Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041573/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2022/BZP 00249594/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2021/BZP 00068664/01 - Wynik z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego – bieżące utrzymanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227381470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat.pruszkow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego – bieżące utrzymanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9edf448-a68a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002190/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie koszenia traw i chwastów w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego oraz ich bieżące utrzymanie.
W zakres zamówienia wchodzi:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów,
b) ręczne koszenie traw i chwastów w rowach i na skarpach z wywiezieniem skoszonych traw i chwastów,
c) ręczne koszenie traw i chwastów.
Orientacyjne ilości a) ok. 650 000 m2, b) ok. 400 000 m2, c) 85 000 m2
Szczegółowy zakres określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik A do SWZ.
Zamawiający przewiduje podział zadania na etapy. Każdorazowa realizacja etapu zadania nastąpić musi w ciągu 14 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego.
• Przez wystawienie zlecenia rozumie się zgłoszenie konieczności wykonania określonych prac na wskazany w Formularzu ofertowym numer telefonu, faksu lub adres mailowy. Wystawienie zlecenia w godzinach pracy urzędu Starostwa ( poniedziałek 8.00-18.00, wtorek 8.00-16.00, środa 8.00-16.00, czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00-14.00) nastąpi za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. W przypadku gdy zgłoszenie (wystawienie zlecenia) będzie miało miejsce
po godzinach pracy urzędu, zostanie ono przekazane Wykonawcy telefonicznie, a następnie potwierdzone w kolejnym dniu roboczym następującym po dniu, w którym miało miejsce zgłoszenie telefoniczne za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
• Wykonawca przystąpi do realizacji etapu zamówienia w czasie określonym w formularzu ofertowym. Każdorazowe rozpoczęcie realizacji etapu zadania musi nastąpić maksymalnie
w ciągu 48 godzin (minimalny czas przystąpienia do prac wynosi 5 godziny) od wystawienia zlecenia przez Zamawiającego.
• Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren i rozpoczęcie usługi koszenia traw i chwastów.
• W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego czasu przystąpienia
do prac, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny czas określony w SIWZ,
tj. 5 godzin, natomiast w umowie uwzględniony będzie czas przystąpienia do prac ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania czasu przystąpienia do prac dłuższego niż 48 godzin, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji warunków zamówienia.
• Podane w formularzu oferty „szacunkowe ilości” są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększania bądź zmniejszenia podanych ilości wg bieżących potrzeb
z zachowaniem warunku nie przekroczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Modernizacja i przebudowa dwóch lokali z zasobów komunalnych z zasobów komunalnych. Zadanie nr 1- ul. Mickiewicza 17 m.9 w Pruszkowie Zadanie nr 2-ul. Daszyńskiego 40 m.8 w Pruszkowie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie .
- Budowa ulicy bocznej (sięgacz) od ul. Prusa w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. zlokalizowanych w Kielcach Osiedle sieje
- Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Remont przyłącza wodociągowego zasilającego budynek A w zimną wodę [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Modernizacja drogi gminnej ulica Jeziorna w Miastku
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.