eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47e8d7bc-1b9d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000878/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190120/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.52.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Wykaz asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia wyszczególniony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Załącznik sporządzony został w oparciu o zapotrzebowanie zgłaszane przez poszczególne oddziały Zamawiającego. Z tego powodu niektóre pozycje dla poszczególnych oddziałów mogą się powtarzać.
- Wykonawca będzie realizował dostawy w ciągu dwóch dni roboczych, następujących po dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienie każdorazowo składane będzie Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Miejsca dostaw artykułów:
• Dyrekcja ul. J.Spychalskiego 34, Poznań
• Oddział Chwiałka ul. J.Spychalskiego 34, Poznań
• Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
• Oddział Kasprowicza ul. Jarochowskiego 5-5a, Poznań
• Oddział Młodzieżowy Ośrodek Sportowy ul. Gdańska 1, Poznań
• Stadion Miejski, ul. Bułgarska 17, Poznań
• Zaplecze Sportowe, ul. Krańcowa 98, Poznań
• Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań
• Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań
• Pływalnia Rataje, Os. Piastowskie 55a, Poznań,
• Oddział Atlantis, Os. Batorego 101, Poznań,
• Oddział Winogrady, os. Zwycięstwa 124, Poznań.
- Ilekroć w załączniku nr 1 do SWZ Zamawiający charakteryzuje asortyment poprzez podanie nazwy producenta, normy lub opis konkretnego rozwiązania, Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może zaproponować rozwiązania o charakterze równoważnym do tych opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. W opisach asortymentu, gdzie nie określono parametrów poprzez użycie pojęcia max. lub min., przyjmuje się, że wskazane parametry są parametrami minimalnymi. Reguła ta nie dotyczy sytuacji, w których w ramach danego oddziału Zamawiający oczekuje tego samego asortymentu ale o innym parametrze np.
Wyłącznik różnicowoprądowy 40A/ 00,3A /4p np. legrand
Wyłącznik różnicowoprądowy 25A/ 00,3A /4p np. legrand
Wyłącznik różnicowoprądowy 63A/ 00,3A /4p np. legrand
Wyłącznik różnicowoprądowy 25A/ 00,3A /2p np. legrand
Wyłącznik różnicowoprądowy 40A/ 00,3A /2p np. legrand

W takiej sytuacji Wykonawca musi zaoferować asortyment dokładnie o podanych w tabeli parametrach.
- W przypadku jeżeli w tabeli z załącznika nr 1 do SWZ znajduje się asortyment, który na dzień upływu składania ofert został/będzie wycofany z użytkowania, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w formularzu cenowym informację/adnotację o wycofaniu danego produktu z użytkowania. Produkty wycofane z użytkowania, a wycenione w formularzu cenowym nie będą uwzględniane przy ocenie oferty.
- Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór w okresie trwania umowy zużytych artykułów elektrycznych przeznaczonych do recyklingu lub utylizacji. Koszt odbioru, recyklingu lub utylizacji Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie.
- Transport przedmiotu zamówienia do miejsca dostaw odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wszystkie zamawiane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, dobrej jakości, posiadać instrukcje stosowania w języku polskim oraz jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31320000-5 - Kable energetyczne

31531000-7 - Żarówki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zmianami), dalej: „ustawa”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jako postępowanie, które obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W dniu 23 września 2021 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, którego przedmiotem jest realizowanie dostaw artykułów elektrycznych na potrzeby Zamawiającego w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2022 roku.

W trakcie postępowania Wykonawcy wnieśli wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (także do załączników SWZ). Na wszystkie wnioski, które wpłynęły w terminie przewidzianym w art. 284 ust. 2 ustawy, Zamawiający udzielił Wykonawcom wyjaśnień, publikując wyjaśnienia oraz modyfikację treści SWZ na stronie prowadzonego postępowania w dniu 27 września 2021 roku. Niemniej jednak po terminie wskazanym w art. 284 ust. 2 ustawy, Wykonawcy w dalszym ciągu składali wnioski o wyjaśnienia treści SWZ, dotyczące doprecyzowania wykazu asortymentu oczekiwanego przez Zamawiającego. Na część wniosków Zamawiający udzielił odpowiedzi Wykonawcy, publikując wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania w dniu 01 października 2021 roku. Niemniej jednak jeden z Wykonawców w dniu 03 września złożył kolejne wnioski, na które Zamawiający nie odpowiedział, korzystając z przysługującego uprawnienia do pozostawienia złożonych wniosków bez wyjaśnień. W dniu 05 października 2021 roku odbyło się otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Po analizie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu oraz wniosków Wykonawcy o wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający uznał, że wykaz asortymentu, który stanowił załącznik nr 1 do SWZ, w niektórych pozycjach np. tulejki pozycje nr 62-68 (brak określenia długości tulejek), w pozycjach nr 73-76 (nie zostało sprecyzowane, czy złączka winna być „na linkę” czy „na drut”) został skonstruowany niewystarczająco precyzyjnie, co mogło przyczynić się do tego, że Wykonawcy nie mogli rzetelnie wycenić swoich ofert na podstawie udostępnionych dokumentów postępowania.

W związku z tym, że Zamawiający dokonał sesji otwarcia ofert w postępowaniu, na tym etapie procedury nie jest możliwe usunięcie wad, które pojawiły się dokumentach postępowania. Zamawiający dokonuje więc unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.