eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaUsługa asysty technicznej i nadzoru autorskiego w celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania oprogramowania COMARCH wdrożonego w SP ZOZ w Hajnówce



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej i nadzoru autorskiego w celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania oprogramowania COMARCH wdrożonego w SP ZOZ w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa asysty technicznej i nadzoru autorskiego w celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania oprogramowania COMARCH wdrożonego w SP ZOZ w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-201e4957-3cf3-49f2-9f4b-3f9490d47854

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Firma Comarch S.A. posiada pełne prawa do oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia i jest uprawniona do wprowadzania zmian w oprogramowaniu oraz podejmowania i zezwalania na podejmowanie czynności zmierzających do odtworzenia kodu źródłowego oprogramowania (reverse engineering), disasemblacji, dekompilacji
z wyłączeniem Oprogramowania Narzędziowego oraz Oprogramowania Systemowego.
W związku z tym, iż jest jedyną firmą, która posiada prawa majątkowe i autorskie do systemów będących przedmiotem zamówienia i może w sposób kompletny i autoryzowany świadczyć takie usługi na terenie Polski, Zamawiający na podstawie w art. 214 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/WR/HIS.ERP/01; 2023/TP/USI/1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2025/WR/HIS.ERP/16

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i nadzoru autorskiego w celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania oprogramowania Comarch.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770065406

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-07 do 2026-05-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.