eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdolanówModernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świecy



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świecy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ODOLANOWSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302409617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza 7

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 733 13 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ozkodolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ozkodolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13cd3e0c-ab51-4506-9a4e-4baab3bf385a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świecy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13cd3e0c-ab51-4506-9a4e-4baab3bf385a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Finansowanie zamówienia w ramach inwestycji B3.1.1 „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „ Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świecy” wraz z budową nowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej w m. Świeca – gmina Odolanów z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno –Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
ETAP I zamówienia obejmuje wykonanie projektu modernizacji stacji uzdatnia wody
ETAP II zamówienia obejmuje roboty budowlane:
W zakres inwestycji objęty niniejszym programem funkcjonalno-użytkowym wchodzi modernizacja Stacji Uzdatniania Wody oraz budowa nowego zbiornika retencyjnego na działce ewid. nr 205/5 obręb 0009 oraz kamerowanie i regeneracja studni głębinowej nr 2 na działce ewid. nr 933/1 obręb 0009. Zakres inwestycji obejmuje następujące zadania jednostkowe:
- budowę zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej V=150 m3 wraz z płytą fundamentową,
- budowę niezbędnych instalacji międzyobiektowych,
- wymianę urządzeń technologicznych w budynku SUW,
- skucie istniejących fundamentów pod pompy,
- dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej i AKPiA do nowych urządzeń
technologicznych,
- wpięcie nowych urządzeń w istniejący system wizualizacji,
- ocenę stanu technicznego studni głębinowej nr 2 poprzez inspekcję kamerą oraz regeneracja metodą hydrodynamiczną na podstawie otrzymanych wyników kamerowania,
- odtworzenie utwardzenia terenu.
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Zakres rzeczowy obejmuje niżej wymienione roboty:
Branża sanitarna i technologiczna:
- Regeneracja studni głębinowej nr 2 (dz. ewid. Nr 933/1)
- Demontaż istniejącego aeratora, zbiornika sprężonego powietrza, sprężarek oraz pomp sieciowych
- Wymiana istniejącego aeratora ciśnieniowego na nowy o równoważnych parametrach
- Wymiana istniejącego zbiornika ciśnieniowego sprężonego powietrza na nowy o równoważnych parametrach i podłączyć w miejscu zdemontowanego zbiornika
- Zaprojektowanie i zastosowanie pompy do płukania filtrów ciśnieniowych wykorzystując istniejący rurociąg wody do płukania
- W celu zapewnienia dostaw wody dla obiorców sieci wodociągowej należy zastosować zestaw podnoszenia ciśnienia składającego się z 4 identycznych wielostopniowych pomp odśrodkowych. Przyjęto wydajność zestawu równą – 90 m3/h (bez pompy rezerwowej) i wysokość podnoszenia około 50,0 m. (parametry te należy zweryfikować na podstawie obliczeń wykonanych podczas prac projektowych)
- Należy zaprojektować rurociągi ze stali nierdzewnej AISI316 i połączyć projektowany zestaw zamontowany na jednej ramie z pompą do płukania z istniejącą instalacją wody uzdatnionej
- W celu zapewnienia lepszej retencji wody wybudować nowy pionowy zbiornik retencyjny o pojemności 150 m3.
UWAGA!!!
Istniejący system sterowania należy rozbudować o projektowany zbiornik retencyjny, zestaw hydroforowy oraz pompę do płukania.
UWAGA!!!
Prawa autorskie w zakresie urządzeń oraz oprogramowania AKPiA Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do przekazania praw autorskich do przekazanej dokumentacji (części opisowej, schematów, rysunków) oraz oprogramowania sterowników PLC, panelu HMI, systemu wizualizacji SCADA, jak również jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kodów źródłowych lub programów sterujących sterowników PLC, paneli HMI, systemu SCADA oraz urządzeń trzecich wraz z koniecznymi hasłami dostępowymi umożliwiającymi pełny dostęp do zasobów oraz nastaw wbudowanych urządzeń. W przypadku urządzeń nie posiadających możliwości wykonania archiwizacji parametrów oraz nastaw Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w formie tabelarycznej wszystkich parametrów nastaw urządzeń wymagających konfiguracji z poziomu operatorskiego jak również dostępu serwisowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również wymagania technologiczne
i sanitarne, wymagania konstrukcyjno-budowlane zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący – Załącznik Nr 9 do SWZ, jak również opis świadczeń Wykonawcy określa umowa stanowiąca również załącznik do SWZ.
UWAGA!!!
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania. Wykonawca zobligowany jest do uzyskania prawomocnego pozwolenia na użytkowanie zmodernizowanej SUW oraz nowo wybudowanego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej w m. Świeca – gmina Odolanów
W ramach ceny ofertowej Wykonawca jest zobowiązany również do usunięcia pni oraz korzeni pozostałych po wcześniejszej wycince drzew na obiekcie SUW Świeca poprzez ich całkowite wykopanie lub wykarczowanie pnia.
W trakcie realizacji prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej dostawy wody dla odbiorców, współpracując w tym względzie z Zamawiającym.
Jakość wody produkowanej po remoncie stacji musi odpowiadać parametrom określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294) i nie może ich przekraczać w czasie prowadzenia prac.
Zamawiający wymaga również w zakresie prac budowlanych:
a) Zabezpieczyć i oznakować przejęty teren budowy,
b) Dostarczyć i zamontować tablice informacyjne wynikające z Prawa Budowlanego
c) Zlokalizować kolidujące sieci i urządzenia obcych branż (podziemnych i nadziemnych) oraz ich zabezpieczenie lub przebudowa (wg ustaleń projektowych),
d) Wykonać budowę/roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano- wykonawczym,
e) Po wykonanych robotach doprowadzić teren do stanu jak przed remontem potwierdzając ten fakt w stosownym oświadczeniu kierownika budowy,
f) Sporządzić dokumentację powykonawczą w tym geodezyjną powykonawczą,
g) W imieniu Inwestora dokonać zawiadomienia do właściwego organu o zakończeniu budowy i uzyskać potwierdzenie poprawności zakończenia budowy.
h) Przekazać dokumentację powykonawczą wraz z kopią zakończenia budowy z PINB Inwestorowi,
W ramach robót budowlanych wymaga się także:
a) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę (w szczególności toaletę – weryfikacja w dniu następnym po przekazaniu placu budowy),
b) przedstawienia Zamawiającemu informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz
sposobu zabezpieczenia mienia (w dniu podpisania umowy),
c) utrzymania terenu wokół robót, który nie spowoduje utrudnień dla mieszkańców,
d) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót e) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu,
f) użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. ze zm. o wyrobach budowlanych,
g) wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych
4.1 Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
4.2 W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
4.3 Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. OPISANO cd. pkt. 4.3, 4.4, ROZDZIAŁ IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1074897,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1074897,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775

7.3.3) Ulica: Cielcza, ul. Gajówka 1

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane w zakresie branży technologicznej i sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1074897,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji: w ciągu maksymalnie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym całość przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana do dnia 30.10.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.