eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik (2)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chmielnik.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7a751a6-d2dd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029374/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Rozbudowa sieci wodono-kanalizacyjnej w msc. Minostowice

1.1.2 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w msc. Przededworze w formule zaprojektuj - wybuduj

1.1.4 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Budowa dróg na os. Za Kościółkiem w formule zaprojektuj-wybuduj

1.1.5 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Przebudowa drogi gminnej nr 316055 Szyszczyce przez wieś Psiarnia w formule zaprojektuj-wybuduj

1.1.6 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 666 w msc.Borzykowa w formule zaprojektuj-wybuduj

1.1.8 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - budowa integracyjnego placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku w formule zaprojektuj - wybuduj

1.1.9 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w msc. Chmielnik ul.Dygasińskiego

1.1.11 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - Rozbudowa infrastruktury oświetleniowej

1.1.15 Poprawa infrastruktury publicznej na terenie Gminy Chmielnik - zadaszenie trybun wraz z budową kontenera i remontem kasy biletowej na kompleksie sportowym ZENIT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak:IPS.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10591199,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1A - Poprawa infrastruktury publicznej – infrastruktura drogowa – Chmielnik osiedle „Za Kościółkiem"
W ramach tej części Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania a następnie wybudowania dróg na osiedlu „Za Kościółkiem” w Chmielniku. Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji strategicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, Załącznik nr 4 i załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 3157271,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1B - Poprawa infrastruktury publicznej – infrastruktura drogowa – Szyszczyce
W ramach tej części Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania a następnie realizacja robót budowlanych dla zadania drogowego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 316055 Szyszczyce przez wieś – Psiarnia w formule zaprojektuj-wybuduj Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji strategicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, Załącznik nr 4 i załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1011790,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1C - Poprawa infrastruktury publicznej – infrastruktura drogowa – Borzykowa W ramach tej części Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania a następnie realizacja robót budowlanych dla zadania drogowego pn. Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 666 w msc. Borzykowa w formule zaprojektuj-wybuduj. Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji strategicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, Załącznik nr 4 i załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 364390,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Poprawa infrastruktury publicznej – infrastruktura wodno-kanalizacyjna
W ramach w/w części do zrealizowania są trzy zadania szczegółowe:
a) Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w msc. Przededworze w formule zaprojektuj – wybuduj
b) Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w msc. Minostowice
c) Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej w msc. Chmielnik ul. Dygasińskiego
Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera: - Załącznik nr 11.2 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR - Załącznik nr 11.2 do SWZ przedmiar robót. - Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy - Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 3285637,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Poprawa infrastruktury publicznej – infrastruktura oświetleniowa
W ramach w/w części należy wykonać roboty budowlane obejmujące rozbudowę infrastruktury oświetleniowej na podstawie gotowej dokumentacji projektowej
– w Chmielniku - ul. Bednarska, ul. Piastów, ul. Wolności,
- uzupełnienie brakującego oświetlenia w miejscowościach:
Celiny, Celiny Nowe, Minostowice, Suchowola, Suliszów, Grabowiec, Lipy, Łagiewniki, Piotrkowice, Suliszów, Sędziejowice, Śladków Duży, Borzykowa.
W ramach realizacji zadania należy wykonać roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego drogowego zgodnie z zakresem wskazanym w załączonej dokumentacji projektowej uwzględniając w szczególności następujący zakres:
- roboty budowlane zgodnie z dokumentacja techniczną stanowiącą Załącznik nr 11.3 do SWZ
- roboty pomocnicze , przygotowawcze i porządkowe oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń
- zagospodarowanie terenu, w tym uporządkowanie,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń
- przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytku, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza itp.
- włączenie do istniejącego systemu zarządzania energią w Gminie Chmielnik każdy odcinek wykonanego oświetlenia
- inne niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia
Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:- Załącznik nr 11.3 do SWZ Dokumentacja projektowa, przedmiar, STWiOR- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy - Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1014825,62 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Poprawa infrastruktury publicznej – plac zabaw
Budowa integracyjnego placu zabaw przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku w formule zaprojektuj-wybuduj

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania oraz wybudowania integracyjnego placu zabaw z uwzględnieniem różnych kategorii wiekowej dzieci uczęszczających do przedszkola. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji projektowej i roboty w zakresie wyburzenia istniejącego budynku gospodarczego na obszarze planowanym do budowy placu zabaw. Wstępnie przewiduje się uwzględnienie wielofunkcyjnego zestawu zabawowego, trampoliny, huśtawki, bujaki, piramidy liniowej, montaż urządzeń sensorycznych, piaskownica z domkiem, zjeżdżalnia, ławka z siedziskami, tablica z regulaminem, montaż żagli przeciwsłonecznych, itp. – wymienione w PFU. Ponadto dodatkowo w ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy mobilnych urządzeń zabawowych ( minimum 2 szt. np. dmuchany plac zabaw tunel o długości około 9mb, dmuchana sala zabaw o wymiarach min.7 mb x5mb ) oraz do zakupu i dostawy modułowego zaplecza magazynowego.
Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej i uzgadniania z organami Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w/w zakresu stosownie do potrzeb. Zadanie planowane do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.4 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy
- Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45000000-7 - Roboty budowlane

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 904228,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Poprawa infrastruktury publicznej – infrastruktura sportowa (ZENIT)
W ramach w/w części do zrealizowania są następujące działania częściowe ( roboty budowlane):
- Budowa kontenera zaplecza sportowego i modernizacja budynku kasy biletowej na kompleksie sportowym Klubu ZENIT. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie budowę/dostawę kontenera – zaplecza sportowego oraz modernizację budynku kasy biletowej przy kompleksie sportowym Klubu „ZENIT” na ul. Dygasińskiego w Chmielniku. W ramach zadania Zamawiający rezygnuje z ujętego w dokumentacji zadaszenia części trybun i informuje, iż część robót w zakresie modernizacji trybuny sportowej i w ramach zaprojektowanego zagospodarowania zostały wykonane. Zadanie planowane do dofinansowania z Programu Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.5 do SWZ Dokumentacja projektowa, STWiOR
- Załącznik nr 11.5 do SWZ przedmiar robót.
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy
- Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 399363,68 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Poprawa infrastruktury publicznej - Infrastruktura oświetleniowa w msc. Przededworze

W ramach realizacji zadania należy wykonać roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego drogowego zgodnie z zakresem wskazanym w załączonej dokumentacji projektowej uwzględniając w szczególności następujący zakres:
- roboty budowlane zgodnie z dokumentacja techniczną stanowiącą Załącznik nr 11.6 do SWZ
- roboty pomocnicze , przygotowawcze i porządkowe oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń
- zagospodarowanie terenu, w tym uporządkowanie,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń
- przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytku, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza itp.
- włączenie do istniejącego systemu zarządzania energią w Gminie Chmielnik każdy odcinek wykonanego oświetlenia
- inne niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia
Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.6 do SWZ Dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy
- Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71354000-4 - Usługi sporządzania map

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 95203,25 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Poprawa infrastruktury publicznej - Infrastruktura oświetleniowa w msc. Chmielnik ul. Dygasińskiego
W ramach realizacji zadania należy wykonać roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego drogowego zgodnie z zakresem wskazanym w załączonej dokumentacji projektowej uwzględniając w szczególności następujący zakres:
- roboty budowlane zgodnie z dokumentacja techniczną stanowiącą Załącznik nr 11.7 do SWZ
- roboty pomocnicze , przygotowawcze i porządkowe oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń
- zagospodarowanie terenu, w tym uporządkowanie,
- przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń
- przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytku, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza itp.
- włączenie do istniejącego systemu zarządzania energią w Gminie Chmielnik każdy odcinek wykonanego oświetlenia
- inne niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia
Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.7 do SWZ Dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy
- Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 244619,95 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Poprawa infrastruktury publicznej – mała architektura
Przedmiotem zamówienia w tej części jest dostawa elementów małej architektury w następującym zakresie:
• ławki z oparciem - 14 szt.
• leżaki - 12 szt.
• pergola z huśtawką - 10 szt.
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć i zamontować w/w elementy pod wskazany przez Zamawiającego adres tj. zalew „Andrzejówka” i/lub Park Niepodległości w Chmielniku.
Zadanie planowane do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oprócz SWZ zawiera:
- Załącznik nr 11.8 do SWZ Dokumentacja projektowa - rysunki wykonawcze
- Załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy
- Załącznik nr 2 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 113870,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4354200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8918171,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4354200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie podbudowy i robót brukarskich


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4354200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1623600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4088141,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1623600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie podbudowy i robót brukarskich


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1623600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2365770,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie podbudowy i robót brukarskich


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1993830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3282989,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1993830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekokanwod Czyszczoń i Półtorak Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551438043

7.3.3) Ulica: ul.Farna 6

7.3.4) Miejscowość: Nowy Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 28-136

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1993830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067440,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1135741,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067440,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WJAP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551972601

7.3.3) Ulica: ul.Bohaterów Warszawy 31

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067440,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658911,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658911,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658911,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794449,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110085,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122385,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110085,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WJAP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551972601

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy

7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110085,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221181,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245809,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221181,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WJAP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551972601

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 31

7.3.4) Miejscowość: Busko Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221181,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261744,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261744,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych COMPLEX Mateusz Chłodnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661717816

7.3.3) Ulica: Moszyny 47

7.3.4) Miejscowość: Bogoria

7.3.5) Kod pocztowy: 28-210

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261744,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.