłączone do gniazdek typu DATA, których obwody schodzą się do tablicy TB-D w tej serwerowni.
3. Urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy.
II. KONCEPCJA WDROŻENIA
1. Modernizacja istniejącej instalacji zasilającej szafy RACK.
2. Modernizacja istniejącej tablicy TB-D w serwerowni, zasilającej obwody gniazd komputerowych oraz szafę serwerową poprzez montaż zabezpieczeń.
3. Instalacja wyłącznika awaryjnego.
4. Pomiary odbiorowe i uruchomienie zasilacza UPS.
5. Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
6. Przeszkolenie personelu w zakresie podstawowej obsługi.
III. PARAMETRY ZASILACZA UPS
1. Moc wyjściowa czynna urządzenia musi być dobrana w sposób aby w przypadku zaniku zasilania głównego, możliwe było podtrzymanie bateryjne zasilania urządzeń serwerowych i komputerów przez 30 minut dla obciążenia 4000 W, z uwzględnieniem 10% zapasu mocy dla przyszłych rozszerzeń.
2. Technologia on-line.
3. Współpraca z agregatem prądotwórczym.
4. Automatyczny start trybu INVERTER.
5. Zakres napięcia wejściowego: 400 V AC.
6. Autodetekcja napięcia wejściowego: 50/60 Hz.
7. Sinusoidalny kształt napięcia wyjściowego.
8. Funkcja EPO i "Zimny start" z baterii.
9. Zakres napięcia wyjściowego 400 V AC.
10. Sprawność minimum 90%.
11. Zabezpieczenia na wejściu: przeciwzwarciowe i przeciwprzepięciowe.
12. Zabezpieczenia na wyjściu: przeciwzwarciowe i przeciążeniowe.
13. Zarządzanie urządzeniem przez przeglądarkę internetową.
14. OBUDOWA
a. Obudowa UPS i baterii umożliwiająca montaż w szafie typu RACK 19”.
b. Wyświetlacz LCD.
c. Możliwość instalacji dodatkowych modułów bateryjnych gwarantujących dłuższe czasy podtrzymania zasilania.
d. Gniazda przyłącza wyjściowego: minimum 4 x IEC C13 (10A).
e. Porty: minimum 1 port USB, minimum 1 port RJ45 (SNMP).
15. FUNKCJONALNOŚĆ
a. Zdalne wyłączenie UPS.
b. Wyświetlanie na panelu LCD informacji o stanie zasilania UPS, minimum napięcie wejściowe/wyjściowe, częstotliwość wyjściowa, obciążenie, stopień rozładowania akumulatorów.
c. Dźwiękowa sygnalizacja rozładowania baterii.
d. Oprogramowanie zarządzająco – monitorujące.
e. Komunikacja SNMP.
16. CERTYFIKATY I DEKLARACJE:
a. Deklaracja zgodności UE (certyfikat CE) potwierdzająca spełnienie wymagań dyrektywy „Nowego Podejścia”.
b. Certyfikat zgodności z dyrektywą RoHS lub potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych zgodnych z dyrektywą RoHS o eliminacji substancji niebezpiecznych.
c. Certyfikat zgodności z dyrektywą WEEE lub oświadczenie producenta o spełnieniu obowiązków w zakresie postępowania z odpadami WEEE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
4.5.5.) Wartość części: 19840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest
art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją tego artykułu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 23.05.2023 r. do godziny 08:00 wpłynęły trzy oferty, jednak wszystkie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, zgodnie z którym oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z powyższym unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie części I – Dostawa sprzętu informatycznego, z prawem opcji w oparciu o art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112909,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127501,80 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest
art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją tego artykułu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 23.05.2023 r. do godziny 08:00 wpłynęła jedna oferta, jednak podlega ona odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, zgodnie z którym oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z powyższym unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie części II – Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego UPS w oparciu o art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34655,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34655,30 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych: anatomicznej, masażu, hydromasażu, kinezyterapii, zagadnień teoretycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Dostawa serwera i macierzy w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.