eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › DOSTAWA TESTÓW, WSKAŹNIKÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH W CENTRALNEJ STERYLIZACJI DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TESTÓW, WSKAŹNIKÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH W CENTRALNEJ STERYLIZACJI DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95

1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.suwalki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SP ZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA TESTÓW, WSKAŹNIKÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH W CENTRALNEJ STERYLIZACJI DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b52f953a-b084-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/MN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Testy kontroli mycia mechanicznego - STF - 100 szt. op. 30
2 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych ani krwi test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w formie plastikowego arkusza, substancja testowa - zgodna z ISO/TS 15883-5 - umieszczona warstwowo z dwóch stron arkusza w czterech różnych punktach Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Odczyt wyniku testu natychmiastowy, łatwy i jednoznaczny w interpretacji. Oświadczenie producenta testu o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu max 100 szt.. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu.
3 Testy kontroli mycia mechanicznego - Uchwyt STF - 1 szt. szt. 4
4 Uchwyt wielkrotnego użytku, wykonany ze stali nierdzewnej, do utrzymania arkusza testowego wskaźnika kontroli mycia mechanicznego, umożliwiający kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Uchwyt w postaci "klipsa", otwierany w celu łatwego umieszczania i wyciągania arkusza testowego.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu.
5 DES CHECK - Testy kontroli skuteczności dezynfekcji termicznej - 90°C/5 min. - 100 szt. op. 16
6 Zintegrowane wskaźniki z przesuwalną substancją do kontroli procesu sterylizacji parowej - Typ 5 - 250 szt. op. 12
7 ResiTEST - test wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych - PEN - 25 testów op. 10
8 Pistolet HEGA do sprężonego powietrza i wody - szt. 1
9 Pistolet HEGA do sprężonego powietrza i wody - dodatkowo 8 końcówek szt. 1
10 Chux - wysokochłonne ręczniki do osuszania narzędzi - 340 x 300 mm - 8 x 50 szt op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 305088,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wskaźniki biologiczne szybkiego odczytu do kontroli procesu sterylizacji plazmowej w czasie od 20 minut. Kompatybilne z posiadanym inkubatorem CELERITY 20 HP do systemu V-Pro. Opakowanie 25 sztuk. szt, 50
2 Pojemnik ze środkiem sterylizującym zawierający 59% roztwór nadtlenku wodoru, o pojemności 113 ml, umożliwiający przeprowadzenie 20 cykli w sterylizatorze V-PRO 60. Na każdym pojemniku wymagana data ważności oraz numer serii oznaczony dodatkowo kodem DataMatrix. Opakowanie 3 sztuki szt, 18
3 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, wieloparametrowy wskaźnik do kontroli sterylizacji parami nadtlenku wodoru VH2O2, również do sterylizacji plazmowej, do stosowania we wszystkich sterylizatorach na nadtlenek wodoru, odpowiadający typ 4 wg ISO 11140-1, substancja wskaźnikowa umieszczona punktowo, zmieniająca barwę po procesie sterylizacji z różowego na żółty. Miejsce z substancją wskaźnikową pokryte laminatem. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji, 3 x 7 cm (+/- 10%). Wymagane dołaczenie deklaracji producenta potwierdzającej typ wskaźnika. W opakowaniach po 200 szt. szt, 2
4 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji plazmowej - rolka - 500 szt. - 29 x 28 mm szt, 3
5 Rękaw Tyvek-folia przeznaczony do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Tyvek o gramaturze nie mniejszej niż 74g/m2, odporność na rozdarcie: nie mniej niż 195 N w obu kierunkach. Folia z materiału PE/ PET o grubości niewiększej niż 62 µm, zgrzewalna w temperaturze 120 - 150?C, o gramaturze min. 65 g/m2. Wymagania ogólne: wszystkie napisy i testy poza strefą pakowania, wskaźnik procesu sterylizacji nadtlenkiem wodoru, substancja wskaźnikowa naniesiona jednolicie, bez przerw, szlaczków itp. na powierzchni ? 100 mm?, jednoznaczna zmiana koloru wskaźnika procesu po sterylizacji plazmowej łatwa do interpretacji, jednoznacznie oznaczony kierunek otwarcia, ze względów techniczno-higienicznych rękaw nawinięty folią na zewnątrz. Znak CE oraz znak określający produkt jednokrotnego użytku tylko na opakowaniu zbiorczym, nie dopuszcza się tego oznakowania na rękawie. Wymagane dokumenty: karta techniczna producenta potwierdzająca spełnienie parametrów, dokument potwierdzający brak cytotoksyczności w oparciu o laboratoryjne badania wg ISO 10993-5.
6 J.w. rozmiar 25cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
7 J.w. rozmiar 40cm / 70 m - 1 rol. szt, 1
8 Rolka tuszują do metkownicy trzyrzędowej do etykiet podwójnie przylepnych. szt, 2
9 Test kontroli prawidłowej pracy zgrzewarki oraz jakości zgrzewu do zastosowania w opakowaniach HDPE - TYVEK (instrukcja zastosowania w zestawie).1 opakowanie 250 szt. testów szt, 1
10 Taśma neutralna, bez wskaźnika procesu sterylizacji, nie zawierająca celulozy - możliwość stosowania w sterylizacji nadtlenkiem wodoru, opakowanie: 9 rolek. szt, 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 92606,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "SYSTEM KONTROLI WSKAŹNIKAMI CHEMICZNYMI
SYMULACJA Pakietów Porowatych , N.Lite _ Test Bowie&Dick
KONTROLA PROCESU /PA – testy kompatybilne z posiadanym
przyrządem testowym gke_PCD walidowany z przyrządem testowym PCD
posiadanym przez CS składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej
w obudowie z tw. Sztucznego op .a 500 szt." op, 2
2 "Przyrząd testowy do testów symulacyjnych Bowie-Dick z rurką i
kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego
otwartej z jednej strony na całej średnicy przyrządu, budowa
przyrządu zgodna z normą EN 285 oraz EN 867-5. Zgodnie z normą
EN 867-5 budowa kapsuły na test powinna zapewniać, że test jest
stale utrzymywany w tej samej pozycji. Wolna przestrzeń w kapsule
przyrządu po umieszczeniu testu nie przekraczająca 6% (+/-1%)
całkowitej objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5.
Umożliwiający kontrolę sterylizatora na przeciek powietrza do
komory sterylizatora, obecność gazów nie ulegających się skraplaniu,
penetrację pary we wsadach porowatych, litych oraz z narzędziami
rurowymi. Przyrząd wyposażony w haczyk umożliwiający jego
zawieszenie na wózku wsadowym sterylizatora. Przyrząd o trwałości
kilku tysięcy cykli." szt. 3
3 "SYSTEM KONTROLI WSKAŹNIKAMI CHEMICZNYM I
SYMULACJA PAKIETÓW POROWATYCH , N. LITE, RUROWE
KONTROLA WSADU – PARA –testy laminowane samoprzylepne paski
do kontroli wsadu w procesie sterylizacji para wodną, z symetrycznie
rozłożona substancją wskaźnikową na długości testu , do posiadanych
przyrządów kontroli wsadu – rurka teflonowa i kapsuła z tworzywa
sztucznego op. a 500 szt." op. 4
4 "Przyrząd testowy do testówkontroli wsadu z rurką i kapsułą ze stali
kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego otwartej z jednej
strony na całej średnicy przyrządu, budowa przyrządu zgodna z
normą EN 285 oraz EN 867-5. Zgodnie z normą EN 867-5 budowa
kapsuły na test powinna zapewniać, że test jest stale utrzymywany w
tej samej pozycji. Wolna przestrzeń w kapsule przyrządu po
umieszczeniu testu nie przekraczająca 6% (+/-1%) całkowitej
objętości kapsuły zgodnie z normą EN 867-5. Umożliwiający kontrolę
sterylizatora na przeciek powietrza do komory sterylizatora, obecność
gazów nie ulegających się skraplaniu, penetrację pary we wsadach
porowatych, litych oraz z narzędziami rurowymi. Przyrząd
wyposażony w haczyk umożliwiający jego zawieszenie na wózku
wsadowym sterylizatora. Przyrząd o trwałości kilku tysięcy cykli." op. 2
5 "Zintegrowany test do kontroli pakietu w parze wodnej,
400 szt.
typ 5 wg EN ISO 11140-1, samoprzylepny" op. 10
6 "SYMULACJA KONTROLI SKUTECZNOŚCI STERYLIZACJI
NISKOTEMPERATUROWEJ KONTROLA WSADU /EO - testy
laminowane samoprzylepne paski do kontroli wsadu w procesie sterylizacji
EO z symetrycznie rozłożona substancją wskaźnikową na długości testu,
kompatybilny z posiadanym przyrządem gke op. a 250 szt." op. 3
7 "FIOLKOWY WSKAŹNIK BIOLOGICZNY DO KONTROLI
STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ 134 ST.C. / 5MIN Zwalnianie wsadu
bezpośrednio po procesie sterylizacji, kompatybilny z posiadanym
przyrządem procesu compact – BIO –C –PCD, kompatybilny z posiadanym
inkubatorem testów, zawiera spory bakterii G. Stearothermophilus,
populacja 10/6 zbudowany z zaszczepionego nośnika z papieru, szklanej
ampułki z pożywką i chemicznego testu klasy 5 wg EN ISO 11140 – 1,
umieszczonych w zamkniętej fiolce z tw. szt. z filtrem zapobiegającym
skażeniu zawartości, na każdej fiolce samoprzylepna etykieta ze wskaźnikiem
procesu czas inkubacji 24 h w temp. 55 – 60 st.C op.a 100 szt." op, 1
8 "PRZYRZĄD TESTOWY DO TESTÓW BIOLOGICZNYCH –
SPEŁNIA WYMAGANIA DLA PRZYRZĄDU TESTOWEGO
HOLLOW WG NORMY EN 867 – obudowa z tworzywa sztucznego o
przekroju okrągłym , wewnątrz rurka i kapsuła ze stali nierdzewnej na test
fiolkowy. kontrola usuwania powietrza i penetracji pary dla wskaźników
narzędzi rurowych, litych i wsadów porowatych" szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 31500,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 BIOLOGICZNY ZESTAW TESTOWY O SZYBKIM ODCZYCIE DO TLENKU ETYLENU – 37 ST. C / 56 ST.C ODCZYT PO 4 GODZ Kompatybilny z posiadanym 10 komorowym autoczytnikiem przeznaczonym do inkubacji wskaźników biologicznych o ostatecznym odczycie po 4 godzinach - czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły , co 1 minuta i indywidualny dla każdej komory – wynik widoczny na wyświetlaczu LCD za pomocą znaku „+” lub „-”oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku op. a 25 szt. szt. 400
2 BIOLOGICZNY ZESTAW TESTOWY O SZYBKIM ODCZYCIE DO PARY WODNEJ SYMULUJACY PAKIET POROWATY _13 Stc / 5 MIN ODCZYT PO 24 MIN. Kompatybilny z posiadanym 10 komorowym autoczytnikiem przeznaczonym do inkubacji wskaźników biologicznych o ostatecznym odczycie po 24 MIN. – czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły , co 1 minuta i indywidualny dla każdej komory – wynik widoczny na wyświetlaczu LCD za pomocą znaku „+” lub „-”oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Opakowanie: karton. = 24 pakiety +5 wskaźników luzem szt.. 552
3 NABOJE GAZOWE DO STERYLIZATORA GAZOWEGO SM – PRZEZNACZONE DO MODELU GS 5 ZGODNE Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI STERYLIZATORA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WAGA 100 GRAM CZYSTEGO EO - nabój ma posiadać płaskie dno i wymiary : wysokość 16,5 cm, średnica 3,3 cm przy styku z gniazdem przebijaka , średnica dna naboju 3,8 cm Opakowanie 12 szt szt. 132
4 NABOJE GAZOWE DO STERYLIZATORA GAZOWEGO SM – PRZEZNACZONE DO MODELU GS 8 ZGODNE Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI STERYLIZATORA POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WAGA 170 GRAM CZYSTEGO EO - nabój ma posiadać płaskie dno Opakowanie 12 szt. szt. 96
5 ORYGINALNY PAPIER DO DRUKARKI STERYLIZATORA GAZOWEGO STERI – VAC 5 XL _ STERI – VAC 8XL Rolka 79 mm x 30 m – zgodny z instrukcją sterylizatorów posiadanych przez Zamawiającego Opakowanie: 2 rolki szt. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 42977,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "ETYKIETY DWUKROTNIE PRZYLEPNE /PARA 12 ROL X 750
SZT. ZE WSKAŹNIKIEM STERYLIZACJI PARA WODNĄ Z
miejscem informacyjnym: nr operatora, nr sterylizatora, nr cyklu ,kod pakietu,data ster., data ważności – przy każdym zapisie(1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne),kompatybilne z posiadana metkownicą trzyrzędowa alfanumerycznąz zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet op.a 12 ROL X 750 SZT. ETYKIET + WAŁEK Z
TUSZEM KOMPATYBILNE Z POSIADANYMI METKOWNICAM + DODATKOWO 36 SZT.ROLEK TUSZU DO METKOWNIC WYMAGANE OŚWIADCZENIE PRODUCENTA METKOWNICY GKE 240 – 480 O KOMPATYBILNOŚCI METKOWNICY Z
ETYKIETAMI" op. 16
2 "ETYKIETY DWUKROTNIE PRZYLEPNE /EO 12 ROL X 750
SZT. ZE WSKAŹNIKIEM STERYLIZACJI TLENKIEM ETYLENU z miejscem informacyjnym: nr operatora, nr sterylizatora, nr cyklu ,kod pakietu,data ster.,data ważności – przy każdym zapisie (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne) kompatybilne z posiadana metkownicą trzyrzędowa alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet op..a 12 rol x 750 szt. etykiet + wałek z tuszem kompatybilne z posiadanymi metkownicami WYMAGANE OŚWIADCZENIE PRODUCENTA METKOWNICY GKE 240 – 480 O KOMPATYBILNOŚCI METKOWNICY Z ETYKIETAMI" op. 3
3 "ETYKIETY DWUKROTNIE PRZYLEPNE /EO 12 ROL X 750
SZT. ZE WSKAŹNIKIEM STERYLIZACJINADTLENKIEM
WODORU z miejscem informacyjnym: nr operatora, nr
sterylizatora, nr cyklu ,kod pakietu,data ster.,data ważności – przy
każdym zapisie (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki
interpunkcyjne) kompatybilne z posiadana metkownicą trzyrzędowa
alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet op..a
12 rol x 750 szt. etykiet + wałek z tuszem kompatybilne z posiadanymi
metkownicami WYMAGANE OŚWIADCZENIE PRODUCENTA
METKOWNICY GKE 240 – 480 O KOMPATYBILNOŚCI
METKOWNICY Z ETYKIETAMI" op. 1
4 "Metkownica trzyrzędowa alfanumeryczna z zapisem informacji
wzdłuż przesuwu etykiet.
Możliwość zapisu 12 symboli w każdym z rzędów.
Umożliwia kodowanie takich informacji jak:
- w rzędzie pierwszym – numer operatora, numer sterylizatora,
numer cyklu, kod pakietu,
- w rzędzie drugim – datę sterylizacji,
- w rzędzie trzecim – datę ważności." op. 2
5 WAŁKI Z TUSZEM - kompatybilne z posiadanymi metkownicami szt. 12

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 28630,83 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 MARKER STERYLIZACYJNY DO OPAK. FOLIA – PAPIER szt. 65
2 "PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI STERYLIZATORA MMM
SELECTOMAT/UNISTERI SZER. ROLKI 110 MM/ ŚREDNICA
ROLKI 42 MM" szt. 71
3 "PAPIER DO DRUKARKI MYJNI-DEZYNFEKTORA BHT SZER.
ROLKI 58 MM/ ŚREDNICA ROLKI 45 MM" szt. 11
4 KASETKA DO DRUKARKI MYJNI-DEZYNFEKTORA BHT szt. 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 3450,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "PLOMBA DO KONTENERÓW PA 7 CM uniwersalna etykieta
zabezpieczająca z papieru, do pojemników sterylizacyjnych, z chemicznym wskaźnikiem sterylizacji w parze wodnej , z miejscem na opis lub wklejenie etykiety dwukrotnie przylepnej, jednorazowego użytku wymiary etykiety: 25 x 70 mm wymiary paska plomby :70 x 3,5 mm opak.a 1008 szt." op. 8
2 "FILTR DO POKRYWY KONTENERA,PAPIEROWY,
JEDNORAZOWY DO KONTENERA okrągły średnica 19 cm ze
wskaźnikiem procesu sterylizacji para wodna op. a 1000szt." op. 2
3 "FILTR DO POKRYWY KONTENERA,PAPIEROWY,
JEDNORAZOWY DO KONTENERA 23 x 23 cm ze wskaźnikiem
procesu sterylizacji para wodna op. A 500szt." op. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 4741,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 TAŚMA SAMOPRZYLEPNA NIEBIESKA B/WSKAŹNIKA 19 MM X 50 M – DO WŁÓKNINY odporna na warunki sterylizacji w parze Wodnej – temp., wilgoć nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji , elastyczna,łatwa do odklejenia dla użytkownika - przy otwieraniu pakietu po Sterylizacji rol. 96
2 "TAŚMA SAMOPRZYLEPNA NIEBIESKA ZE /WSKAŹNIKIEM
19 MM X 50 M – DO WŁÓKNINY odporna na warunki sterylizacji w parze wodnej – temp., wilgoć nie odklejająca się podczas procesu
sterylizacji , elastyczna,łatwa do odklejenia dla użytkownika - przy
otwieraniu pakietu po sterylizacji" rol. 100
3 "TEST DO KONTROLI PRAWIDŁOWOŚCI ZGRZEWU W
ZGRZEWARKACH ROTACYJNYCH DO OPAKOWAŃ FOLIA –
PAPIER codzienny test do kontroli prawidłowości zgrzewu opak. 250
SZT WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO WYKONANIA
NIEODPŁATNIE 1 X W ROKU WALIDACJI ZGRZEWÓW
WYKONANYCH NA POSIADANYCH PRZEZ SZPITAL
ZGRZEWARKACH - PRZED I PO STERYLIZACJI ZGODNIE Z
PN-EN ISO 11607-1" op. 3
4 "szczotka zielone dwustronne / bardzo
twarde włosie z tworzywa sztucznego, uchwyt z
tworzywa sztucznego. Wymiary włosia 30 / 40 długość szczotki 175
mm. Opakowanie 5 szt." op. 1
5 "Szczotka z bardzo twardym włosiem syntetycznym Wymiary włosia
75 długość szczotki 235. Opakowanie 5 szt." op. 1
6 "Czyścik do twardych zabrudzeń rozmiar: 150 x 100 cm opakowanie 3
Szt." op. 1
7 "Szczotki do narzędzi o wąskich kanałach Szczotki z włosiem
nylonowym do czyszczenia narzędzi np. MIS. Odporne na warunki
sterylizacji. Opakowanie 5 szt. Wymiary: 3,0 x 100 mm 300 mm " op. 2
8 J.w. 5,0 x 100 mm 300 mm op. 2
9 J.w. 8,0 x 100 mm 300 mm op. 2
10 J.w. 10,0 x 100 mm 300 mm op. 2
11 wkładki absorpcyjne 30 x 50 cm. Opakowanie 1000 szt. op. 1
12 "osłonki na narzędzia. Kapturek okrągły 2 × 19 mm niebieski.
Opakowanie 100 szt." op. 1
13 "osłonki na narzędzia. Kapturek okrągły 5 × 25 mm żółty. Opakowanie
100 szt." op. 1
14 "osłonki na narzędzia. Kapturek okrągły 10× 19 mm filetowy.
Opakowanie 100 szt" op. 1
15 "Wkładki włókninowe, niepylące do dosuszania narzędzi po
dezynfekcji. Zdloność chłonna 850%. Wielkość: 305 × 340 mm
Opakowanie 320 szt." op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 8243,06 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"RĘKAW FOLIA – PAPIER – B/FAŁDY – PŁASKI O DŁ.200M PARA WODNA / TLENEK ETYLENU/FORM. uwagi w zakresie wymagań jakościowych dla pozycji nr 1-7 opakowanie medyczne składające się z papieru med. zgrzanego na gorąco z wielowarstwową folią pet/pp papier używany do produkcji rękawów – papier odpowiedni do procesu sterylizacji parą wodna i tlenkiem etylenu – zgodne z normami EN 868 - 1, EN 868 - 5 produkowany z bielonej masy celulozowej wolny od zanieczyszczeń , substancji toksycznych i nieprzyjemnego zapachu nie pozostawia w trakcie używania pyłów, włókien, gramatura: 70g/m2 +/- 5%, porowatość: 300 – 1000 ml/min nadruk na papierze medycznym wykonany metodą fleksograficzną, a wszystkie nadruki poza poza właściwym obszarem pakowania folia używana do produkcji rękawów folia przeźroczysta,7-warstwowa łącznie z klejem nietoksyczna nadaje się do zgrzewania termicznego nadaje się do sterylizacji w temp. 140st. C/ 30 min. gramatura: 52 +/- 10 % grubość: 50 mikronów + / - 10 % rękawy posiadają fabrycznie wykonany wytrzymały zgrzew żebrowany składający się z trzech równoległych linii, szerokość zgrzewu min. 6 mm wskaźniki sterylizacji rękawów wymagane na opakowaniu trzy rodzaje wskaźników – do sterylizacji parowej sterylizacji tlenkiem etylenu, formaldehydu zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji parowej następuje w czasie cyklu sterylizacji 15 min.120 stc zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji gazowej następuje w procesie sterylizacji przy ciśnieniu 1,3 bara, temp. 55 st.cC 37 st.C w czasie 4 h na rękawach w regularnych odstępach nadrukowany znak wskazujący właściwy kierunek otwarcia – zapewniający bezpyłowe otwarcie bez rozerwania zamawiający wymaga, aby : okres przechowywania toreb, rękawów papier - folia wynosił 2-3 lata od daty produkcji, przedmioty wysterylizowane w w/w opakowaniach mogły być przechowywane od ? roku do 2 lat od daty sterylizacji każdy rękaw pakowany w osłonę z tworzywa sztucznego, następnie w karton z tektury, każdy karton posiada etykietę zawierająca następujące informacje:
opis produktu kod identyfikacyjny, ilość, numer wysyłki, numer partii produkcyjnej dat produkcji, datę przydatności do użycia, zalecenia odnośnie przechowywania.
wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez szpital zgrzewarkach przed i po sterylizacji zgodnie z PN-EN ISO 11607-1 załącznik Wszystkie napisy i wskaźniki umieszczone w obrębie fabrycznego zgrzewu, poza obszarem pakowania, na papierze od strony folii (na rękawie seria, rozmiar, znak handlowy, nazwa wyrobu, symbol kierunku otwierania , symbol jednorazowego użycia, kolor wskaźników przed i po sterylizacji , odniesienie do obowiązujących norm EN 868 – 315 oraz ISO 11607-112 wymagane próbki z każdego asortymentu po 1 szt."
1 50 x 200 rol. 16
2 75 X 200 rol. 13
3 100 X 200 rol. 15
4 120 X 200 rol. 13
5 150 X 200 rol. 14
6 200 X 200 rol. 27
7 250 X 200 rol. 31
RĘKAW FOLIA – PAPIER - Z FAŁDĄ O DŁ.100 M PARA WODNA / TLENEK ETYLENU/FORM Uwagi w zakresie wymagań jakościowych dla pozycji nr 8-12 opakowanie medyczne składające się z papieru med. zgrzanego na gorąco z wielowarstwową folią pet/pp papier używany do produkcji rękawów – papier odpowiedni do procesu sterylizacji parą wodna i tlenkiem etylenu – zgodne z normami EN 868 - 1, EN 868 - 5 produkowany z bielonej masy celulozowej wolny od zanieczyszczeń , substancji toksycznych i nieprzyjemnego zapachu nie pozostawia w trakcie używania pyłów, włókien, gramatura: 70g/m2 +/- 5%, porowatość: 300 – 1000 ml/min nadruk na papierze medycznym wykonany metodą fleksograficzną, a wszystkie nadruki poza poza właściwym obszarem pakowania folia używana do produkcji rękawów folia przeźroczysta, 7 – warstwowa łącznie z klejem nietoksyczna nadaje się do zgrzewania termicznego nadaje się do sterylizacji w temp. 140st. C/ 30 min. gramatura: 52 +/- 10 % grubość: 50 mikronów + / - 10 % rękawy posiadają fabrycznie wykonany wytrzymały zgrzew żebrowany składający się z trzech równoległych linii, szerokość zgrzewu min. 6 mm wskaźniki sterylizacji rękawów wymagane na opakowaniu trzy rodzaje wskaźników – do sterylizacji parowej sterylizacji tlenkiem etylenu, formaldehydu zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji parowej następuje w czasie cyklu sterylizacji 15 min.120 st C zdecydowana zmiana barwy wskaźnika sterylizacji gazowej następuje w procesie sterylizacji przy ciśnieniu 1,3 bara, temp. 55 st.cC 37 st.C w czasie 4 h na rękawach w regularnych odstępach nadrukowany znak wskazujący właściwy kierunek otwarcia – zapewniający bezpyłowe otwarcie bez rozerwania zamawiający wymaga, aby : okres przechowywania toreb, rękawów papier - folia wynosił 2-3 lata od daty produkcji, przedmioty wysterylizowane w w/w opakowaniach mogły być przechowywane od ? roku do 2 lat od daty sterylizacji każdy rękaw pakowany w osłonę z tworzywa sztucznego, następnie w karton z tektury, każdy karton posiada etykietę zawierająca następujące informacje: opis produktu kod identyfikacyjny, ilość, numer wysyłki, numer partii produkcyjnej dat produkcji, datę przydatności do użycia, zalecenia odnośnie przechowywania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez szpital zgrzewarkach przed i po sterylizacji zgodnie z PN-EN ISO 11607-1 załącznik Wszystkie napisy i wskaźniki umieszczone w obrębie fabrycznego zgrzewu, poza obszarem pakowania, na papierze od strony folii (na rękawie seria, rozmiar, znak handlowy, nazwa wyrobu, symbol kierunku otwierania , symbol jednorazowego użycia, kolor wskaźników przed i po sterylizacji , odniesienie do obowiązujących norm EN 868 – 315 oraz ISO 11607-112
8 75 X 100 rol. 10
9 100 X 100 rol. 10
10 150 X 100 rol. 15
11 200 X 100 rol. 28
12 250 X 100 rol. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 16213,78 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"WYMAGANIA WOBEC OPAKOWAŃ FOLIA - PAPIER – WŁÓKNINA dla pozycji nr 1 – 11.
1. Wskaźnik procesu sterylizacji: PAROWEJ, TLENKIEM ETYLENU, FORMALDEHYDEM ZGODNIE Z NORMĄ PN-EN 868-5/EN 868-5, PN-EN ISO 116/ISO 11607 – 1.
2. Załączone stosowane dokumenty wydane przez jednostkę notyfikowaną oraz producenta rękawów potwierdzającego zgodność z w/w normą.
3. Napisy i testy poza przestrzenią pakowania, widoczne od strony folii;
4. Minimum 3 wskaźniki sterylizacji zgodne z normą PN-EN ISO 11140-1/ISO 11140-1
5.Jednoznacznie oznakowany kierunek otwierania
6. Zgrzew fabryczny - min. 3 ścieżki o wytrzymałości niemniejszej niż 250nm
7. Papier o gramaturze nominalnej 70g/m2 - tolerancja WG PN-EN 868-3/EN 868-3
- WYMAGANA CHARAKTERYSTYKA WYTRZYMAŁOŚCIOWA WYDANA PRZEZ PRODUCENTA (NIE DYSTRYBUTORA)
- ZAWARTOŚĆ CHLORKÓW < NIŻ 0,05%, SIARCZANÓW < 0,25% ,
-WYTRZYMAŁOŚĆ NA ROZCIĄGANIA LINIOWE NA SUCHO W KIERUNKU WALCOWANIA NIE MNIEJ NIŻ 7,3 KNM W KIERUNKU POPRZECZNYM NIE MNIEJ NIŻ 4,2 KNM, WYTRZYMAŁOŚĆ NA PRZEDARCIE W OBU KIERUNKACH NIE MNIEJ NIZ 800MN, WYTRZYMAŁOŚĆ NA PRZEPUKLENIE NIE MNIEJ NIŻ 440 KPA;
8. FOLIA CO NAJMNIEJ 6 -CIO WARSTWOWA - GRUBOŚĆ NIE WIĘKSZA NIŻ 52UM
- WYMAGANA CHARAKTERYSTYKA WYTRZYMAŁOŚCIOWA WYDANA PRZEZ PRODUCENTA (NIE DYSTRYBUTORA)
- PRZEZROCZYSTA, BEZ ROZWARSTWIEŃ, BEZ SUBSTANCJI TOKSYCZNYCH I PORÓW
- ZGRZEWALNA W TEMPERATURZE MIN. 170 DO 190 ST C
- DOPUSZCZA SIĘ REKAW NAWINIĘTY FOLIĄ DO WEWNĄTRZ
9. WŁÓKNINA - GRAMATURA 60G/M2
10. Wymagana dokumentacja producenta określająca maksymalny czas przechowywania wyrobów po sterylizacji, zapakowanych w niżej WYMIENIONE OPAKOWANIA 11. ZE WZGLĘDU NA WYMAGANIA PROCEDURY ZGRZEWANIA WSZYSTKIE POZYCJE MUSZĄ POCHODZIĆ OD JEDNEGO PRODUCENTA"
RĘKAW FOLIA/PAPIER O DŁ.200 M
1 125 mm x 200 m rol. 4
TOREBKI PAPIEROWO - FOLIOWE PŁASKIE
2 55 x 200mm a 2000 szt. op. 1
3 55 x 250mm a 2000 szt. op. 1
4 75 x 150mm a 2000 szt. op. 1
5 75 x 200 mm a 2000 szt. op. 1
6 75 x 250mm a 2000 szt. op. 1
7 75 x 300mm a 2000 szt. op. 1
8 100 x 150mm a 2000 szt. op. 1
9 100 x 200mm a 2000 szt. op. 1
10 100 x 250mm a 2000 szt. op. 1
RĘKAWY WŁÓKNINOWO - FOLIOWE PŁASKIE
11 200mm x 100m rol 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 4678,88 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA 37 g/m2 UWAGI W ZAKRESIE WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH; pięcio - warstwowa włoknina syntetyczna – polipropylenowa bez zawartości celuloz; o właściwej miękkości, układalności, wodoodporna; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku walcowania nie mniej niż 44 N; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku poprzecznym nie mniej niż 37 N; potwierdzone wynikami badań producenta opakowań; wymagane oświadczenie producenta z potwierdzeniem przez niezależną jednostkę notyfikowaną; o okresie przechowywania wyrobów w stanie sterylnym; spełniający wymagania dyrektywy wyrobów medycznych MDD 93/42/EEC KLASA I ZNAK CE
1 75 X 75 NIEBIESKA op. 20
2 120 X 120 NIEBIESKA op. 4
WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA 47 g/m2,UWAGI W ZAKRESIE WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH; pięcio - warstwowa włóknina syntetyczna – polipropylenowa bez zawartości celulozy; o właściwej miękkości, układalności, wodoodporna; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku walcowania nie mniej niż 56 n; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku poprzecznym nie mniej niż 42 n; ptowierdzone wynikami badań producenta opakowań; wymagane oświadczenie producenta z potwierdzeniem przez niezależną jednostkę notyfikowaną; o okresie przechowywania wyrobów w stanie sterylnym; spełniający wymagania dyrektywy wyrobów medycznych MDD 93/42/EEC KLASA I znak CE; do pakowania ciężkich tac ortopedycznych i neurochirurgicznych
3 75 X 75 ZIELONA op. 15
4 100 x 100 ZIELONA op. 16
5 120 X 120 ZIELONA op. 4
6 100 x 100 NIEBIESKA op. 17
7 120 X 120 NIEBIESKA op. 5
WŁÓKNINA STERYLIZACYJNA 75 g/m uwagi w zakresie wymagań jakościowych; pięcio warstwowa włóknina syntetyczna – polipropylenowa bez zawartości celulozy; o właściwej miękkości i układalności, wodoodporna w kolorze niebieskim; wytrzymałość na rozdarcie w kier. walcowania nie mnie niż 82 N; wytrzymałość na rozdarcie w kier. poprzecznym nie mniej niż 67 N; potwierdzone wynikami badań producenta opakowań; super wytrzymała , do zestawów ciężkich i wymagających specjalnych zastosowań
8 120 x 120 NIEBIESKA op. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 20822,68 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPAKOWANIA WŁÓKNINOWE TYPU SMS z przeznaczeniem do sterylizacji parowej kolor niebieski/zielony gramatura 47g/m
75 cm szt. 2000
90 cm szt. 2000
100 cm szt. 1000
120 cm szt. 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29100,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29100,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29100,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29100,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45524,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45524,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45524,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45524,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51291,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51291,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51291,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Healthcare Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252914245

7.3.3) Ulica: al. Katowicka 117

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51291,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28630,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28630,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28630,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286303,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3450,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3450,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3450,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3450,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4726,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4726,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4726,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4726,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6597,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6597,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6597,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130017531

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6597,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22989,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32199,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22342,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmedica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242443301

7.3.3) Ulica: Zawiślańska 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-068

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22989,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25342,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25342,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25342,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420118395

7.3.3) Ulica: Składowa 7

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25342,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCO-MEDIC Jerzy Kudrycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420118395

7.3.3) Ulica: Składowa 7

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.